Yökaktukseen kun kirjoitin ja lähetin, niin se ketju rupesi tärisemään. Ehkä työskentely on kesken.
Näköjään täälläkin.
Yökaktukseen kun kirjoitin ja lähetin, niin se ketju rupesi tärisemään. Ehkä työskentely on kesken.
Näköjään täälläkin.
Minä toivon, ettei talvea tule ollenkaan.
Toipumis puh puh puhinat sinne. Ota nyt koko ilo irti passauksesta ja kuntoudu maltilla.
Kiva nähdä Filo pitkästä aikaa täällä.
Antamasi liljat ovat jo toisena kesänä peräkkäin pihamme ylpeys. Näitä ovat kaikki vierailijat ihmetelleet.
Nyt viimeinen pääsi maljakkoon. Kylläpä kesti pitkään näiden kukinta!
Alkakaapa kattelemaan sillä siemensilmällä kasvustoja. Aattelin että tän uuden pentin ensimmäinen siemenkirje lähtis kiertämään myöhemmin sillä aikataululla et ehtii kiertämään ja palaamaan kotiin joulukuun alkuun mennessä.
Nythän on hieno hetki kertoa toivomuksiaan, niistä voi ottaa koppia mahdollisuuksien mukaan.
Jos toiveita alkaa tippumaan niin perustan sit siemenkirjeketjun niin saadaan ne talteen
Nuu,kaikilla on oma käsiala jota ei voi matkia.Ja ehkä vielä tärkiämpi on hyvä henkilökemia.Ollaan tuosta puhuttu asiakkaitten kans ja kyllä se on erittäin tärkiä että synkkaa yhteen.
Mukava että sait entisen kampaajan vielä tekemään,oon ite aatellu samaa,taijjan kuiteski niille kaikista rakkaimmille tehä kotikäyntejä.
Paranemispuhkuja täältä ppppppuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh
Osaako joku neuvvoa mitensalasana vaihetaan.
Karvari, No ainakin siinä sisäänkirjautumisen yhteydessä on se “unohdin salasanani”. Sitähän me tänne kirjautuessa klikattiin ja siinä yhteydessä vaihdettiin uusi salasanan
Muuta en nyt osaa sanoa.
Joo,mutta mulle tarijos vaan kirijain numero pötkyä,pitkää semmosta.
En pääse luurilla penttiin.
Valtsun paratiisi
Rayalle täältäkin isot puhallukset. Varmasti tuollaiselle tuhat taiturille tosi paha tilanne.
15.5,yön alin 14.2,pikkusen höttyrää taivaalla,aurinko paistaa ja tuulee.
Mikä tuo ihanuus on?
Söpö. Onko tuo joku juoru…
Täällä se on nimetty Korpikellon juoruksi, kun Korpikello nimimerkiltä lähtöisin. Sisällä kasvaa vihreänä, mutta ulkona tukee värit esiin. Aina miullakin kesäkukkaistutuksissa.
+21 pieniä sade ja ukkoskuuroja.
19 astetta ja sataa runsaasti, on satanut aamuyöstä lähtien.
Sademittariin kertynyt yli 10mm.