Sitä sun tätä (uusi)

Katsastus on muuttunut paljon puolessa vuosisadassa. Ensin auto piti ajaa montun päälle. Sitten nosturille, se olikin helppoa, kun edessä oli peilit. Sitten ajettiin sisään ja katsastaja hoiti loput. Nyt ajetaan auto katsastusaseman pihaan, mennään maksamaan, annetaan rekisteriote ja avain. Sitten vain odotetaan, että katsastaja tuo rekisteriotteen ja lähdetään kotiin pihalle ajetulla autolla.

1 tykkäys

Upeita, loistavaa paneutumista.:herb:

Jospa Erika olisi rahkasuklaalakku ja alareunassa kaksi berliininmunkin puolkasta, lakritsilla ja sulatetulla valkosuklaalla nauhoja.

2 tykkäystä

Erika on kuin micheliukko.

1 tykkäys

Ollaan pojan tykönä Kempeleessä.
Käytiin Kukkivilla Kunnailla,upea paikka.Olin erittäin maltillinen,ostin vain kaks ruusuliisaa,senetin,poutapilven,siniviuhkan,sitruunatimjamin,oreganon ja hmmm,keltasen söpöliinin mutta nimi hukassa.
Kohta sen muistan :astonished:

8 tykkäystä

Hyvin maltillista :sweat_smile:

2 tykkäystä

Kohta on lemmikkiaika täysillä.

13 tykkäystä

Hienot kuvat, miten onkin noin tarkat ! Onko kännykän kameralla, ja jos on niin millä noin hyviä kuvia saa ?

1 tykkäys

Ihan on kännykkä, pilvinen päivä.

Tein ittelleni iltahuviksi jalkakylvyn.

Varpaat tuntui niin kärsineeltä koko päivän kumisaappaissa kulkemisen jäljiltä.
En jaksanut pimeessä enää lähteä kasveja haalimaan, niin laitoin pullosta teepuuöljyä, bergamottia ja sitruunaruohoa, sekä vähän merisuolaa.

Kylläpä virkistyi ja raikastui jalat.

2 tykkäystä

Rantasaunakausi alussa. Keskiviikkona ensimmäinen kerta, ilman ja veden lämpötilat 9 astetta. Eilen jo enemmän, 12.

Rusokkihan se oli,se keltanen söpöliini :smiling_face_with_three_hearts:

2 viestiä yhdistettiin ketjuun: Pioni, Paeonia, Osa 2

Löysin nettiä selailemalla hyödyllisen kasvuvyöhykekartan.
Kun olen hollannista, saksasta, englannista tilannut kasveja, olen miettinyt talvenkestävyyttä. Tämä kartta antaa jonkinlaisen viitteen onko hankinta tuhoon tuomittu vai onko mahdollisuuksia :smirk:

2 tykkäystä

Chali, vapaa sana - neuvonarikassa on ketju “kasvuvyöhykkeet Eurooppa”. Kopioin ton sun viestin sinne.

3 viestiä yhdistettiin ketjuun: Kasvuvyöhykkeet , Eurooppa

Kokopäivä on pyöritty Kuopiossa saamatta mitään mitä olis tarvittu. Raskas reissu kaikin puolin.
Samalla käytiin kysissä siskoani katsomassa ja tietysti sydänosastolla. Se osasto on tullu tutuksi.

Pääsin kaihileikkausjonoon, sen pituus jää nähtäväksi. Lähetettä jonotin n. 3 kk.
Paniikki oli lähellä, kun ensimmäisen kerran ilmoittauduin koneella. Lappusessa oli tekstiä, jonka mukaan pitäisi siirtyä jonnekin toiseen aulaan. Haahuilu loppui, kun sain kutsun sisään.

2 tykkäystä

Minäpä viime syksynä esitin miehelle haaveen maitokärryistä ja hän sitten otti asian hoitaakseen. Kuvassa näkyvät ruosteiset maitokärryt löytyivät hänen vanhempiensa luota puskosta hylättynä ja hän oli ne minulle sitten päättänyt kunnostaa. Värin sain päättää itse ja tulihan niistä vallan ihanat :heart_eyes: Kyllä nyt kelpaa kärrätä kastelukannuissa vettä ja multasäkkejä paikasta toiseen :face_with_hand_over_mouth: :face_with_hand_over_mouth:

14 tykkäystä

Hienot tuli :clap::+1:

1 tykkäys

Päätin pyhästi, etten enää osta tori.fistä kasveja. Mutta kuinkas kävikään!

9 tykkäystä