Sitä sun tätä (uusi)

Täällä vastavirran akka. Vielä neli-viisikymppisenäkin minulla oli vaalea tukka. Nyt parin vuosikymmenen aikana se on tummunut tummumistaan. Hius on hentoa ja menee permanenteilla pätkiksi. Värjäys kuivattaa myös. Viisikymppisille laitoin raitoja mutta sen jälkeen on riittänyt marketin sampoot. Jos laitan hoitoainetta tässä ei pysy mitkään rinkulat eikä kammat. Lapsena harmitti kun lettinauhat valuivat aina pois.

Tykkään Elvitalin marula cameliaöljysampoon tuoksusta.

9 tykkäystä

Oi miten mukavaa ”nähä” teitä kaikkia ja teijjän kauniita hiuksia :heart:
Kyllä vaankaikki näyttäs olevan jo ”sinne” päin :sweat_smile:

3 tykkäystä

Nythän on kaikenlaisia rakennekäsittelyjä.Ovat hellävarasempia ku permis ja lähtevät liukumalla hiuksesta.
Jos hiukset katkeilee permiksessä on todennäkösesti syy rullauksessa,liian voimakkaassa aineessa tai liian pitkässä vaikutusajassa.
Pitää osata lukea hiusta,eioo heleppo jos asiakas on ekaa kertaa ”kynsissä”

Laittaako omavero sähköpostia viikonloppusin?
Onko kukaan saanu lauantaina illalla viestiä?
Mulle tuli lauantai-iltana spostia omaverosta.
Eilen kotona katoin sen,en avannu,oli minusta epäilyttävän olonen viesti.
Kyse verokortista ja se oli mainittu 4 kertaa,alekkain rivissä.
Ihan niinku mulla olis 4 verokorttia.Ei varmaankaan voi olla.
Nythän on tullu huijjausvuestejä just eri viranomais tahoilta.
Tämä lähetetty Suomi.fi osotteesta.

Kyllä miulla oli uudet tiedot vero sivustoilla.

Kun tunnistaudut omavero sivullesi niin siellä näät sun viestit. Sähköpostista linkkejä ei kannata avata.

Joo mene suoraan sinne vero.fi -sivulle ja sieltä kirjaudut omaveroon. Sieltähän sen sitten näkee, onko tullut ilmoituksia.

Tiiän kyllä miten sinne mennään,oon käyttänny jo monta vuotta ku olin yrittäjä.
Nyt vaan tuntuu että oli pikkusen outo tuo viesti :thinking:

Näkykö ne siellä omaverossa ne viestit kun kirjauduit sinne?

Huijarit ja petturit käyttävät paljon suomi . fi huijausyrityksiin ja niissä on aina valmis linkki.
Näitä ei pidä koskaan klikata auki, poistaa sen suoraan.

Minulle tulee myös paljon ”epäkuranttia” postia pankista, verotoimistosta, poliisilta, vakuutusyhtiöiltä, icloudista, suomipistefi ym ym ym. Kaikissa on kätevästi linkitetty linkki - juu ei, poistan kaikki.

Jos joku viranomainen ottaa yhteyttä, he ei koskaan laita viestiinsä linkkiä vaan siinä on ohjeet miten toimia, puhelin numero tai heidän virallisilta sivuilta voi kirjautua varmenteella.

Vaikka olen laittanut estot päälle aina kun huomaan tällaisen huijaripostin, ei mene kun hetki niin ovat muuttaneet osoitettaan niin ettei esto tunnista ja roinaa tulee taas :enraged_face:.

2 tykkäystä

Kerran haaveilin paino peitosta, mutta ne on kalliita.

No sitten tuli päähän vinkki, että laitan ison pyyhen peiton päälle.
Kyllä vaan hyvin toimii.
Pari kertaa olen yöllä herännyt niin, että minulla on kylmä. Eipä enää ole.

Yleensä se on normaalia, että kun nukahtaa, niin kroppa viilentyy.

No,tämä huijjaus tuli heti mulle mieleen.
Ei ollu linkkiä spostissa,kävin eilen omaveron sivuilla ja kyllä näytti etton aito viesti.
Oli tullu verokortti,ihimettelin vaan ku oli nelijästi listalla se verokortti kirijotettu :thinking:

1 tykkäys

Lueskelin Puutarha.netin uutiskirjettä. Löytyi asiaa mulle ihan uudesta hedelmästä Annoonasta. Suomeksi kermaomena. Onks kukaan maistanut ?

En ole maistanut mutta siinä on hyvän näköisiä siemeniä, niitä voisi kokeilla kasvattaa. :thinking:

1 tykkäys

Oon maistannu,hyvän makunen.

1 tykkäys

Näkyykö teillä muilla Piikkikruunu-ketju tuoreimmat - listauksessa?
Mulla ei näy jostain syystä ainakaan puhelimella.
Oon siihen tänään kirjottanut ja Karvari vielä sen jälkeenkin. Mistä Karvari sä sen ketjun huomasit?

kummankin viestit näkyvät, läppärillä nyt olen.

No,tuosta etusivulta,tuoreimmat.

Mulla näkyy kanssa tuoreimmissa ketjussa, puhelimella olen

Eilen tuli +49 alkuisesta numerosta puhelu OP sta jossa naisäääni kertoi että tililtäsi ollaan tekemässä epätavallista siirtoa, jos se olit sinä ei tarvitse tehdä mitään jne. Pistin eston.

2 tykkäystä