Suuri auringonkukkasota 2007, Suljettu

Joko muut luovutti vai miksi on niin hiljaista? silmän isku Itämistesti tehty, samalla tuli kissalle syötävää eli varokaa vaan!

Hömppis, täällä keskellä yötä mutta tärkeissä asioissa.
Minulla Euffikselta saaduista siemenista auringonkukat n. ½m korkeita.
täytyy kohta ottaa sisälle ette myrskyt runtele.

Ei olla luovutettu, vaan kehitellään hyviä kasvatusoppeja.Minunkin koekylvökseni onnistui ja nyt voin vaan odotella oikeaa kylvöaikaa.

Käydäänpä näyttäytymässä.silmän isku

Epäilyjä herättävä tuo Mairen kuva. Miusta näyttää ihan kituliaalta kurpitsantaimelta eikä auringonkukalta. Yritätkös niin piilossa kasvattaa että yrität huijata meitä.

Auringonkukan siemenen olen kyllä purkkiin tökännyt, mutta katsotaan nyt mitä tuleman pitää. Onhan noita purkkeja niin mielettömän paljon, että olen saattanut sekoillakin.

Heh, minullakin on kaikki valmiina (meinasin kirjoittaa ''''kakki''''), taktiikka ja stategia hiottuna ja sitten tietenkin loppusilausta suunnitellessani on tullut pienoinen mutta: sen
pienen kasvihuoneen katon tullessa vastaan, voin tietenkin hankkia nosturiauton nostamaan kasvihuoneen
kattoa, mutta millä peitän alaosan?  Alkukaudesta laskelmieni mukaan joudun nostamaan kasvi
huoneen korkeutta metrillä kahdella päivittäin. Vai pitäisikö rakentaa alhaalta ylöspäin? Kuitenkin tulee halla
öitä...  Pitänee sittenkin leasata Eiffelin torni, se on helppo peittää hallaharsolla.

Jotain kummaa auringonkukkahulluutta havaittavissa täälläkin. Edellisvuonna muistaakseni hurahtelin gladioluksiin, keijunmekkoihin yms. Viime vuonna oli selkeä krassipsykoosi ja tänä vuonna on sitten auringonkukansiemeniä.

Hmh.

Täälläpä on Russki Razmerit jo kylvetty!

Minulla ei ole koskaan kasvanut muita auringonkukkia, kuin mitä linnut ovat kylväneet talviateriointinsa jätteinä. Joku on joskus kukkinutkin.

Vaan tänä vuonna koin jonkin ihmeen "pistoksen" ja ostin tummanpunaista ''Evening Sun'', ''Musicbox'' ja ''Italian white'' lajikkeita pussilliset. Mahdan olla keski-iän kriisissä, sillä minulla on myös krassia kylvettäväksi.... Sitäkään en ole koskaan kokeillut.

Ajattelin esikasvattaa vähän toukokuun aikana ja sitten lätkiä avomaalle pienen totuttelun jälkeen. Kun olen idättänyt auringonkukkia syötäväksi, niin venyvät alta aikayksikön liian pitkiksi. Siis jos ei jaksa syödä kaikkia heti.

Vaan tuulista on täälläkin. Tekiskö vanhasta lammasverkosta karsinoita tueksi?

Kyllä minulla ainakin toimii ihan normaalisti se Liisukankin laittama linkki... oho