Sitä sun tätä (uusi)

En noista mittausarvoista osaa mitään sanoo kun en tiiä, mut jos sun paino on 51.5 kg niin oot kyllä “pienempi” kuin oon aatellut. Enkä tosiaan oo sua aatellu mitenkään “isoksi”. Kuin pitkä sä oot ? Muistelen et jotain 160 cm luokkaa ?
Mielenkiinnosta kysyn et onko sun paino ollut isompi ennenku alotit treenaamaan, vai ootko aikasemminkin aikuisiällä ollut “pieni” ?

Uutta…

No,oon aina ollu pieni,hentorakenteinen.160 cm oon ”pitkä” :sweat_smile:
Suunnilleen samoissa mitoissa sillonku alotin,välillä paino jopa 55 ja risat.Nyt paino itestään tippunnu ku jäin töistä pois.
Lihasta on kyllä tullu josta oon onnellinen,mulla ei lihasmassa kasva,syön vähän lihaa.
Tuo bmi on kyllä semmonen jonka kaikki tietää ja rasvaprosentit.
Viskelaarirasvan saapi vain koneilla mittaamalla,mutta kuuklettamalla näkee kaikista viitearvot.

1 tykkäys

Minä, kun kävin opiskelemassa leipuri-kondiittoriksi, niin teoriassa englannin opettaja kertoi, että hän kun oli englannissa ja etsi kaupasta ruokakermaa, mutta ei löytynyt.

Onko tosiaan niin, että harvat maat tekee sitä?

Jestas sentään oon saman mittainen ja melkeen 20 kiloa painavampi, enkä oo mitenkään lihava. Lääkäri sanoo että normaalipainoinen, luin omakannasta.

Niin,ollaan vaan niin erilaisia rakenteeltaan.
Oon minäki painannu 68 kg ku oon ollu raskaana viimesillään.
Onneksi kilot lähtee kuiteski nopiaa ku pääsee takasin normi tilaan.

Mie 157cm ja painan 59kg.

Mitä tuo tarkoittaa, kuka pääsee ilmaiseksi :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Yli 65 vuotiaat. En enää muista missä lehdessä oli juttua mutta Tampereella ainakin kokeilua ja tarkoitus on sillä laajentua.

Nii mihin ne yli 65 vuotiaat pääsee ilmaiseksi ? Yleislääkärille ?

Partiolaisten joulukalenterista sai avata ensimmäisen luukun!

Minä olen 159 cm ja painan 55kg

Täytynee ottaa huomioon, että lihakset painaa enemmän, kuin rasva. Joten vaaka voi näyttää enemmän, mutta kroppa on silti timmi.

Joku aina ihmettelee miksi paino ei putoa, vaikka käy kuntosalilla.

Muutamat täällä ovat käyneet Kummakivellä. Minä kävin siellä muutama vuosi sitten ja eilen löysin lapun, johon olin kirjoittanut kiven tiedot.
Kiven koko on 7x4x5 m, tiheys n. 2800 kg/ kuutiometri, 65 kuutiometriä on 182 tonnia ja kosketusala on n. 0,5 neliömetriä.

Kummakivellä en ole käynyt mutta lapsena katselin vastaavanlaista, polkupyörällä kuljin ohi ja aina kävi mielessä että ehdin pyörällä pakoon jos se alkaa vierimään alaspäin. :thinking:

4,38 senttiä oli marraskuussa sähkön keskihinta.

Joulukuun “kukkaloistoa”: syyssahrami

10 tykkäystä

Maanantaina kävimme ostamassa “uuden” auton. Viisi vuotta nuorempi kuin entinen, km-lukema alle puolet. On se tosi hyvä, kun kuskina oli poika, joka tuntee autot ja niiden tekniikan. Nyt pitää opetella uuden tavoille, varmaan tulee verrattua entiseen.
Eilen kävin siivoamassa viimeviikkoisia jälkiä, lasinsiruja jäi maastoon. Löytyi jopa lappunen, jossa oli hinausfirman numero.
Eipä oli ennen tullut pyöräiltyä joulukuussa.

1 tykkäys

Toivon mukaan ei jäänyt mitään traumoja tapahtuneesta?

1 tykkäys

Kylläpä yle areena välillä sekoilee.
Jos ei jumii, niin se heittää yhtäkkiä toiseen aiheeseen.

Aloin katsomaan norjan huume nuoret sarjan, jossa nuoret yrittää päästä eroon huumeista ja heidät oli pyydetty vetokoirien keskukseen.
Mutta jossain vaiheessa oli vaihettu norjan luonto sarjaan.

Yritin etsiä sitä norjan huume nuoret, mutta ei sitä enää löytynyt.