Sitä sun tätä (uusi)

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille !

5 tykkäystä

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille.

7 tykkäystä

100€
tuo :joy:

Ei ole todellista… :flushed_face:

Käväisin äitillä.
Amatsoninlilja päätti koristaa joulua.

8 tykkäystä

Yllättävä valinta illan parhaaksi puvuksi linnan juhlissa. :thinking:

Piti heti katsoa että mikäs se valinta nyt on. lltalehden lukijat siis äänestäneet mielestään parasta pukua. Onpa vaan outo valinta :roll_eyes: Mä kun näin ton siinä kättelyjonossa niin lähinnä se hörhelörunsaus mua oudoksutti ja huvitti, ei todellakaan tullut mikään sellanen fiilis et Wau, onpa upea.

Mut varmaan toi on jäänyt useimmille mieleen, ja siks äänestivät sit sitä. Yks puku mua jäi kiinnostelemaan, siitä näki niin vähän siinä kättelyjonossa. Nuori nainen (Urheilija ?) jolla oli musta pitkä asu, ja sen asun helmat oli leikattu suikaleiksi. Se vähä mitä siitä näin herätti kiinnostuksen, olis kiva päästä näkemään miltä se kunnolla näyttää.

2 tykkäystä

Mun mielestä ei ollut tyylikästä myöskään ne silikonien näyttelyt.

Katri-Helenan puku oli karsee, aivan hirveä väri, samaten Päivi Räsänen, ei sopinut tuollainen pitsitekele ollenkaa.
Sanna Marinin puku oli hieno.
En jaksanut katsoa kuin tunnin, sitten väsyin.

1 tykkäys

Näin pukuja huonosti, lähinnä värin. Lääkärin arvio torstaisen käynnin perusteella oli, että olen näkövamman tasolla. Laahukset ihmetyttivät, kun aina mainitaan ahtaat tilat.

Me puhuttiin kanssa mun miehen kanssa niistä laahuksista. Pieni laahus kuuluu kyllä juhlapukuun mutta ne metriset perässä laahaavat on ihan kauhee kiusa muille. Itehan se pukua kantava voi vaan astella eteenpäin pää pystyssä mut kaikki muut lähistöllä sit joutuu maahan kattelemaan ja miettimään milloin voi seuraavan askeleensa ottaa. Sen huomas hyvin siinä kättelyjonossakin. Perässätulijat joutui keskittymään edelläolevan laahukseen sensijaan että oisivat pystyneet omaan kättelyynsä keskittymään.

Aikamoinen tursake tämä illan paras. Olisihan siellä nyt ollut tyylikkäämpiäkin.

1 tykkäys

Monta päivää ihmettelin mistä tulee ihme naksutus ääni.

Nyt sitten päätin tarkistaa ja sehän tuli suihkuhuoneen raitisilma venttiilistä. Ihan uusi ääni.

Mitä lieneen tehneet ne miehet, jotka teki täällä urakoita.

Perjantaiaamuna suunnittelin joulumeikin itselleni. Sininen sävy jatkuu vielä poskia alaspäin. :thinking: Punainen väri olisi ollut nätimpi. :laughing:

Mitä ihmettä? :flushed_face:

Mitä on tapahtunu?
Pahalta ainakin näyttää.

Lensin masulleni lattialle, joka paikka on pipi ja kankea mutta luita ei katkennut tai ainakin luulen niin. Älkää muut tehkö näin.

No huh!

Voi ei! Kävitkö lääkärissä?