Tuli kylmä hiki kun olen uuden ipädin ottanut käyttöön enkä muistanut salasanaani tänne.
Se vanha ipädi on ”tyhjennetty” enkä heti muistanut salasanoja yhtään mihinkään.
Vasta kun sain uuteen pädiin siirrettyä pilvestä kokonaisen varmuuskopion edellisestä, pääsin käsiksi salasanoihin.
Meni siirrossa koko päivä koska meillä on niin surkea ”mobiilinettiyhteys / wi-fi”.
Koko tällä alueella on sama ongelma.
Nyt on rauha kun kaikki toimii niin kuin eilen
Kyllä nousis yhelle sun toiselle kylmä hiki jos olis penttiin pääsy katkouhan alla. Vajaa vuosi sittenhän me kaikki kimpassa hikoiltiin, vaikka salasanat olikin tallessa…
Onneksi sait asian hoidettua noin nopeessa aikataulussa ettei mennyt joulu pilalle
On kamala fiilis kun ei muista eikä pääse.
Päivitys rullaa vielä pilvestä pädiin, tavaraa tulee näköjään etanavauhdilla mutta elän toivossa että nopeutuisi yöllä.
Laitoin nyt pädin äänettömälle, plingahtaa kun on ”tilanteita, tapahtumia ja ratkaisut”
Äsken koin noin sekunniksi kauhuntunteen kun pädiin plingahti viesti että ”Autosi on unohtunut……”
Minulla on noita Apple esinepaikantimia (kolikon kokoinen paikannin ja voi hakea puhelimella esim.avaimet tai laukun tai….auton…) ja se appi Etsi on nyt asettunut ja autoni on löytynyt
Kauheita horror tilanteita.
Minulla on vihossa ylhäällä ja laitan aina päivämäärän jottei unohdu mikä on viimesin salkkarisana.
Minäkin laitan muistiin salasanat. Useimmiten jopa löydän sen “muistin”. Mutta vara-avain on hukassa, pitää teettää uusi avain.
Käytän edge selainta ja se tallentaa salasanat.
Tänä aamuna näin tien reunassa tassunjäljet, jonka näköisiä en ole ennen nähnyt. Ajattelin olevan ahman jäljet, samaa arveli vävykin näytettyäni kuvan. Olisi ollut hauska nähdä eläin eikä pelkkiä jälkiä.
Ensmäinen siementilaus tullu
Mitäs ostit, Karvari?
Tämä Impectalta,tulossa vielä kaks Siemenkauppa.comista.
Ja toinen niistä on aika massiivinen
Minäkin tilasin ne siemenet impectalta.
Tosin, yökuningatarkaktus iti hyvin ja kasvoi nopeasti.
Kasvu on pysähtynyt, joten voivat olla levossa.
Onko kokemuksia camelia öljystä ? Kaveri väittää et laskee kolestrolia kun hänelle ei statiini sovi.
Oon käyttänny jo muutaman vuojen,joka aamu otan ruokalusikallisen.
Minulla tippu huono kolesteroli suositusten ylärajalle,uskon että auttaa.
Jos nyt sitten puhutaan Camelina ölijystä
Sitä on myös tyrnillä maustettuna,son minusta paremman makusta,vaikkei tuo maistu juurikaan miltään.
Kaupassa katselin palapeliä jossa oli 6000 palaa.
Taatusti haasteelliset 1000 palaa ollut
Kauaks tuos Kurppa meni,? Käsittääksein tuo on aika helppo kasattava, selvät värit, selvät rajat eriväreissä, Ei varmaan mennyt kauaa…
Viikko. En ole paljoa tehnyt aikuisena. Huomasitko, että tuo on niitä joka ei vastaa kannen kuvaa, vaan jotain on tapahtunut.
Paperissa pienet vinkit.
IS-Testi: Mitä tarkoittaa lyhenne jne.? Testaa tietosi visassa, jossa parhaat asiantuntijat saavat 12/12.
Kuinka monta saat oikein?
Mä sain 11/12 ja se yks tyhmä virhe oli kun oli niin helppoja kysymyksiä että annoin mennä vaan ilman että keskityin kunnolla lukemaan vaihtoehtoja. Tyhmyydestä sakotettiin.