Vuoden 2025 korutrendit:
Massiiviset kaulakorut tekevät paluun, ja niissä korostuvat epäsymmetriset designit sekä näyttävät kivet. Näillä koruilla saat katseet kääntymään ja tuot helposti luksusta arkiasuunkin, vintage-henkiset yksityiskohdat tekevät koruista ainutlaatuisia. Myös käsintehdyt ja uniikit korut ovat suosittuja – nyt ei haluta massatuotantoa, vaan yksilöllisyyttä ja persoonallista ilmettä.
Katopa mitä löytyi yksi, Norjasta. Näyttää melkolailla samalta paino 7 g ja koko 3,5 cm. 14 karaatin kultaa, leima 585.
Valuuttamuuntimella katsottuna hinta on hirmuinen euroissa.
Tosi hieno koru Suokukalla.
Sain viime vuonna kuolleeltä tädiltä perinnöksi kultaisen Bismarck kaulakorun. Hän oli ostanut sen ulkomailta joskus 70-80 luvulla. Sanoi aina mulle että tämän saat sinä ja näytti kaulaansa. En uskonut että oli tosissaan mutta niin vain oli. Mulla on sille suuri tunnearvo.
Asiasta toiseen, olin viime viikolla permanentissä ja tänä aamuna kosmetologilla, pitää tuota ulkonäköäkin vähän hoitaa, vaikka aina vain tulee vaikeammaksi
Minä en pessyt ikkunoita ulkopuolelta viimevuonna ollenkaan, koska keväästä joulukuuhun oli rakennustyömaa pihalla. Meidän ikkunat ei aukea, joten ne on pestävä erikseen ulkoa ja sisältä. Lasit ja ikkunapellit on ihan harmaan pölyn peitossa, mutta täällä on ollut vielä liian kylmää pesuhommiin.