Sitä sun tätä (uusi)

Ok. Taitaa olla taimiakin vaikea saada maahan. Ennen oli siistimpää metsätyöt kun työkaluina oli justeeri, kirves ja pokasaha niin ja hevonen tietysti puita siirtämäään.

1 tykkäys

Siinähän tuon näkee kun istuttavat taimet miten käy.
Ite kun istutettiin aikoinaan niin kaikki lähti kasvuun vaikka oli hiton kuiva kesä. Samanlaista kivikkoa oli sekin paikka mutta myö tehtiinkin tietty itsellemme työ.
Enää ei uskallettu ottaa urakkaa kun ei tiedä mikä on vuoden päästä kunto ja ollaanko elossakaan.

2 tykkäystä

Isäntä kuorrutti liukkaita kiviä polullani että voin kävellä vähän liukkaammallakin kelillä. Sanoi palkitsevansa aamuisen hiusten leikkuun. :blush:

12 tykkäystä

Katsoin TLC kanavalta kauneus operaatio helvetistä ohjelman.
Siinä ohelmassa korjaavat asiakkaiden iho, hiukset ja muut.

Asiakkaat ovat aiemmin käyeet muualla hakemassa kaikenlaisia
hoitoja, jotka on meneet pieleen.

Ryppyvoiteissa oli yhdessä kämeen myrkky, toisessa lampaan istukkaa ja kolmannessa etanan limat.

Hyi. Moni varmaan vähentää ryppyvoiteiden käyttöä…

Niinpä, siinä lääkäri yllätti naiset ja he ihan ihmettelivät mitä kaikkea tuotteet sisältää.

Sitä on pitänyt lisätä vanhentumisen myötä, ettei ihan rupsahda mutta tarkistaa pitää ainesluetteloa vaikka eihän siitä mitään oikein ymmärrä.

1 tykkäys

Mä näin itestäni tiistaina otetun valokuvan ja totesin ettei enää näytä riittävän muutaman euron Cienit. Nyt on ostettuna jonkin verran kalliimpi Lumenen 50+ rasva, mut auttaneeko se enää :roll_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 tykkäys

Elämä kuuluukin näkyä.

Kesä vähän aina pelastaa tilannetta, mutta pimeä kausi huonontaa.

4 tykkäystä

Ei nuo ryppyrasvat mitään auta. Näin kuningaskuluttaja- ohjelmassa jakson, jossa tehtiin ihon magneettikerroskuvaus koehenkilöille ennen ja sen jälkeen, kun olivat jotain ryppyrasvaa käyttäneet tietyn ajan. Ihossa ei näkynyt mitään muutoksia.

1 tykkäys

Joo ja miettikääpä sitä, kun naisten hormooni korjaus lääkkeissä on ollut tamman virtsaat.

1 tykkäys

Mä oon aina luottanut kosteutukseen. Menny vähän niinku luomuna. No, ehkä toivun tästä järkytyksestä sen kuvan jälkeen. Kaveri sanoi että en näytä “luonnossa” siltä kuin siinä näytin. No joo, siltä mä kummiskin näytin, surkeelta bokserilta :laughing:

1 tykkäys

Minä käytän Elisabeth Arden sarjan visible differnese voiteita.
Öisin tuhdimpaa ja päivisin geelivoidetta.
Tuo tuntuu ihanalta ja on tosi kiva mieto tuoksu.

Käytän näitä lähinnä tuntuman takia en niinkään ulkonäköseikkojen vuoksi.
Minulla on hyvin kuiva iho.
On huono olo , varsinkin talvella, jos ei jotain kostutusta käytä. :wink:

Taannoin huomasin vahingossa anopilla käydessä, että hänellä on samat voiteet käytössä.
Hän onkin työskennellyt kosmetologina ja on tarkka kauneusrutiineista, meikkaakin aina kotoa lähtiessä.

1 tykkäys

Lumenen nordic bloom rasva on myös ihana.
Sain taannoin lahjapakkauksen jossa oli yö-ja päivävoiteet ja kyllä ne oli myös kivat.

En mä sitä tiiä estääkö tai poistaako ryppyjä, mutta tuoksuvat ja tuntuvat hyvältä kuivalle pärställe.
Minä en meikkaa kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa, en edes oikein osaa.

1 tykkäys

Itse käytän Karbalan-voidetta sekä käsille että kasvoille. Se sisältää ureaa, joten se pitää ihon todella pehmeänä.

1 tykkäys

Ryppyvoiteitten käyttö pitää alottaa hirmu aikasin että tulokset näkyy.
Jos on jo tullu ryppyjä,ei niitä voiteilla siloteta.
Kosteutus kyllä silottaa kuivaa ihoa.
Ite käytän apteekin Cerave kosteusvoijjetta,eioo hajuja ja makuja.
Ei kestä enää käyttää hajusteellisia tuotteita iholla,tämäki riemu pitkästä altistuksesta jatkuville hajusteille töissä :disappointed_face:

1 tykkäys

Minä olen käyttänyt lähes koko ikäni ryppyvoiteita, jos nyt niitä niin haluaa kutsua.
Silmänympärysvoiteen käytön aloitin noin 25 vuotiaana.

Minulla on kyllä aika vähän ryppyjä ikään nähden, vähän silmäkulmissa naurunryppyjä vaan. :wink:

En pysty minäkään vahvoja hajusteita sietämään.
Tuo visible differensin geelivoide varsinkin on ihanan kevyt ja todella mieto tuoksu.
Olen atoopikko, allerginen, eli harvassa on ne mitä kestän.
Vartalovoiteena käytän aqualan duo.

1 tykkäys

Olen tilannut naamiotarvikkeet ja teen itse. Laitan aina saunan jälkeen.
Seuraan meikkausvideoita youtobista ja meikkaan aina kun lähden ihmisten ilmoille. Ja kyllä voiteet auttaa mutta normaalia vanhenemistä niiden ei tarvitsekkaan estää. Kannan harmaan tukkani ja naamani ylpeydellä.
Panostan myös terveyteen ja meditaatio ja jooga auttavat myös tässä.

Minä tykkään myös kovasti harmaantuvista hiuksista.
Välillä olen vähän ottanut sävyä raidoilla, mutta en koe mitään tarvetta värjäillä harmaata pois.

Kesän jälkeen aurinko vaalensi lisää hiuksia ja työkaveri totesi, että ootko hakenut hienot raidat hiuksiin.
Sanoin että luonto järjesti, eli auringon raitaa.

Minulla ei ole vielä kaikki harmaata, vaan osin vasta, toivon niiden muuttuvan hopeisen harmaiksi.
Äidillä ja isällä on molemmilla lähes valkoiset hiukset.

1 tykkäys

Miulla alkaa olla jo kokonaan valkeat.

2 tykkäystä