Sitä sun tätä (uusi)

Tosi nätti. Olisiko joku Perhoskukka?

Raya, kiva kuulla sinusta mutta tuo ei oo kivaa miten sulla on menny toistaiseksi.
Toivottavasti alkaa helpottaa.
Tuohon kipuun ei taida auttaa edes savolainen huumorikaan.

Itelläkin on selän tukiliivi oltava päällä jos meinaa jotain tehdä.
Liekkö rungon vanhuus syynä vai tuleeko tehtyä vaan liian pitkää päivää seisaallaan.
Se on tämä eläkeläisen elämä tällaista kiirettä ja varmaan ahneutta kun täytyy kerätä ja säilöä yhtenään.
Kaikki kasvaa julmetusti ja marjoja on kerätä minkä kerkee.

2 tykkäystä

Paranemisia Rayalle. :slightly_smiling_face:

3 tykkäystä

Voi olla, ihan uusi minulle.Pinsiön taimiston näyttelypuistossa katselin ja nimi oli kulunut pois.

Meillä tuulee tosi kovaa, miltei myrskyää puuskissa.
Hain taas sisään isoja daalioita maljakkoon jotka oli katkennut.
On niillä kaikilla tukikepit ja narut mutta ei auta.

Takapihalla puudaalia meni nurin ja sillä on ”vantit” aitaan mutta ei nekään auttaneet.
Kahteen pekkaan saatiin se pystyyn. Jokunen oksa poikki ja näyttäisi että latvakin meni poikki.

Kuva eiliseltä, lisäsin pari narua. Isompi on yli 3,5 metriä ja painoa on. Ruukku on aivan liian pieni, pitää muistaa ensi vuonna.

4 tykkäystä

Niinpä on. :slightly_smiling_face:

Täälläkin tuulee kovasti, mutta nautin siitä, koska asunto tuulettuu hyvin ja viilenee.

1 tykkäys

Tönis, kiva kun pääsit kirjautumaan!
Tää pentti on vielä keskeneräinen mutta varmaan kohtapuoliin on tietojen siirto vanhasta saatu tehtyä.
En tiiä miltä tää lopulta tulee näyttämään, mut pääasia on että pentti on edelleen olemassa :+1:

2 tykkäystä

Viesti yhdistettiin ketjuun: Tomaatti, Solanum lycopersicum, osa 5 (alkaen 9.1.2018 ->)

Oli kuvan lähetyksen kokeilu

2 tykkäystä

Mä rupesin heti miettimään että pitäiskö mun tehdä tomaskukuvaviestille viestin siirtokokeilu :smile:

Joo,pitää :kissing_closed_eyes:

1 tykkäys

Ja tein, ja onnistuin. Hyvä minä :grin:
Opettelua meille kaikille mut kyllä se siitä :+1:

3 tykkäystä

Hmm,hyvin kuva tuli oikiaan paikkaan :kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes:

1 tykkäys

Kirjautuminen onnistui hyvin, mutta kirjoittelu ei. En tiedä minne olen yrittänyt kirjoittaa muttei näkyviin tullut, yritän nyt uudestaan.

7 tykkäystä

Ja kuva vielä .Amaryllis vähän etuajassa.

5 tykkäystä

Kevätlinnunherne, nyt ainakin onnistui ihan niinkuin pitikin. Kiva kun pääsit tänne. Kaikki me nyt harjotellaan ja odotellaan että pentti pikkuhiljaa järjestyy.

1 tykkäys

Vuokkis ei ilmeisesti ole onnistunut pääsemään tänne.

Öhöm, tuo on ritarinkukka.

Vuokkis ei pääse kun ei hyväksy sähköpostia. Mikähän siinä mättää?

Samaa sanoo PirjoA ei hyväksy sähköpostia, vastaa että on jo käytössä. On kyllä harmi kun tänne olis porukkaa tulossa mutta eivät pääse kirjautumaan. Ehkä ongelma korjaantuu aikaa myöten. Toivottavasti jaksavat yrittää.

1 tykkäys