Oisko kellään hintapyyntöarviota ehdottaa kalamansin pienehkölle taimelle ? Asiasta vähän enemmän tossa muutama viesti ylempänä.
Olisiko 10€ sopiva? Alle 30€ myydään pieniä sitruksia, missä on jo hedelmiä Sitrukset 12 cm muoviruukussa, erilaisia - Pirilän Kukkatalo
Kiitos Genesee, tota olin ite pyöritellyt päässä myös hintana. En ollut haussani löytänyt tota sun linkkaamaa Pirilän kukkataloa, mutta noihin verrattunakin kymppi vaikuttaa hyvältä hinnalta ostajan kannalta
Kun mulla tässä tarkotus ei ole pelkkä rahankeruu vaan tasavertasesti myös antaa mahdollisuus tehdä löytöjä kohtuuhintaan. Jossain suhteessa hinnan tarttee olla nähtyyn vaivaan nähden tietysti eli kymppi on hyvä. Kiitti vahvistuksesta, sen laitan.
Minusta 15 e
En usko että yli kymppiä kannattaa pyytää. Ainahan taimissa on kova työ, mutta ei siitä kukaan ole valmis maksamaan.
Noita taimia kannattaa mainostaa myös siten, että vaikka ovat vielä pieniä, niin ne on taatusti myrkyttömiä. Kauppojen pienet ostettaessa hedelmiä kantavat sitruspuut on usein käsitelty systeemisillä myrkyillä, eli niitä hedelmiä ei kannattaisi syödä vaan ne on kasvatettu koristetarkoituksiin.
Ajatella, että pelkästään pohjois-pohjanmaalla sain kaksi auringon pistosta.
Ekana oksensin kunnolla ja olo oli ihan sekava. Toinen tapahtui niin, että, kun tulin saunasta alkoi pihalla näkyä silmissä harmaata ja kun olin avaamassa pirtin ovea taju lähti.
Minulle tuli tuosta jotain sellaista mieleen mitä ei kehtaa kirjoittaa ![]()
Nuo alaspäin roikkuvat pallerot on utarepilviä.
Luin geneseen viestin, vilkasin kuvaa uudelleem ja sain päivän ekat naurut ![]()
Fb:ssa joku entinen penttiläinen kysyy muistaako kukaan tällaista korttia?
Saanut joltain penttiläiseltä.
Minun aikana en ole tuollaista nähny, oisko joku muu?
Paulastiinan kyllä, korttia en.
Fb ssa on pilvibongaus ryhmä, olen katsellut joskus. Sielläkin on hienoja otoksia.
Tänään olen nukahtanut sohvalla kaksi kertaa.
Aikaisin aamulla, kun heräsin oli pää jotenkin sekaisin ja nukahdin uudestaan. Sitten kun nousin ylös haisi nenässä kemikaali ja luulin jo, että flunssa on iskenyt. Jossain vaiheessa alkoi väsyttämään ja nukahdin sohvalle. Sitten meni jokunen tunti ja taas alkoi väsyttämään ja nukahdin.
Oletko tulossa sairaaksi?
Ei ainakaan tunnu siltä.
Nyt alkaa olla ikkunanäkymät kohdillaan.
Pihlaja on tänä vuonna täynnä kukkia, sen kaverina kukkii tummanpunakukkainen koristeomppu ja alppiruusutkin samaa sävyä juuri tuossa ikkunan takana aloittelee.
On jotenkin niin kivan näköinen yhdistelmä kattella kahvipöydän ääressä, että oikein taas ihastuttaa. ![]()




