Oletko jollakin ryhmämatkalla, vai ihan omin suunnitelmin matkassa?
Siellä on kevät jo pitkällä, kun ruusutkin on kukassa.
Varmasti kiva ja hieno kokemus.
En kuulu myöskään faceen, joten täältä katson kuvat, joita on.
Oletko jollakin ryhmämatkalla, vai ihan omin suunnitelmin matkassa?
Siellä on kevät jo pitkällä, kun ruusutkin on kukassa.
Varmasti kiva ja hieno kokemus.
En kuulu myöskään faceen, joten täältä katson kuvat, joita on.
Unokki, Kuvat voit laittaa täälläkin jo olevaan ketjuun “Matkakuvia:Sekalaisia reissukuvia sieltä sun täältä”.
Isäntä on ollut monta kertaa töissä tuolla falmouthissa, eli ihan trebah gardenin lähellä.
Voisinkin vahingossa piiloutua joskus mukaan matkaan, tuskin sitä kukaan huomaisi. ![]()
Pupun penteleet on taas käyneet nyrsimässä mun tähkäliljat.
En muistanutkaan , että ovat herkkua.
Ärsyttävää pitää kasveja kukkapenkissä häkin sisällä kesälläkin.![]()
Meillä kasvaa kissankelloja ja nekin ovat pupujen herkkua. Yöllä pelotin yhden pois kun oli syöntipuuhissa. Unohtavat varmaan sen ensi yöksi.
Omatoimimatka. Suosittelen mukaan hyppäämistä. ![]()
Tänne on hidasta ladata kuvia,siksi käytän facea, muutamia yritän jossain välissä laittaa.
Jänikset ei tykkää kanankakkarakeitten hajusta.
Laitan kullerijen ympärille reilusti niin eivät syö nuppuja.
Meillä kävi tänään kompostitarkastaja. Lämpökompostori on ollut meillä jo yli 10 vuotta ja homma toimii, joten tarkastajalla ei ollut mitään huomautettavaa. Hän kertoi että jokaisellaa tarkastuskierroksella löytyy ainakin yksi, jolla ei ole kompostoria tai se on ihan uusi ja tyhjä, kun se on hankittu juuri ennen ilmoitettua tarkastusta. Kompostit suurennuslasin alla Vaasan seudulla | Pohjanmaa | Yle
Mulla on kaksikin lämpökompostoria, talvi ja kesä kompostori. Tarkastuksia ei ole vielä ollut.
Meidän nurkilla on myös aloitettu tarkastukset ja neuvonta.
Miusta se on hienoa, toisille kompostointi on vielä opettelua
Tarkastin vasta kompostorini pohjaverkon ja paikkasin syödyt aukot.
Ei minuakaan haittaa, että käyvät tarkistamassa. En saanut mitään neuvoja, kun kompostorista taisi nähdä, että osaan toimia sen kanssa. Oli aika pikainen käynti, vaikka olisin voinut jaaritella aiheesta tai sen vierestä vähän pidempäänkin.
No nyt joku oli jyrsinyt krassit poikki ja tukinarut myös.
Ihan ulko-oven vieressä olivat, kun en oo vielä lopulliseen purkkiin laittanut.
Ei ihan kaikki sentään mennyt
Googlasin feromoniansaa, tuloksena feromonit naisille.
![]()
Hei kaikki! Ehkä vielä muistatte mut, kirjoitin vanhassa pentissä aikanaan nimmarilla IrisFinlandica. Loin juuri uudet tunnukset ja tilin tänne ja käytän samantapaista nimeä, koska teilläkin on edelleen käytössä samat nimimerkit. Facebookissa olen aktiivinen, mutta sillä on puutteensa. Taimivaihtotilaisuudet menevät usein ohi vahingossa kun ei näe ilmoituksia etukäteen eikä tiedä niistä. Yritän täällä lisätä mahdollisuuksiani löytää taimivaihtoja tai vastaavaa.
Profiilikuvaa en onnistunut vielä lisäämään, toivottavasti osaan. Hankalin ainakin täällä, kiva nähdä tälläkin puolella!
Tervetuloa mukaan. Muistan kyllä entisen nimimerkkisi. Olin silloin kurpitsa.
Tervetuloa!
Muistan minäkin IirisF nimimerkin, kivaa että löysit takaisin tänne. ![]()
![]()
Minä muistan sinut Kurppana kyllä. ![]()
Moi IirisFin, tervetuloa ! Laittaisitko omaan profiiliisin vielä esille paikkakuntasi (vaikka vain suuntaa-antavasti) sekä kasvuvyöhykkeesi. Samassa paikassa voit lisätä myös mottosi halutessasi. Alla olevan linkin kautta pääset ketjuun jossa on ohjeet.