Täälläkin vettä sataa.
Eilen illalla oli liian lämmintä.
Kiitos kaikille myötätunnosta ! Tuntuu hyvältä
Onpas hullua, eilen meinasin kirjottaa tänne hiukan tarkemmin tuosta kamalasta kokemuksesta ,mutta,eipäs onnistunukkaan, pumppu alko hakkaamaan ihan hulluna eikä tullu kirjottamisesta yhtään mittään, on kai vielä liian lähimuistissa koko juttu että lujille ottaa, huh, sen verran pystyn tässä nyt sanomaan että vähän äkäsempi hermopinne keskiselässä , karmee repivä, raastava kipu iski yllättäen, taju lähti jne jne, ja tuskaa ja kipua riitti , ei pystyny nukkumaan, ei syömään ei olla makuullaan, muutama viikko meni suurimmaks osaks kontallaan möyriessä pitkin lattioita, kipupiikit autto aina muutaman tunnin jnejne, voi yäk. Kipulääkkeillä tässä nyt mennään pikkuhiljaa.
Onneks on ollu jalkapallon Em.t ja Olympialaiset, hah, voinu keskittää ajatuksiaan muuhunkin ku kipuun.
Sekin tuli todettua että kyllä on ero ensiavussa ja ensiavussa, tarkotan paikkaa mihin viedään.
Mutt se on jo eri juttu
Painoki tippu muutamassa viikossa melkein 10 kg ja muutenkin kunto meni huonommaks ku lie ollu ikinä , ja lyhyessä ajassa. Mutta kyllä tää tästä.
Pinkkipimukin voi isännän hoidossa oikein hyvin.
Tsemppiä Raya! Toivottavasti toivut vikkelään!
Meillä alkoi sienikausi. Miehen tytöt kerää sieniä meille, minulle jää vain putsaushommat. Sitä tiedossa tänään, muutakaan ei oikein voi tehdä kun ulkona sataa kuin Esterin P:stä.
Minä, jos otan kännykällä kuvat tai videot, niin en pidä kännykkää pystössä, sillä kuvasta tai videosta tulee kapeat ja se ärsyttää.
Kitikat ja Sohvakukka,Kurppa jo tuossa selevensi mistä kasvista on kyse.
Oon tuota lisäilly jo moneen ruukkuun.
No johan sinulla on ollut kärsimysten kesä. Toivotaan,että tilanne edistyy normaalitilaan. Kiva kuulla, että puolisosi on pystynyt sinua auttamaan. Tsemppiä täältäkin päin.
Miraemmiä ei vielä näy täällä, eiköhän osaa kirjautua. Kyselin fb:ssa mutta ei oo vastannu.
Kitikat, ainakin miraemmi on saanut multa tiedon että penttiin taas pääsee vaikkakin tää on vielä keskeneräinen. Hän oli mukana siinä porukassa joka tiedon pyysi laittamaan.
Voi tietty olla että hänellä on kirjautumisessa jotain ongelmia, mutta hänellä on minun sähköpostiosoitteeni joten halutessaan hän saa yhteyden ja sitä kautta neuvoa ja apua.
Voi hyvänen aika mikä koettelemus raya. Eihän tuollaista voi ymmärtää, jos ei ole itse kokenut. Toivottavasti todella vikkelästi pääset kuntoon.
Paratiisi ja kuntokeidas. Tänään aamukävely 4,5 km/ 2 h 40 min. Palasin jalat ehjinä, maisema on muuttunut saaren keskellä huonompaan suuntaan. Mustikat ja puolukat haen nykyisin tuolta🫣
Kuka tietää mistä löytää geologin , jolle voisi laittaa kivan. Ilmeisesti muinaista merenpohjaa, joka paljastui jäkäläkallion päältä esiin avohakkuun vuoksi. Ei kiva paljaille jaloille, kuluttaa maastokengän pohjia, jopa 1,5 cm korkeus noissa viiruissa.
Tuo juoru on tosi nätti.Minullakin kesäkukkaruukuissa ulkona tuon näköinen. Ja sitten on talvella sisällä kokovihreä kun on tasalämmintä ja hämärää
Omalta maalta herneet,pavut ja fenkoli.Kaupasta possun ribsit ,tietenki ite maustetut ja perunapekonisalaatti.Juomana Black Tower Bubbky,jäläkkäriksi jekkushotti
Myskisalvia, muskatellisalvia
En tiedä mikä mättää mutta en ole päässy tänne kun ei ollu muka minun sähköpostiakaan tiedossa.
Nyt oli aikaa sateella tutustua tähän niin onkohan mulla kuitenkin vielä pääsy tänne.
Minnehän tää postaus nyt menee, katotaampas.
Hyvin pääsit Tönönvahti
Kiitos!
Eiköhön tämä tästä ala rullaamaan.
Paljon olen jääny vain tiedoista jälkijunaan.