Kiitos!
Kyllä oli hankalaa tänne pääsy, kestää aikansa ennenkuin hahmottaa uudistuksen. Kyllä taitaa monia tippua pois kun ihmiset ei totu uudistuksiin. Muistan miten entisaikoina kävi.
Kitikat, hyvä kun pääsit . Tää pentti on vielä keskeneräinen. Kunhan asiat ovat paikoillaan niin sisältö on sama kuin vanhassa pentissä. Täällä kuitenkin tekniikka toimii, vanhassa oli suuria ongelmia. Ollaan ihan hyvän edessä tässä
Pitää saada kuvakin takaisin mutta pitää ensin tutustua näihin sivuihin jotta sen osaa tehdä.
Sain luotua uuden salasanan ja täällä ollaan. Odotan kovasti, että vanhat viestit aukeavat, minulla on postimaksu pelargonin pistokkaista maksettavana.
Onhan tänne ilo kirjautua. Vanhassa versiossa saattoi mennä kuukausia ettei kirjautuminen onnistunut.
Kuvan laittoa en vielä osannut…
Ulkovaraston kätköistä löysin vanhan aarteen, ikivanha puutarha Böördi.
On niin ruma että on symppis.
Böördi tuo hyvän mielen aina kun kävelee ohi.
Näyttää kuvat tulevan peräkkäin kiinni toisiinsa. Väliin tyhjä rivi on tarpeen.
Virginiantädyke on suosittu kasvi pörriäisten keskuudessa.
Tännekki tuli jonkin verran, mustikan poiminta meneillään. En minä vaan tytär, poimii koko suvulle.
Vaihdoin avatteren hopeakaunosilmään kun en löytänyt entistä kuvaa mistään.
Täälläkin on mustikkaa ollut ihan mahdottomasti.
N.40l keräsin. Vähän annoin miesystävälle. Pakastimet aivan täynnä. Eilen piti vielä mökillä viinimarjoja kerätä, kun nuoremmat eivät olleet viitsineet.
Vain pensasmustikoita minulla. Mutta puutarhavadelmia tuli melko hyvin.,
Minulla ei pensasmustikka menesty. Joskus vuosia sitten tuli kourallinen mustikoita. Yksi pensas kuoli. Isoimman on jänis tai pakkanen aina talvella pistänyt matalaksi. Kolmas on kitunut muuten vain.
Nyt ei ole uusia (vanhoja) ketjuja ilmestynyt vähään aikaan. Tomaatit (numero jotain) ketjuakin odotellaan.