Sitä sun tätä (uusi)

Maton reunaan vai kynnykseen. Voi hurja :worried:

Pahalta kyllä näyttää :thinking:

Voi kauhia, kyllä se suuri vaara aina tuo kaatuminen. Nilkka murtui kerran, onneksi sen jälkeen säästynyt.
Lääkäriin heti jos jotain jossain tuntuu!

Kuluneet sormet on vielä pipit ja niska vähän kankea mutta muuten lihaskivut on melkein poissa. Elämä voittaa taas. :+1:

Onko hurjan värin lisäksi silmät turvoksissa? Ennen kuin tulee normaali väri, ehtii vielä muuttua monenväriseksi. Kokemusta on keltaisista silmien ympäryksisstä.

Toinen silmä oli melkein kiinni, nyt jo pysyy auki. Ei tuo väri haittaa kuhan ei ole kipeitä paikkoja. Kiva mennä kauppaan ja katsoa tuleeko mitään reaktiota… en aio laittaa aurinkolaseja enkä millään peitellä tummaa…

Voi kurjaa, eihän tuota voi millään piilotaa, kel onni on se onnen kätkeköön. Ei auta muu kuin aika. Puhalluksia.

1 tykkäys

Tsemppiä Sohvikselle!

Kävin kierrätyskeskuksessa, leikkokukat oli euron nippu. Ostin kahdeksan nippua. :grinning_face:

5 tykkäystä

Hyvä että on jo voiton puolella. On hurjan näköistä, toivottavasti väritys ei kovin alas valahda.

Olin tuon näköinen kun nenäni leikattiin. En kehdannut lähteä mihinkään, mikään peitepuikko ei peittänyt. Ne ”jälkivärit” valahti alas kaulalle saakka.

2 tykkäystä

Ihan hirvittää tuo tapahtuma.

Yritän puhaltaa sinuun päin. :shaking_face:

1 tykkäys

Huomenna alkoi joululoma.

2 tykkäystä

Eilen ihmettelin miksi vahvari sekoilee. Avasin telkkarin, jotta voin muokata vahvaria, muttei onnistunut.
Sammutin telkkarin ja vahvarin ja irrotin vahvarin piuhan ja odotin jonkun aikaan.
Pistin piuhan takaisin ja käynnistin vahvarin ja telkkarin. Onnistui muokata ja vahvarista oli asteriks rock radio US kanava poistunut ja päätin etsiä sitä ja vihdoin löysin.

Tänään nukahdin sohvalle yhteensä kolme kertaa.
Välissä imuroin ja pistin astiat tiskikoneeseen.

Kolme puhelua tullut +39 alkavasta huijausnumerosta. Yhteen vastasin. Yrittivät saada osuuspankin tilinumeroa. Eipä ole tiliä siellä.

Olkaa varovaisia.

3 tykkäystä

Loman tarpeessa?

Latautuuko pentin sivut teille muille hyvin hitaasti tänään ? Samoin, latautuuko viesteissä olevat kuvat teille tooosi hitaasti tänään ?
Jos on yleisempää kuin vaan mulla niin sit laitan varmuudeksi ylläpidolle asiasta viestin - en haluis et pentille kävis hassusti nyt kun on joulupyhät tulossa. Mä tartten penttiä joka päivä :grinning_face_with_smiling_eyes:

En oo huomannu mitään erikoista, kuvia en ole laittanut.

1 tykkäys

Ihan normaalisti toimii mulla.

1 tykkäys

Kyllä olen huomannut, että välillä hitaasti toimii.
Jopa kommentit oli tyhjänä ja onneksi ne palautui.

Eilisestä asti olen ollut joululomaalla.