Suokukka, poiketkaa ohimennessä tässä meillä jos vaan ajankohta on sellanen että oon paikalla. Iitin Kausala. Kouvolasta 20 min ajomatka. Tästä pääsee maaseututietä pitkin suoraan Mustilan portille
Hörpätään kuumat juomat tai kylmät virvokkeet ja kurkataan nopeesti miltä täällä mun tiluksilla näyttää. Olis kiva tavata livenä ![]()
Olisi kyllä kiva nähdä, mutta epäilen että emme ehdi käydä.![]()
Muuten ei olisi lomalla kiire tietty, mutta koirien hoitaja lomailee myös ja tehdään vaihtokaupat lennossa ja koirat tulee meille, hän lähtee kaverien kanssa mökille. ![]()
Oltaisiin muuten jo aiemmin matkalla, mutta tuo risteilyn aikataulu saneli matkaan lähtöä.
Jos kerkiitte nopeesti poiketa niin oo yhteyksissä!
Jep. Aikataulut varmaan tarkentuu lähempänä. oli vaan pakko jo varata majoitus, koska haluan ehdottomasti tuonne punkaharju risteilylle.
Niitä ei ole kuin kerran viikossa.
Elokuun puolella vasta lomaillaan.
Kiva paikka, on tullut käytyä monesti.
Suurinpiirtein alkais olla uus puhelin asetuksissa. Hankalinta oli saada edellinen käyntiin, starttas ilman kortinpidikettä ja sain oleelliset sieltä ladattua. Toivottavasti nyt kestää taas niin kauan, että olen kaiken taas unohtanu.
Minunkin tarttis puhelin uusia ja myös joku muu liittymä kuin Elisa, koska se toimii täällä tosi huonosti.
Ei vaan millään jaksasi sitä kaikkee hösellystä. ![]()
Surkeasti toimii elisa täälläkin. Vaihtuu taas kun tarjous loppuu.
Minunkin piti hankkia uusi puhelin kun vanhalla ei päässyt verkkopankkiin/tunnistautumaan/ Omakantaan.
Onneksi haistoin hankaluuksia ja maksoin liikkeessä asennuksen uuteen. Olivat tehneet töitä kaksi tuntia!!! Viimeksi 5 tuolla sitten tein itse läppärillä googlaten ohjeita netistä, aikaa ja vaivaa meni.
Vanha kiinalainen Xiaomi päätyi pakotelistalle, myynti loppui kun asiakkaat äänesti jaloillaan eikä päivityksiä saanut enää.
Minun kännykässä on telian dot liittymä. Joka kuukausi menee tilistä 8€ automaattisesti.
Minun kännykässä ei ole sim-korttia, vaan se on rakennettu sisään.
17 v ollut kohta elisan eli ennen oli saunalahden pripeid numero ja edelleen käytän samaa, ei mainoksia ei bugeja ei mitää roskapostia ja olen tyytyväinen, tosin känny aika vähäisellä käytöllä.
Saunalahtena näkyy mullakin vielä prepeid. Elisa toisena. Oli helppo vaihtaa eSimmiksi vanha liittymä. Kentät vaan katos yhtäaikaa 3g-verkon kanssa. Kotona puhelut on soitettava Whatsappilla, normi puhelu rätkii ja pätkii.
Meillä täällä korvessa toimii ainoastaan Telia, sekin huonosti etenkin aamuisin ja iltaisin, mutta onneksi on valokuitu.
Räjähtääkö se? ![]()
Niin ja miksi piti sytyttää, huvin vuoksi vai? ![]()
Meni “pukki” suutariksi
söin sen pukin kuitenkin riisuttuna. ,“kannibaali” oon. Kohta lähenee uusi joulu ja noita voi laittaa taas kuuseen taas roikkuu
Ihanaa, päästään kaverin kanssa purjehdukselle Ihanalla. ![]()
Tuo on siis niin kaunis purjevene, voi että mä tykkään siitä.
Hieno käsityötaidon näyte. ![]()
Lähdemme 5 tunnin retkelle Nirvon saareen, olen jo pari vuotta ihaillut tuota paattia ja nyt kaveri innostui matkaseuraksi.
Kitkat, on myös suklaata
Viime jouluna katoin noita, ku oli langat, et miten palaa. Aattelin testata myöhemmin sitä, videoin sen kyl.
Junamatkailua tänään, pikareissu Kouvolaan ja takaisin. DVV -kortin hakua varten pitää käydä henkilökohtaisesti näyttäytymässä. Ja kortti pitää noutaa henkilökohtaisesti, eli Kouvolaan taas.

