Sitä sun tätä (uusi)

Lomalla viimeinkin…:smiley:

8 tykkäystä

Oletkos Köpenhaminassa ?

Oikein arvattu. :smile:

Jestas kani mukana. Onpa söpö :blush:

1 tykkäys

Tuo kani oli ihana. Reippaana moikkaili ihmisiä ja kulki narussa kuin koira. Hän ei yhtään pelännyt hulinassa. :smiley:

4 tykkäystä

Ja akvaario oli hieno, ei vaan saanut hyviä kuvia, siellä on aika hämärää ja kaloja ei saa häiritä salamalla.

Paljon katseltavaa ja hienoja vanhoja rakennuksia.

4 tykkäystä

Kööpenhamina on kaunis kaupunki. Pitääpä kertoa omasta toilailustani vuosia sitten siellä. Siihen aikaan Christianianin vapaa kaupunki huumekatuineen oli vielä entisellään. Olin keksinyt, että hankin matkatuliaisiksi viherkasvin jostain kukkakaupasta. Viimeisenä päivänä käytiin Christianissa ja enkä minä ymmärtänyt /tiennyt mistään huumekadusta. Keksin,että täältähän minä ostankin sen “viherkasvin”. Ihmettelin ääneenkin,että onpa kumma, kun kaikki kasvit ovat samanlajisia ja vielä niin epämääräisiin astioihin istutettuja. No onneksi jokin älynväläys sitten iski päähän, että nämähän ovat huumekasveja. Jäi ostamatta. Olen useasti muistellut tapahtunutta ja kuvitellut tilannetta ,jossa tulen huumekasvin kasvin kanssa Helsinki–Vantaa lentokentälle ja väitän ostaneeni vain viherkasvin :rofl:

11 tykkäystä

Savusauna korkattu taas tulevalle suvelle.
Lempeät löylyt oli. :+1:

4 tykkäystä

Kohta täälläkin alkaa pihasauna lämpiämään mutta ei ennenkuin kun on pysyvästi +10 astetta lämmintä.
Ehkä pääsiäisen aikoihin.

2 tykkäystä

Mie lämmitän pihasaunaa läpi talvenkin. Se on parasta.
Tuntuu välillä turhalta itseä varten, mutta on se vaan niin rentouttavaa.
Miesystävän luona saunotaan sähkösaunassa. Sitä ei voi verrata oikeaan.

5 tykkäystä

Alkaa kyllästyttää nämä niputetut sormet.

Yksi päivä ajattelin, että enköhän saa uuden purkin ja mullat pudottamalleni lehtikaktukselle.
Kunhan laitan kumihanskat käteen, niin ehkä sen verran edes pystyy…
No joo ei ihan mene hansikas käteen, jos sormet on nipussa.
Ja todellakin oikein otin sen hanskan rasiasta ja kummastelin asiaa. :grimacing: :laughing:

3 tykkäystä

Teki mieli mustikkamehua ja kun aamulla kävin kaupassa, niin ostin sen.

Voi sentään, saa nähdä kuinka kauan kestää ennenkuin paranee.

Varmaan vielä kuukausi ehkä keveyemmin mentävä.

Vähän paksulta ja epämuotoiselta näyttyy murtunut nivel.
Siihen voi helpommin tulla nivelrikkoa tämän seurauksena.

Viesti yhdistettiin ketjuun: Kukkasipulien, mukuloiden, juurakoiden esikasvatus

Enpä muistanu siirtää kelloa niin nyt oon sitten tunnin myöhässä :grimacing:

En mäkään muistanut siirtää mut kun mulla ei ole mitään etukäteen sovittuja menoja niin eipä sillä oo merkitystä, ei myöhästy mistään paitsi ehkä omista itelleen asettamista aikatauluista .

Eipä mullakaan mitään menoja ole mutta syöntiajat meni vain vähän pieleen nyt. Yleensä lähden lenkille kun avara luonto tulee nyt join vasta aamukahveja.

Illalla siirsin kuusi kelloa “oikeaan” aikaan, auton kello pitää vielä siirtää.

Jos kylvit maissia popcornin siemenistä niin hävitä ne polttamalla tai laita sekajätteisiin, muuten leviää kasvitaudit. Pitää käyttää vain kylvöön tarkoitettuja siemeniä. Näin iltalehdessä.

1 tykkäys