En löytänny puutarhuri suosittelee ketjua joten tänne laitan.
En voi olla hehkuttamatta Kärcherin lattiapesuria.Ihana kone,siivous käy ku tanssi.Alle ite pesen mopilla listat ja sängyn ja sohovan alustat.
Siivous eioo enää tuntien projekti kipein käsin,suosittelen
Hei, pitkästä aikaa. Tässä hieman piristystä marraskuun pimeyteen. Leikkasin parvekkeen ruusuista viimeiset kukinnot sisälle, koska ne eivät enää siellä kylmässä auenneet.
Tummanpuhuva on David Austin ruusu ‘Auslo’ aka ‘Othello’
Keltainen puolestaan on ‘Lichtkönigin Lucia’
Minä olen monta kertaa katkaissut sitruunapuustani latvan ja laittanut latvan veteen juurtumaan. Juurtuminen vie kauan, mutta suhteellisen helposti ne juurtuu sillä se oksa pysyy hengissä vedessä vaikka monta kuukautta. Nytkin mulla on yksi mikä pitäisi istuttaa multaan ja sillä on pitkät juuret siellä vedessä. Se alkuperäinen puu on väheitellen haaraantunut, mutta on kokoajan yrittänyt kasvattaa korkeaa latvaoksaa, jonka joudun puolen vuoden välein katkaisemaan.
LeonM, tervehdys ja mukava nähdä taas pitkästä aikaa
Huomio Kurppa ja Chali
Laitoin teille molemmille äsken hölön. Kyseessä on testi siitä toimiiko ilmoitus saapuneesta yksityisviestistä. Ilmoitushan on tullut aikaisemmin sekä pentin oikeaan yläkulmaan että myös omaan sähköpostiin.
Seuratkaa vähän aikaa, ilmoituksen lähtemisessä saattaa olla pieni viive eli ihan samalla hetkellä se ei tule. Toisaalta nyt on jo jonkin aikaa siitä kun hölöt teille laitoin.
Ei näy viestiä missään, ei täällä eikä sähköpostissa.
Kurppa ja Chali, toinen pyyntö samaan asiaan liittyen. Voisitteko varmuudeksi laittaa myös toisillenne yksityisviestit testimielessä ? Se kertoisi onko kyse pelkästään minun laittamistani/minulle tulevista yksityisviestiviesti-ilmoitusten ongelmasta.
Tiedän että Karvarille laittamastani yksityisviestistä ei ole tullut hänelle viestiä kummallakaan tavalla - ei pentin sivulle merkkiä saapuneesta hölöstä eikä myöskään sähköpostiin ilmoitusta saapuneesta yksityisviestistä. Toisinpäin myös sama asia eli häneltä minulle tullut yksityisviesti ei ilmoita itsestään mitenkään.
Viestin tulon on voinut huomata vaan menemällä omaan profiiliin ja valkkaamalla sieltä “viestit”. Sitten näkee “lukemattomat” -kohdassa numeron kuinka monta lukematonta viestiä on. Eipä siellä tule käytyä kääntyilemässä pahemmin, joten viestit jää näkemättä.
Nyt siis selvitän ongelman laajuutta.
Tervetuloa takaisin, LeonM!
Kurppa, onnistuitko löytämään sulle laittamani hölön tyuolta profiilin kautta ?
Klikkaa Kuvakettasi ja sitä kautta sitten löydät viestit vähän kaivelemalla.
Kurppa kiitos vastaushölöstä. Ei tullut mulle siitö ilmoitusta mutta kun tiesin odottaa sitä niin kaivoin sen esiin profiilini kautta.
Nuu, katso viestit.
Chali, oon kohta kotona ja palaan asiaan
Keplerin uusin dekkari on melkein liian jännittävä ǰa koukuttava.
Tiedoksi kaikille penttiläisille että yksityisviesteihin liittyen on nyt häikkää. Niistä ei lähde ilmoitusta vastaanottajalle, ei tänne penttiin eikä myöskään vastaanottajan sähköpostiin.
Ylläpito ottanut asian tutkintaan. Ennenkuin asia on saatu korjattua, olkaa hölöjen lähettämisen kanssa tarkkoja eli pitäkää hjuolta että vastaanottaja tietää että on saamassa hölön, ja että hän osaa löytää sen.
Infoan täällä asiasta kun lisätietoa tulee.
Eilen, kun olin tulossa kotiin, niin se naapuri, jolle annoin fillarin tuli vastaan. Hän kiitti monta kertaa minua ja kertoi, että on päässyt nopeasti joka paikkaan.
Telkku näkyy vanhoilla kanavapaikoilla, luulin sen muuttuvan eilen eri kanaville muutamaksi kuukaudeksi ennen kuin lakkaa näkymästä. Kiva ylläri, en vain tiedä kauanko näkyy…,.
Ne kanavat tarttee laittaa uudestaan hakuun laitteen asetuksista. Sitten ne vaihtuvat uusille paikoilleen siten, että HD-lähetykset näkyvät kanavapaikoilla 1-18…
Minun ei tarvinnut lataa niitä kanavia, koska minulla on ollut HD kanavat joitakin vuosia.
Mun telkussa ei pitäisi näkyä HD-kanavat ilman digiboksia ja sitä ei minulla ole. Siksi hämmästelen kun telkku näkyy vanhaan tapaan. Ehkä se lakkaa vielä näkymästä, sitten on aika uuden telkun.
Taloyhtiö oli lähettänyt lehden ja joulukalenterin.
Voi, että tuntui niin hyvälle se joulukalenteri.
Selvästi olen joululapsi.