Lintulauta live on taas yle areenaalla.
Eipä ole niin hyvä, kuin vuosi sitten. Yksi syömäpaikka törröttää nurkassa ja siinä keskellä on pienet kalusteet joihin on nakattu siemeniä.
Lintujen olohuone. ![]()
Lintulauta live on taas yle areenaalla.
Eipä ole niin hyvä, kuin vuosi sitten. Yksi syömäpaikka törröttää nurkassa ja siinä keskellä on pienet kalusteet joihin on nakattu siemeniä.
Lintujen olohuone. ![]()
Käytiin Tokmannilla kävellen,huh,oli tullu siemenet.
Tietenki piti ottaa ku oli,ota 4 maksa 3.
Ja en aikonu tomaatin siemeniä ottaa,mutta olihan siinä nipussa yks pussi
Shimmer F1
Ootko kuulolla Karvari ? , laitoin sulle äsken kysymystä tonne tomaatti-ketjuun. Täällä tietty jo ulkovaatetta päälle vedetään kauppaan lähtöä varten ![]()
Muoks: kävin jo meidän Tokmannilla mut siellä oli just alkamassa iso investointi ja siemenet oli jo lukkojen takana
. Huomenna “vapautetut”, eli sitten taas.
Mennessäni lauloin ääneen autossa
Kulkee kulkee kulkee, tie lauman Pulaan kulkee.
Pysähtyä lauma ei saa.
Yli hankien ja tuulen, paukkeen mä kuulen
kun näin nahkaruoskat sivaltaa.
Lumi tarttuu kieleen, ja siemen nousee mieleen
Tien päässä mua se jälleen odottaa.
Nopeaan, nopeaan, nopeaan, nopeaan,
nopeaan, nopeaan, nopeaan
Ajakaa, ajakaa, ![]()
Ja nahkaruoskat soi ![]()
Hullu mikä hullu ![]()
Täälä oli älyttömän hyvin siemeniä,eioo koskaan ollu nuin palijon.
Tomaatti valikoima kans hyvä.
Yksin täälä hirnun tuota laulua ![]()
![]()
Saa laulaa, tunnarimme![]()
![]()
Täälläkin tosi hyvät valikoimat. Ostin ainoastaan kelloköynnösten siemeniä.
Selkärankaako![]()
Taas eräs henkilö yrittänyt kirjautua tänne. Hänen ongelmaansa en ymmärtänyt, pitäis olla joku viisaampi neuvomassa.
Sano sille henkilölle että on yhteydessä pentin tekniseen tukeen. Varmin tapa saada apua siinä tapauksessa ettei kyse oo vaan siitä että ite sählää. Kannattaa selvittää mikä on se juttu mikä siinä kirjautumisessa oikein mättää.
IS-Testi: Näiden 8 sanan oikeinkirjoituksesta monella on tiukka mielipide – katso, mihin joukkoon itse kuulut
Onko ruuassa omenia vai ruoassa omenoita – vai jotain muuta? Äänestä, mikä kirjoitusasu on omaan mieleesi näissä kahdeksassa sanassa, niin näet, oletko enemmistön puolella.
Tein ton mielenkiinnosta. Yks sana mussa aiheutti ihmetystä, eli shokki. Sillä oli kolme tapaa sanoa. Muita nimityksiä oli sokki ja ^sokki (ton väkäsen kuuluis olla s:kirjaimen päällä mutten osaa laittaa). Minusta ei oo muita sopivia tossa kuin shokki.
Mä laitan kyllä omenaa joskus piirakan päälle. Taiteen hilloa omenista.
Shokki tuntuu luontevalta…
Jatkoa ketjulle Sitä sun tätä (uusi):
Onko kellään käytössä Garminin urheilukello?
Mulla menossa viies Polar ja nyt kyllä menee kuppi nurin.
On alakannu temppuilemaan synkronoinnin kans ja ei tallenna yön tuloksia.
Oon ollu yhteyvvessä Polariin,sieltä neuvotaan mitä pitää tehä,minä teen ja saattaa toimia muutaman päivän ja taas uus ongelma.
Tee taas kaikki temput uuestaan.
Neuvotaan joka kerta samat lässytykset,onko kello hyvin ranteessa,otikko heti pois ku heräsit blaablaablaa.
Nyt oon kolomesti laittannu spostia ja samat jorinat jatkuu.
Pitää vissiin vaihtaa merkkiä.
Minä sain töistä sen rannekkeen, mutta se oli ihan turha.
Miksi?
Mikä malli?
Nyt Garmin Viviactive 5 on saanu hyvät arvostelut kellovertailussa.
Garmin venu.
Ensinnäkin liian pienet teksit. Eikä muutenkaan ollut hyvä.
Minulla on käytössä Honor band 7
kitikat, tuli äsken mieleen että onko se henkilö ymmärtänyt että puutarha.nettiin ja puutarha.netin keskusteluihin kirjaudutaan sisälle erikseen ? Onko hän kenties kirjautunut puutarha.nettiin eikä siksi pääse kirjoittamaan keskusteluissa ?
Salasanankin on täällä nykypentissä oltava huomattavasti pitempi kuin entisessä kelpasi. Eli vanhalla lyhyemmällä ei kannata yrittää, ei onnistu.
Tuli vaan mieleen, tietämättä siis yhtään sitä mikä hänellä mättää.
Siinä voi olla ongelmana vaikka mikä ja vaatii kärvisällisyyttä että onnistuu. En tiedä onko tehnyt asian hyväksi mitään.
No välitä hänelle viesti että miettii ensin tuota kirjautumisasiaa minkä äsken otin esille. Ja jos ei toimi niin on yhteydessä suoraan Puutarha.netin tekniseen henkilöön ja kertoo hänelle ongelmansa.
Jos hänellä sensijaan ei ole sisäänpääsyssä eli kirjautumisessa ongelmia, vaan ne liittyvät pentin käyttöön niin siinä ei ylläpito voi olla avuksi vaan itse täytyy opetella.
Yöllä näin unta, että yhtäkkiä tiesin, että eräs tuttu ihminen on tullut lähelle.
Hän oli oikeasti samassa työpaikassa kuin minä 18 vuotiaana.
Kuulin, kun hän sanoi toiselle henkilölle, että haluaa nähdä minut.
Yhtäkkiä hän oli minun vieressä ja kysyi “oletko ajatellut minua?”
En edes osannut vastata ja ilmeisesti uni loppui siihen.
Tosiaankin, en ole ajatellut häntä, sillä hän oli kihloissa jonkun kanssa. En edes muista hänen nimeä, mutta sukunimen muistan.
Mietin, että onkohan hän poistunut elämästään? Ja vierailee minun unessa.
Tiiättekö mitä. Mä tässä just mietin että kun aamulla viimeks lämmitin varaavan takan niin kohta täytyy taas laittaa tulet että aamuun asti lämpö säilyy näillä pakkasilla.
Sit aattelin että onpa onnea kun omilla toimilla pysyy lämpimänä. Tuli sellanen oivallus että me jotka saadaan ja voidaan itse tehdä ja asiaan vaikuttaa, ollaan etuoikeutettuja. Aatelkaa kuinka hirveen iso osa suomalaisista ei koskaan koe tätä onnen tunnetta. Että mistä he jää paitsi.
Takka olis kyllä ihana! Onneksi on edes puusauna.