Maanantaina takaisin töihin ja aamulla herätys klo 04:30 Unirytmi alkaa varmasti, sillä kävelen töistä kotiin n. 6km
Suunnilleen 3 viikon pakkoloma ollut. Sisältää myös vapaapäivät.
Alkaa lyhkäset työviikot, kun tulee lisää lomautuspäivää.
Stadin slangi: tulos 8/10
Nukahdin sohvalle, kun katsoin telkkaria, mutta onneksi en pitkään.
Toisen kerran nukahdin sohvalle.
Eilen illalla yhtäkkiä palleatyrään iski kipu ja hapot meinasi tulla ylös. Yöllä oli välillä vaikeaa nukkua. Aamulla kahvin jälkeen vatsa näytti keskisormea. Onneksi ei ole vatsa kuralla ja otin yhden vatsalääkkeen.
Vieläkin kuuluu vatsasta narinaa. Yritän kuitenkin syödä jotain ettei huonompi olo iske.
Joululomalainen vietiin eilen pikareissulla Jyväskylään. Aamulla aikaisin oltiin jo palokan cittarissa kaupassa. Ei ollu kuin puolenkymmentä asiakasta meidän lisäksi.
Sain itellekkin taas kolme isoa purkkia kirsikoita samalla.
Tänään purin aamulla joulun kotona.
Astiaston vaihdossa suurin homma kun piilottaa ne kaappien kätköön odottamaan ensijoulua.
Ulkonakin kerkesin käydä ennen pimeää. Hyvin tuo varvaskin jo kestää kävellä.
Toista kuukautta siitä onkin kun olen viimeksi lenkille voinu mennä.
Onneks alkaa olemaan valoisempaa eikä kahta pimeetä vastakkain.
7/10 päättelemällä
Stadin slangi oli helppo, mulla oli 2 kohtaa jotka jouduin arpomaan ja ne meni pieleen. Muut tiesin. Olis pystynyt kyllä tosi monet ihan päättelemällä saamaan oikein, kysymysten asettelu oli sellainen.
Nyt on paljon bulimpi tulos ku muilla 8/10
Stadin slangi. 8/10
Minäkin osasin suurimman osan stadin slangi -testissä, joka oli helppo päättelytehtävä, mutta savon murteen testi oli vaikea. Vanhempani ovat eteläsavolaisia, ja testi oli varmaan Kuopion seudun murretta. Savon murteesta on olemassa hyvin erilaisia versioita.
Stadin slangi ja savo 8/10, porin ja mehän kielen pisteet 4/10 eli yhtä kehnoja
Kylläpä nukuin oikein hyvin. Aivot tasoitti minun unirytmin.
Taas uusi testi, Oletko Nollarin lapsi.Jos tunnistat yli 12 kuvaa näistä 16 kuvasta, olet todellinen nollarin lapsi – testaa, mitä 2000-luvusta jäi mieleesi!
Olen kai uudestaan syntynyt? Tuloksesi: 14 / 16
Olet todellinen nollarin lapsi!
Velour-olkkarit, Mountain Dew, Nokia 3310, tissivyö, Britney Spears, Gossip Girl, presidentin kissat ja it-kuplan puhkeaminen. Sinä olet kokenut – tai vähintäänkin nähnyt – nämä kaikki. Ne myös ovat jättäneet sieluusi jäljen, joka säilyy siellä ikuisesti. Olet todellinen nollarin lapsi ja tämän aikakauden hapokas tuotos.
10/16 hiukka meni musavideot yms ohi
Minun asunnossa kun on kaukolämpö, niin olen ihmetellyt miksi nurkassa kuuluu paukkua.
Nyt kävin vihdoinkin tarkistamassa ja toinen putki oli kylmä ja toinen kuuma. Patteri oli viileä joten väänsin termostaatin yli 3 numeron, vaikka se on ollut koko ajan siinä. Aika nopeasti patteri tuli kuumaksi ja väänsin takaisin numeroon 3
Huom. Siinä ei lue 4, mutta siihen väänsin ja takaisin numero 3
Tuloksesi: 9 / 16
Nollari meni sinulta hiukan oh
No hei, 60 tulee mittariin onko ihme
10/16 musiikkijutut enimmäkseen tökki.
Tänään huomasin, että googlen earth satelliittikuva on päivitetty, mutta maan tasoa ei.
Tuli mieleen eräs matka, kun kaverin kanssa matkustettiin isolla mustalla matkailuautolla.
2 viikkoa matkustettiin suomessa ja välillä kävästiin ruotsin ja norjan puolella.
Olikohan lapissa sellainen uimapaikka, jonka luonto oli luonut. Se oli jotenkin metsässä, mutta mitään havupuita muistaakseni ei ollut. Siinä meni joki ja ilmeisesti vesi oli matalana, kun lapset leikki siinä vedessä.
Ihmettelin kuinka kaunis paikka se oli, mutta meidän auto ei mahtunut sinne, joten jatkettiin matkaa eteenpäin.
Olen googlella hakenut sitä paikkaa, mutta en vain ole löytänyt.
Isännän riistakamera ei oikein tuota tulosta … ei ole peuroja ei kettuja ei ilveksiä joita meitin naapuristo bongaa pihoiltaan :w00t:
Me ollaan sit ooteltu et kamera kuvia räpsisi mut yksi rusakko ja kissa on esiintynyt ja isäntä ja naapuri … Ihan onneksi vaan ettei ole enempiä hiipparoimassa. Ennen oli kettu ihan vakiona kulki pihan poikki ja hankikannolla löytyi kerran ilveksen tassun jäljet ( ITSE en tunnistanut mut setäni metsästäjänä tiesi )…Kärppä kanssa aika harvinainen kulkija…
Kamera ei taida sellasia enää kuvailla…aidat ja koirien tuoksut ehkäisee ???
Tänään palasin takaisin töihin ja sain kuulla, että runsaasti on tulossa töitä. Lomautukset on perutettu vai peruutettu.
Minun pomokin oli yllättynyt kun minut sanotaan irti. Jos pomo ei löydä minulle uutta työtä, niin alkaa pitkä irtisanomisaika. Jos löydän sillä aikaa uuden työpaikan, niin saan kahdesta firmasta palkan.
Onneksi on tulossa kevät ja kesä ja sitten syksyllä olen työtön, ellei…