Sitä sun tätä (uusi)

Sain sähköpostiin viestin penttiin liittyen. Siinä kehotettiin vahvistamaan ja aktivoimaan uusi tili klikkaamalla linkkiä.
Klikkaanko vai en LeVälle sellaista viestiä ei tullut.

Mulle tuli vahvistuspyyntö kun tein tilin tänne.

Tuo huussaapi on ihan vieras,kuullukkaan :thinking: ja kuiteski ollaan Anian kans samoilta seuvvuilta.
Tuo kaara on astia ja tuo panka on panta tai otin tai kahva.

1 tykkäys

LeVä, sun siirtyminen silloin tänne sieltä vanhasta pentistä on varmaan eri juttu kuin kirjautuminen tänne uuteen nyt eri nimimerkillä. Oletan niin. En muista enää omaa siirtymään tänne uuteen, mitä siinä klikattiin tai ei klikattu. Uskoisin kummiskin että on turvallista klikata sitä pyydettyä vahvistusta. Jos haluat varmistuksen siihen että asia on ok, voit olla yhteydessä ylläpitoon (Puutarha.net yhteystiedoista tekniikka ) ja varmistaa asian.

Voi kun joskus oppisi :pensive::
Olen maailman surkein kastelija, unohdan kastella rehut ja sitten ku havahdun niiden kuivuuteen, niin tapaan vahingossa hukuttaa ne. Ihme, että täällä mikään selviää.
Tänään havahduin huomaamaan, että olkkarin muut rehut olivat peittäneen passionhedelmän siemenestä kasvatetun köynnökseni ja se oli jäänyt vedettä. Tuskin enää virkoaa.

syvä huokaus

1 tykkäys

Kokeile antaa Asperiinia, jos vaikka tokenis.

Voih!

Minun parvekkeella on aika sotku, sillä siellä on tehty jotain tänään.
Nyt kuuluu iso ääni, kun ne ilmeisesti poraa jotain naapurissa parvekkeella.
Saa nähdä milloin he tulee irrottamaan parvekkeen.

Lintulauta live on suljettu!

Kuulemma äly on sekoillut, niin että henkilön tunnitsi puluksi.

Nyt tarvitsen tarkkoja neuvoja. Paljonko?

Yksi tabletti liuotetaan tilkalla vettä ja laimennat sen vajaa puoleen lasilliseen vettä. Sillä kastelet sitten taimen kunnolla. Toivottavasti ei oo kovin likomärkää ennestään, se monesti huonontaa asiaa.

3 tykkäystä

Taas openit suoritettu ja lopullinen lista valamis.
Meni kyllä yli odotusten,mietin pystynkö osallistumaan ollenkaan käsivaivan vuoksi.Näköjään kovilla lääkkeillä saapi melekeen kivuttomaksi.
Oma sijotus maailmanlaajuisesti 31/144,eurooppa 11/36 ja maakohtaisesti 2/2
Viiminen laji suosi minua vaikkoli painonnotoa.
Wall walks 5 kpl,soutua 50 kcl,5 wall walks,25 maastavetoa (deadlifts),5 ww,25 rinnallevetoa(cleans) 5 ww,25 tempausta(snatches),5ww ja 50 kcl soutua.Time cap 20 min.
Ajassa 18.05 aloin viimisen soudun,ehin soutaa 18 kcl.
Olipa taas mukava ottaa mittaa itestään ja verrata sitä muihin oman ikäsiin.65-69 on ikähaitari,mutta suurin osa on alle 67 vuotiaita.

7 tykkäystä

Onnittelut Karvarille :trophy:

2 tykkäystä

Kiitos Nuu :hugs:

1 tykkäys

Ruhmua ei noteerattu niin pitää kertoa mikä se on. Olin jo itsekin sen unohtanut mutta velipoika kysyi muistanko sen, no muistan kyllä. Ruhmu oli rotan pyydys. Sellainen puinen laatikko yhdeltä sivulta auki ja siihen sisälle sopiva painava puolipyöreä pölkky joka viritettiin tikulla ylös. Se oli yhdistetty polkimeen jonka päällä oli herkku. kun rotta painoi poljinta, tikku kaatui ja pölkky putosi alas ja rotta sai nopean lopun. En nyt ole ihan varma oliko siinä narukin.

Meillä rohmu on marjapoimuri.

1 tykkäys

Nyt ne purkaa minun parveketta. Kauhee ääni tulee.

He purkasi käsin “moorrorisahalla” ja jollakin muulla laitteella.

Luin kerran sellasen jutun, kun jossakin kaupungissa oli purettu parvekkeet. Seinään oli tullut railo, kun järeästi oli revitty ne seinät ja kaiteet.

Täällä kun oli tehty reiät, niin nurkissa on ylhäältä alas asti repeykset.

Sain anopilta aivan ihanan vanhan korun.
Elis Kaupin koru näkyy olevan. Kultaa ja ametisti.
Hän sanoi että viekää vaikka romukullaksi.
En todellakaan vie noin kaunista vanhaa käsintehtyä korua sulatukseen.
Pidän ja käytän itse, ketju pitää vaan hommata.

Kuva vähän hämää, koru on noin 3,5 cm halkaisijalta, eli aika iso.

13 tykkäystä

Hain ketjun uusia ja vintagekoruja myyvästä liikkeestä.
Ihana kauppa olikin.

Myyjä kehui myös korua ja sanoi, että hekään ei ikinä sulata kauniita ehjiä vanhoja käsityökoruja.
Sain korun veroisen panssariketjun ostettua sieltä.
Harvoin ihastun mihinkään tilpehööreihin, mutta tämä hurmasi minut heti.

9 tykkäystä

Mie annoin viime kesänä rippilahjaksi oman kultaisnn kaulakorun ketjuineen. Tänä kesänä saa toinen. Sormuksia meinaan myös tarjota nuorille naisille, omiin sormiin ei enää mahdu. Mielummin jaan sukulaistytöille, kun sulatutan rahoiksi, vaikka romukullan hinta nyt pilvissä.

2 tykkäystä