Täällä parvekkeella kävi mies ja ihan kuin avaruuspuku yllä.
Kasvot oli suojattu hyvin, sillä ei aina tiedä mitä tuee, kun purkaa seinää keittiön kohdalla.
Parvekkeella on jätesäkit mihin hän laittoi mitä seinästä irtosi.
Nyt toinen laji suoritettu openeissa worldwide sijotus 44/97,eurooppa 15/31 ja kotimaa 2/2
Oon tyytyväinen sijotukseen käsivaivaisena,taas tein oman ennätyksen.
55+ skaalaus jumping pull ups,single- unders,thruster,jumpin chest to bar pull ups,single-unders toistot 138 kpl time cap 12 min.
En uskonu että saan nuo jumpin chest to bar pull ups tehtyä,mutta niin vain sain 18 toistoa tehtyä.
Onse jännä juttu miten sitä ylittää ittensä kilipailutilanteessa😲
Onpas mielenkiintoisia rajoitteita tuolla yksityisviestipuolella. Kun olin yhdelle lähettänyt viestin ja yritin toiselle lähettää, tuli ilmoitus, että liian nopeaa, odota kaksi tuntia ja yritä uudelleen. Ja tässä joku päivä kun halusin lähettää viestin “kiitos”, tuli noottia, että liian lyhyt leipäteksti.
Tais olla että vähintään 3 merkkiä tarvitaan viestiin. Ja hymiöhän on yks merkki. Se on tän alustan ominaisuus. Mä oon ratkaissut sen kirjottamalla jonkun lyhyen sanan hymiön mukana niissä tapauksissa jos aattelin vaan hymiön laittaa
MN-testi: Tunnistatko murresanat?Jos saat tästä testistä kaikki 13 oikein, suomen kieltä on viännetty
Suomen kieli on täynnä mitä erilaisimpia murteita. Joitakin murresanoja saatetaan myös käyttää sekaisin useissa eri murteissa. Nyt on aika testata, kuinka hyvin olet perillä erilaisista murresanoista ympäri Suomen. Onnea matkaan eli lykkyä tykö vaan!
Joo, sain 7/13. Selkeesti mulle on ihan vieraita länsipuolen murresanat. Suku tulee Pohjois-Savosta ja Kemistä, sen suunnan sanat oli tuttuja. Hauska testi oli
Eikö tosiaan kukaan tee sanapyramiidia Ylen uutissivulta. Se on mukava peli ja tulee uusi joka päivä. Jälkipolvikin rupes sitä pelaamaan, joten on vähän kilpailua meneillään.