Sitä sun tätä (uusi)

Luulen että nyt oon saanut Keittiössä-alueelle siirrettyä ainakin suuren osan sinne kuuluvista ketjuista. Jouluaiheisiakin löytyi monta muualta kuljeksimasta, ja ne on nyt siellä Keittiössä-alueella. Harmillisesti aakkosjärjestys ei ole toiminnassa nyt vielä ainakaan, mutta hakutoiminnalla pitäisi tulla joulu-aiheisia tuloksia jos on kiinnostusta kurkata mitä kaikkea löytyy.

1 tykkäys

Onks täällä tänään ketään muuta kuin minä ?

Itekin kyllä hautautuneena pentin syövereihin etsimässä, löytämässä ja siirtämässä. Ei pahemmin ihmisten ilmoilla :wink: Muistuttakaa mua että kun pentti seuraavan kerran taas uudistuu niin sit on aika ottaa kehiin se kuuluisa joku muu :roll_eyes:

5 tykkäystä

Onkoha tää jo 5-6 uudistuminen,? Oon ollut tääl kauann, Nyt lisään jotai vanhalla kännyssä Iphone XR toivottavast ei limppaa ulos,muilla härpäkkeillä vaa luen viestejä, ku kirjautuminen on niin. hevon :poop: hankalaa

Nuu,minä ainaski oon käyny muutamaan otteeseen,mutta hilijasta on.
Toivottavasti ei tuu enää isompia uudistuksia,tai jos tulee niin sitten on se joku muu :blush:

1 tykkäys

Eiköhän täällä jo tärkeimmät ole että pärjätään.
Niin että voit kyllä jo rauhoittua Nuu, ei joulunaikaan Pentti kaadu vaikkei siirtoja tapahtuisikaan. :green_heart::potted_plant:

4 tykkäystä

Eilen vein lintulaudalle pensasaidan viereen siemeniä. Tulin sisälle niin lumet katolta tuli alas kovalla ryminällä ja ihan sille kohtaa missä olin ollut hetkeä aikaisemmin. Puoli metriä jäistä lunta vasten orapihlaja-aitaa, olisi tainnut tehdä pipiä jos olisin vielä ollut kohdalla.

Olis mun mielestä niin ihanaa jos pentin rakenne olis jo oikeanlainen, pystyis pikku hiljaa asioita paikoilleen siirtelemään. Nyt kun rakenne on hajallaan ja puutteellinen niin koko ajan törmään siihen että ketju jota olin siirtämässä johonkin paikkaan ei löydäkään sitä paikkaansa kun sitä ei ole. Kauheen turhauttavaa. Saan kyllä pyytämällä ylläpidolta korjauksia pikkuisen kerrallaan, silleen nytkähtää asiat aina vähän eteenpäin.
Näin pimeen vuodenajan aikana olis aikaa muutama tunti päivässä pikkuhiljaa järkätä penttiä, ei keväällä enää sisällä koneella oo aikaa istua.

Aika vähän aikaa on nyt siitä kun alotin järkkäilyn ja siirtelyn, varmaan vasta viikon ajan oon siihen ajan kanssa paneutunut. Vähän kuin jollain on kevätsiivous tai joulusiivous tai joku vastaava, mulla on penttisiivous ja vasta kun se on tehty niin voi huokasta ja olla tyyytyväinen :star_struck: Rutiinilla jo menee nää penttisiivoukset multa, senverran on tullut luudan varressa hosuttua :grin:

3 tykkäystä

Hei kaikki, elvytäänkö yks jouluaiheinen kuvagalleria-ketju, joulukuusen kuvia, päivitetään nykyaikaan. Viimeisin siellä nyt oleva viesti on vuodelta 2017. En yhtään tiedä onko sinne vielä siirtymässä lisää viestejä vanhasta pentistä, mutta ei sillä nyt silleen väliä ole koska jos niitä viestejä tulee myöhemmin vielä sinne, niin ne menevät kyllä sitten ajallisesti oikeaan välikköön.

Alue: Kuvagalleriat - Yhteiset kuvagalleriat-2
Viestiketju: “Vuodenaikakuvia: Joulukuusi”

Ei sen kuvan tartte olla tältä vuodelta pelkästään , kaivelkaa kuvatiedostoja :evergreen_tree:

3 tykkäystä

Nyt tulee telkkarissa rakkaudesta leipiin. Se tulee joka viikko.

Joo,alota vaan :blush:

1 tykkäys

Muhevaisen sivuja kun plärää niin tekisi mieli aina kysyä miksi ei ole postimyyntiä ? Kaikkea ihanaa kuvasto pullollaan ja putiikki kiinni…milläs ostat mitään.

1 tykkäys

Tällä viikolla on ollut vaihteleva sää. Maanantaina -8 pakkasta, lumipyryä, joka muuttui jäätäväksi. Keskiviikkona aurinkoinen pakkaspäivä, -22. Eilen vesisadetta, 3 astetta plussalla. Tänä aamuna -10.
Eilisiltana oli satanut ohut lumiharso, joka peittää sopivasti näkyvistä jäiset ja liukkaat kohdat tiessä.

He grillihiiliä

7 tykkäystä

Mansikkaglögiä. :+1:

2 tykkäystä

Ei kiire paina :wink:

4 tykkäystä

Tuollaisia olen joskus koonnut, enää ei tule valmista jos kokeilen. Kaupassa katselin palapeliä missä oli 6000 palaa, siinäpä kokoamista.

Minä olen pelannut The room pelit. Niihin jää koukuksi.
Alle kolme tuntia minulla menee esim. The room three pelissä.

Viesti yhdistettiin ketjuun: Vuoripalmu, Chamaedorea

Viesti yhdistettiin ketjuun: Vuoripalmu, Chamaedorea

Muutama päivä sitten tuli telkkariin ilmoitus, että joku pyytää lupaa. Estin sen.