Ei jäänyt traumoja. Opeteltavaa kyllä riittää ja pitäisi osata täyttää jonkinlainen lomake netissä. Ei onnistu minunlaiseltani tumpelolta, pitää soittaa numeroon, josta pitäisi saada apua.
Olisi pitänyt arvata, että ennen kaihileikkausta on vielä siirto toiseen jonoon. Tutkiminen kesti tunnin verran siksi, että monet tutkimukset tehtiin neljästi. Lääkärin lisäksi oli kolme opiskelijaa.
On hyvä, että taksikuski tiesi paikat, sen kun vaan käveli perässä. OYS on niin iso paikka.
Minua nuorempi mies tuli minua vastaan ja hymyili ja sanoi hyvää päivää.
Kysyin kuka olet.
En kuullut kuka, mutta kuulin, kun hän sanoi, muuten vaan sanoin sinulle hyvää päivää.
Sanoin moikka ja lähdin eteenpäin.
En tiiä ottiko hän herneen nenään, jos hän olikin minun tuttuni, jota en tuntenut.
Joskus joku sanoo “muuten vain sanoin” jos herne on otettu nenään.
Ulkonäyltä tunnistan mutta nimi on usein hukassa.
Joo, mutta kyllä minä muistan nimet, mutta joidenkin kasvot on muuttuneet.
Eikös se ole ollut aiemmin Suomessakin ihan normaalia, että harvemmin asutuilla tai liikennöidyillä alueilla tuntemattomat vastaantulijat tervehtivät toisiaan? Vilkasliikenteisissä paikoissa sitä tuskin tapahtuu, mutta kyllä jossain hiljaisemmilla ulkoilureiteillä vieläkin ihmiset saattavat tervehtiä ja varsinkin, jos joutuu ohittamaan toisen lähietäisyydellä.
Kyllä täällä maalla tervehditään kaikki kulkijat ja pyöräilijät. On ihan normaalia.
Täälläkin useimmat tervehtivät.
Niin täälläkin useimmat tervehtivät. Jos kohdatessaan ottaa katsekontaktin niin lähes poikkeuksetta tervehditään joko lyhyesti nyökkäämällä tai hymyn säestyksellä. Ja yleensä ainakin luonnon helmassa tapahtuvissa kohtaamisissa vaihdetaan kohteliaat tervehdykset sanallisesti.
Sellaisiin henkilöihin jotka kulkee kuulokkeet päässä eivätkä huomioi ympäristöään katseellakaan, ei saa kontaktia mutta muut ovat keskenään samassa maailmassa.
Kuljen joskus pientä sivutietä ja siellä kaikki moikkaavat nostamalla kättä kun autolla kuljen.
Ei täällä yleensä kukaan tuntemattomat moikkaa yms minulle.
Joskus aiemmin ala-asteen poika moikkasi minulle, vaikka hän ei tunne minua. ![]()
Niin mekin maalla tervehdettiin ihmisiä.
![]()
Hyvää itsenäisyyspäivää.
Kiitos samoin.
Hyvää itsenäisyyspäivää! ![]()
Kiitos samoin hyvää itsenäisyyspäivää ![]()
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
Hyvää itsenäisyyspäivää!