Ilmaston lämpenemisen ansiosta lienee nuokin leviämässä.
Tänään tuli taloon uusi televisio. Myyjä toi sen kotiin käyttövalmiina. Hän sanoi televisioiden kysynnän olevan nyt huipussaan, eikä isostakaan kaupungista saa heti, vaan pitää odottaa.
Minäkin juon vain aamuisin vahvaa kahvia.
Jos myöhemmin tarjotaan kahvia, niin siitä tulee huono olo ts. kofeiini yliannos.
Monen monta vuotta tehnyt niin.
Luin sellasen jutun, jossa kerrottiin, että kahvi aiheuttaa laktaasi oireita ja pistää suoliston työntämään ulosteet ulos.
Molen epäillyt sitä jo kauan.
Tänään mietin mitä teen Moccamasterilla, kun aloin hörppimään teetä. No tulihan mieleeni, että teen sillä teetä.
Otin kaksi pussia ja leikkasin ne auki ja kaadoin ne purut suodattimeen.
Hyvin onnistui, mutta ehkä yksi pussi olisi riittänyt.
Kyllä aamulla suoli toimii hyvin kahvin ansiosta tee taas kovettaa.
Niin, mutta kun otan illalla fructolax tabletin, niin se avaa aamulla ummetuksen.
Saako sitä jatkuvasti käyttää, eikö ne oo kuuriluonteisia? Minä käytän chiasiemeniä johon jauhan vähän pellavansiementä ja liotan hyvin. Sitä sitä sitten iltajugurttiin jossa hedelmiä ja marjoja.
Saa käyttää jatkuvasti ja suoli tykkää.
Miten ihminen joka aina kylvää tomaatit liian aikaisin voi joka vuosi myöhästyä rairuohon laiton kanssa???
Nyt Roin reissu tehty,lääkärinä nuiri erikoistuva nainen.
Tutki hyvin huolellisesti ja juteltiin vaikka kuinka kauan.Oli erittäin miellyttävä henkilö.Empaattinen ja kannustava.
Sain lähetteen magneettikuvauksiin,13.5
On tuo nyt kuiteski parempi,alakuoeräinen aika 9lis ollu lääkärille 12.5,ja lääkäri soittaa tuloksista 27.5
Verikokeita 9 kpl,eli nyt tutkitaan nuokki kunnolla.
Olen tyytyväinen,toivottavasti alakaa asiat seleviämään
Taas auto läpäisi katsastuksen.
Hieno juttu Sohvakukka
Mulla oli toissa vuonna eka kerta kun tuli hylätty. Auto on v 2002 uutena ostettu ihana kaksovinen Ford Focus. Mulle tosi rakas ja tärkeä. Hylky tuli ruostereiästä joka korjaantui hitsaamalla.
Jo parin vuoden ajan on autokorjaaja sanonnut että pohjassa olevat tukipalkit (edessä ja takana) on huonossa kunnossa, ja jos niissä on vaurioita niin tulee ehdoton hylky ja autolla ei saa sen jälkeen ajaa ollenkaan. Niinpä tässä sydän syrjällään ajelen, yritän välttää tiessä olevia monttuja ja toivon että ruosteen eteneminen tapahtuu h-i-t-a-a-s-t-i.
Eilen soitin ja tilasin renkaanvaihdon ja samalla alustan tarkastuksen katsastusta varten. Jos siellä on joku pieni reikä tullut palkkiin niin sen voi korjata hitsaamalla ennen katsastukseen menoa. Jos taas vasta katsastus toteaa reiän niin hitsaaminen ei ole enää sen jälkeen korjausvaihtoehto.
Koko isoa palkkia ei voi korjata hitsaamalla, ja sopivia palkkeja käytettynä on todella hankala löytää koska, no, jos sellanen löytyy se löytyy suunnilleen yhtä vanhasta autosta ja toki kunto on sit samaa luokkaa kuin munkin autossa oleva
Toivon niin että saisin vielä yhteisen vuoden autoni kanssa
Minulla on 2006 uutena ostettu Avensis, toivon että se kestää niin kauan kuin minäkin. Ilman autoa en pääse postilaatikkoa pidemmälle. On ne autotkin hyviä “ystäviä”.
Mitä ihmeettä ne remonttimiehet on tehneet, kun rappukäytävässä ja hississä sähkö poikki.
Kun tulin kotiin, niin nettikin oli poikki.
Avensis kestää ja kestää…
Eilen tuli sähkö kokonaan poikki. Ei kestänyt kauan.
Olen uusin meidän työvuorossa, niin loma-arpa tuotti sen että loma alkaa jo toukokuun lopulla.
No just äsken keksin, että voinkin sitten lähteä viroon puutarhamessuille.
Jänedan messut olis sopivaan aikaan.
Ja isäntäkin innostui heti, eli sinne siis heti loman alkajaisiksi.
Todellakin jotkut autot kestävät niin pitkään, että alkavat olla jo persoonallisia. Työpaikan n. 20-vuotias farmari-Volkkari sai kokoon 649 000 km, oli joka suhteessa luotettava. Parhain kaikista huonolla kelillä ja paksussa lumessa. Oli lämmin ja tilavakin, siitä todisteena että sain kuljetettua siinä Eva-telineen, vaikka tavaratilassa oli muuta eikä sinne mahtunut. Se teline ei todellakaan ole pieni eikä kevyt, mutta sain sen pujotettua etupenkille.
Eikö enää lähetetä papereita, jos lähtee äänestemään?
Minä luulin, että tällä viikolla tulee.
Tiedän kyllä, ettei tarvitse paperia siinä.
Tuli paperit 2-3 viikkoa sitten.
Minulle ei tullut.