Sitä sun tätä (uusi)

Harmaapää täällä. Ja ryppyinen nassu. Vaivainen olo mutta mieli on iloinen, ainakin useimmiten. :slightly_smiling_face: :+1:

3 tykkäystä

Minä käytän aina naaman pesun jälkeen nivea voidetta, jota myydään myös lähikaupassa ja marketissa.
En edes tiiä mitä se sisältää.

Ei maksa paljon.

Luin just äsken,että Nivea soft on vegaaninen.

1 tykkäys

Tätini oli jo 70 luvulla lukenut testeistä, että Nivea sisältää samoja ainesosia, kuin kalliit luksusmerkit. Hän käytti aina Niveaa, koska saksalaiset ovat rahasta tarkkaa väkeä.

Niveaa mä harkitsin myös käyttäväni sillon joitakin vuosia sitten kun etsin edullista hyvää kosteuttavaa naamarasvaa. Se hävisi cienille ehkä sen takia että mun muistikuva siitä on niin paksun rasvainen. Oon kyllä huomannut et Nivealla on muitakin vaihtoehtoja kuin se perinteinen sinikantinen peltirasia, mutten sit enempää oo niihin perehtynyt.

Sheavoi on hyvää!

2 tykkäystä

Mun nassuun tuntuu melkein kaikki “tökötit” inhoittavan tunkkaiselta, jos jotain laitan niin tekee mieli heti pestä pois.

Tässä minun hiusten väri,enoo värijänny moneen vuoteen.
Laittakaappa tekki kuvia,mukava nähä :blush:

8 tykkäystä

8 tykkäystä

Mä yritän saada kuvan huomenna. Mulla on raidat, otin että sais vaalennettua mun tummaksi harmaaksi eiminkäänväriseksi muuttuneet hiukset, ja en halunnut varsinaista värjäystä tehdä kun mun kroppa on yleisesti ottaen alkanut ikävästi reagoimaan siihen sun tähän. En oo ollut tyytyväinen lopputulokseen (sittemmin otetuista valokuvista huomasin tänkin asian) joka tehtiin elokuun lopussa, ja nyt oon värisävytesampoolla sitä muutaman kerran pessyt.
Palataan huomenna sikäli mikäli onnistun jonkun kuvan nappaamaan.

1 tykkäys

Mun auringon raidoittamat kutrit.

8 tykkäystä

Dermosililla on kevyitä todella vähän hajustettuja tuotteita paljon. Ihonhoidevoide e+ on ollut mulla käytössä vuosia, sopii hiusrajasta varpaankynsiin.

2 tykkäystä

8 tykkäystä

Näkyy tämän palstan hiusten muotiväri olevan eriasteinen harmaa. :laughing:

2 tykkäystä

Tässä sit harmaasta se likaisennäkönen versio. Elokuiset raidat on nähtävästi aikalailla haalistuneet pois, näin sanoi kampaaja pari viikkoa sitten.

Raitoja oli vaalea, kupari ja kolmanneksi väriksi mun oma tukka. Se likasenharmaa. Nyt pesen sävyttävällä shampoolla mut epäilen ettei se tohon mun omaan väriin auta.

Muoks: kuvassa näyttää et tukka olis pääosin vaaleanruskee, mut todellisuudessa noi vaaleanruskeet on vaan siinä päällä ja kun hiukset liikkuu niin mun likasenharmaa on se joka on pääosassa.

8 tykkäystä

Tässä mun pää. Harmaita tulee, joten värjään noin 3 kk välein tämän itse. Mielestäni aika hyvin onnistunut lopputulos.

9 tykkäystä

Tässä mun harva otsatukka.

7 tykkäystä

Oi miten hieno väri :clap:

2 tykkäystä

Tässä minun luomu varpuluutani

8 tykkäystä

Hilpeää vertailua. Lisätään täältä osin auringon polttama harmailla harjaksilla.

Noista rasvoista, multa löytyy shea- ja kaakaovoita karmeimpien pakkaspäivien varalle, muuten en käytä mitään. Oon vuosien saatossa ostanut useamankin purnukan, jota en ole voinut käyttää.

7 tykkäystä

Minä laitan kouransilmään puolen sentin pätkän Bellavitan yövoidetta ja ohennan sen miniän antamalla Estree Lauderin kasvovedellä. Iho imaisee sen muitta mutkitta, joslus pitää otsalta pyyhkiä ylimääräistä. Minulla on kuiva ja auringolle herkkä iho.

1 tykkäys