Ei ole enää “luettu” klikkaus täällä. Eli jos halua merkata kaikki luetuksi, niin se puuttu juuri nyt.
Katson jut autojen ensiapu ohjelmaa.
Siinä on miellyttävä Fuzz rumpali, joka on myös autonasentaja. Busseja aiemmin korjaillut.
No niin olinkin ihan sanoisinkos vahingossa…
Mut tänään ko mentiin viherlandiaan niin ajettiin ohi puutarhan jonka nimi oli suokukka…
Onkos puuhella vai kaasu ja kaasu jääkaappi vaikos aurinkoenergiaa kenno tolkussaan ? Me ollaa puolet viikosta oltu veks ja kumminki kokonaislasku pyörii 80 e luokassa.
Taas meidän rappu on suosittu paikka. Hämärässä menin ulos niin rapulla mateli etana. Alemmalla rapulla kipitti siili. Siili huomasi minut ja meni äkkiä kukkapurkin taakse piiloon. Se taisi kytätä etanapaistia mutta minä pilasin homman. Hain sitten ompon sille kukkapurkin viereen iltapalaksi. Toivottavasti sillä on pesäpaikka tiedossa talveksi, ei rapulla tarkene sitten kun kukatkin jäätyy.
Sähköllä toimii. Teen kerralla tai kahdella viikon ruuat, katson edullisimmat ajat pyykin ja astioiden pesuun. Nyt käytetty 5€:n paikkeilla sähköön tässä kuussa. Siirtomaksu nostaa laskua, kun kilovatteja kuitenkin kuluu.
Outo on mutta hauskan näköinen.
Silloin kun opiskelu loppui, niin se nuorimies sanoi “mukava ihminen” lähtee pois.
Yllätyin ja ja toivotin eka luokkalaisille hyvää tulevaisuutta.
Sinne he jäi leipomaan, kun minä ja toinen oppilas lähdettiin.
Siksipä se sama nuorimies halusi marketissa jutella minun kanssa.
Joku silkkiyrtti?
Kyllä
Mesisilkkiyrtti. Vieraslaji. Ollut penkissä tosi monta vuotta, nyt muutamassa siemenkodat.
Mikä isän tai äidin opetus on itse kullekin jäänyt käyttöön vuosikymmenienkin jälkeen? Minulla se on isän neuvo ennen kuin omistin ajokortin, kahdella sanalla, pakilla parkkiin. En ole saanut tarttumaan nuorempiin millään perustelulla. Töissä iltavuorolainenkin tiesi, millä autolla ajoin aamulla, se oli katoksen ainoa auto keula tielle päin. Oman auton kolmesta kolhusta ainakin yksi tuli auton peruuttaessa parkkipaikalta kylkeen.
Moikka! Olipas mukava löytää tie tänne uuteen!
Kiva nähdä, vaikka ei ole mulla nimimerkki muistissa. Toivottavasti saamme sinusta kuulla useasti, kaikki toiminta kiinnostaa meitä.
Kuusama?
Season, millä nimimerkillä oot aikaisemmin ollut pentissä? Nyt jos/kun liityit uudella nimmarilla se tarkottaa etteivät vanhat toisella nimimerkillä kirjotetut viestisi seuraa mukanasi.
Jos sulla on siis ollut ennen joku toinen nimmari ja haluat sen viestihistorian seuraavan mukanasi niin kerro mulle.
Tällä samalla nimimerkillä oon täällä ollut, vaihtelevalla aktiivisuudella Since year 2015 näyttää historia tällä hetkellä vanhimmat viestini
Season, asia kunnossa sitten . Tää uusi pentti on vielä vaiheessa mutta pikkuhiljaa asiat löytää paikoilleen kyllä.
Kiva kun löysit taas tänne