Kyllä pystyy vaihtamaan oman nimimerkin asetuksesta.
Kun klikkaa omaa kuvaa ja valitsee asetukset, niin siellä tilissä on se nimimerkki, jonka voi vaihtaa.
Kun omaa kuvaa klikkaa, niin oikealla puolella on alhaalla “ihminen” ja sen valitsee.
Kyllä pystyy vaihtamaan oman nimimerkin asetuksesta.
Kun klikkaa omaa kuvaa ja valitsee asetukset, niin siellä tilissä on se nimimerkki, jonka voi vaihtaa.
Kun omaa kuvaa klikkaa, niin oikealla puolella on alhaalla “ihminen” ja sen valitsee.
Pitää muistaa myös tallentaa muutos. Luulisin että onnistuu noin kun Pepino kirjottaa.
Kun menen asetuksista kohtaan Tili, pystyn sieltä vaihtamaan profiilikuvan ja asettamaan itselleni nimen, mutta se nimi ei näy käyttäjätunnuksenani. Käyttäjätunnus-kohtaa en pysty muokkaamaan. Tai sitten en vain osaa. No, ehkä tyydyn toistaiseksi tähän nykyiseen tunnukseen ja katsotaan josko sen käyttäjätunnuksen saisi myöhemmin muutettua.
Heippa J20043921719, tervetuloa!
Niin kuin ehkä tiedät Keskustelupalsta ei ole vielä ihan ”valmis”, on vielä epäkohtia jotka korjaantuu lähiaikoina.
Hyvä kuitenkin kun olet päässyt kirjautumaan ja kirjoittamaan
Kokeile vielä Käyttäjätunnukseni vaihtoa:
Näin mimimerkin pitäisi saada vaihdettua mutta kuten sanoin, voi olla että kaikki toiminnot ei vielä toimi.
Kääntelin nyt purkkeja ympäri.
New garden on merkki.
IP68, eli ymmärtääkseni menisi ihan taivasalla, haluan pistokkeet silti katokseen, joten näihin tehdään uudet pidemmät kiinteät johdot.
New garden nimellä löysin googlella paljon valoruukkuja, tämä minun on 40cm halkaisijaltaan.
Kiitos Chali! Minulta siis puuttuu kokonaan tuo pieni kynän ikoni käyttäjätunnuksen kohdalta, profiilikuvan kohdalta se kyllä löytyy ja sen sainkin vaihdettua. Jäänpä odottelemaan josko se ilmestyisi myöhemmin sivuston päivittyessä niin saan käyttäjätunnuksen vaihdettua.
J200439… Jne… Numerosarja. Saatiin just ylläpidolta tietoa.
Tällä hetkellä ainakaan ei nimimerkin muuttaminen itse onnistu. Ylläpito vaihtaa sen sinulle, eli kerro tässä vaan mulle minkä nimmarin haluat (ei voi olls sama kuin jollain on jo ennestään eikä saa sisältää merkkejä kuten esim. pistettä.
Laita viesti niin hoidetaan kuntoon
Voisin olla Enva jos sitä ei ole vielä kellään käytössä. Kiitos!
Ok Enva
Tän vuoden taimivaihto-ketjua ei vielä löydy joten hehkutan täällä kukkapenkkiäni jossa kasvaa siellä saatuja taimia.
Koreakärsämö ja valkoinen syysleimu, aah! Koreakärsämö on mulle uusi tuttavuus - aivan ihana ja ahkera koko kesän kukkija.
Mahtavaa!
Minultakin iso kiitos näiden ranskantulikukan taimien antajalle! Nämä ovat parhaillaan kukassa. Istutin ne tuohon tyhjään paikkaan, siinä saavat rauhassa levitä!
Upeaa !
Miten kaunista! Tuo pihlaja on upea. Jotain japanilaista tunnelmaa aistin tuossa näkymässä.
Miksiköhän ei neliöksi pakkautuneet kuvat aukea minulle…
Täällä on kaksi sitä sun tätä osiota, uusi ja vanha. Voisiko ne jotenkin yhdistää tai poistaa se vanha?
Kitikat, ei voi vielä tehdä ketjuille mitään koska viestien siirto on edelleen käynnissä. Tämä “Sitä sun tätä (uusi)” -ketju on se jota käytetään, ja se vanha suljetaan sitten kunhan päästään siihen tilanteeseen että kaikki vanhasta pentistä siirtyvä aiempi viestiliikenne tänne uuteen pentiin on saatu päätökseen.
Myöskään viestiketjujen uudelleen nimeämisiä ei vielä voi tehdä johtuen viestien siirron vielä jatkumisesta.
Arvelinkin näin, huomasin kun Miraemmi oli kirjoittanut sinne vanhaan ketjuun.
Tällaisen tiedotteen laitoin Fb:n
Nyt kaikki uudistuneeseen Penttiin, kyllä sen oppii hiljalleen ja parasta on että kaikki toiminnot toimii niinkuin pitää. Vanha ei tainnut toimia kunnolla koskaan.
Kyllähän sen tietää että moni kaipaa entisiin mutta uudistuksia on pakko tehdä jos haluaa että toiminnat pysyy ajan tasalla. Mukavaa ja satorikasta syksyä kaikille. 🫛:carrot:
Kiitos Kitikat
Nythän ihan kaikki ei vielä toimi kun asiat ei oo lokeroissaan.
Koko ajan tehdään kovasti työtä sen kanssa että pentin korvaamaton sisältö saadaan siirrettyä tänne uuteen.
Meidän uusi ylläpito on tehnyt ja tekee hienoa ja tiivistä yhteistyötä valvojien kanssa siinä että pentin sisältö tulee tänne oikein. Ja todella hatunnoston arvoista on että se on auttanut jäseniä ilmenneissä käytön ongelmissa enemmän kuin kiitettävästi. Jos oon 23.30 aikaan kirjottanut sinne jonkun jäsenen ongelmasta, niin se on saatettu ratkaista samantien.
Ei oo tällaista ollut mun valvoja-aikana (2010 alkaen) koskaan!