Sitä sun tätä (uusi)

Onpa sinulla kauniit kukkapenkit.

2 tykkäystä

Eilen kastelin, täytin ja kärräsin vesikanistereita. Keräsin neljä tuntia mustikoita ja putsasin ne jääkaappiin odottamaan pakastusta. Keräsin kantarelleja ja putsasin ne. Kymmenen jälkeen pääsin nukkumaan. Välissä kyllä katsoin telkkaria kaksi n. tunnin jaksoa ja kolmannen sieniä putsatessa.

2 tykkäystä

Onpa Suokukalla kaunis näkymä. Silmä lepää.

1 tykkäys

Siis uskomattoman kaunis tuo töniksen vaaleanpunainen päivänlilja, mikä laji? Mieletön kukinta! Ja siis se kukkii nyt vasta? Vai onko tuo vanha kuva?

Upeat on näkymät Suokukalla myös.
Mun puhelimen automaattikirjoitus muuttaa aina suokukan suokuokaksi… sehän sopii! Suo, kuokka ja…. Suokukka.

2 tykkäystä

Henni, tuo päivänlilja on “Romantic Rose” ja kukkii parasta aikaa, ehkä vähän jo ehtoon puolella.

5 tykkäystä

Viesti yhdistettiin ketjuun: Leivonnaisia

Frantsilan pellolla.

14 tykkäystä

Nuu,siirräkkö tuon minun tomaattipiirakan kuvan tuohon leivonnaisia ketjuun :relieved:

Solotki mukavasti saaneet kokoa.

6 tykkäystä

Minulle, kun tuli gluteeniton ruokavalio, niin olen hieman laihtunut.
Yllätyin, kun kävin vaakalla.
Milloinhan viimeeksi olen sen painossa ollut, huh.

1 tykkäys

Viiniköynnös Zilga tekee mukavasti satoa.

Tyrni Eva tekee nyt ekat marjansa. Vasta viime kesänä sen istutin. Eva on makeampi kuin tyrni yleensä.

7 tykkäystä

Romello, sulla vaikuttais olevan ihanan satoisa kausi . Onnittelut :+1:

3 tykkäystä

Ostin valoruukut torin kautta.
Huomenna rakennellaan niille paremmat jalustat ja paikat ja haen uudet kukat.
Näihin on nyt vaan amppelista lobelioita soviteltu.

Luulen, että valaisevat kivasti syksyn edetessä tuota havuryhmää.

10 tykkäystä

Suokukka, noi on täydelliset. Upeet !!

Miten ne toimii ?

3 tykkäystä

Näissä on ihan sähköjohto.
IP suojatut ovat, eli toimii ulkokäytössä.
Tosin me laitetaan itse pistoke katon alle, eli tuonne kaivolle.

Tässä mallissa on vaihdettava lamppu, usein noissa on kiinteät ledit.
Ja sävyä saa muutettua puhelimeen ladattavalla ohjelmalla, jos haluaa.

Nyt kun ilta hämärtyy, niin ovat kyllä kivat, ei oo liian huomiota herättävät, vaan mukavasti sulautuu tuonne kukkapenkkiin. :heart_eyes:

6 tykkäystä

Nerokkaat! Mistä ostitte?

Ostin ne torin kautta, eli ovat käytetyt.

Kyselin , että miksi myyvät pois, oli kuulemma jo kyllästyneet niihin.

1 tykkäys

Kiitos :grinning:

Hei kaikki! Tein tunnukset keväällä ja yritin moneen kertaan täällä sivustolla oleilla ja mm. vaihtaa nimimerkkiäni, mutta aina sivut menivät jumiin kun yritin tallentaa uuden nimimerkin. Tunnuksia luodessa tuli automaattisesti tämä nimimerkkini, ja haluaisin vaihtaa sen johonkin kivempaan. :grinning: En ainakaan nyt löydä asetuksista mitään kohtaa josta sen saisi muutettua… Olenko ikuisesti tuomittu nykyiseen nimimerkkiin? Kiitos avusta jos joku osaa auttaa.

1 tykkäys

Hei J20043921719
kun olet tänne päässyt kirjautumaan niin olet jo aika pitkällä. Tässä olet nyt siis uudessa pentissä, vanha alusta on muutettu uuteen ja uudistus on teknisesti edelleen käynnissä alkaen kesäkuun lopusta.
En ole vielä perillä siitä miten nimimerkki muutetaan, kaikkea muuta uutta nyt niin kamalasti koko ajan. Mutta koska olet jo päässyt kirjautumaan tänne niin asia on jo ihan hyvä, ja meillähän on aikaa tutkia asiaa. Kyllä se onnistuu. Tutkin asiaa ja kerron sitten.
Tervetuloa tänne. Ei nimi miestä pahenna… :grinning: