Mulle käy sekä keskellä päivää että työpäivän jälkeen. Kaikki käy! Omat työt joustaa, kun yrittäjänä toimin.
Mulle sopii mikä vaan arkipäivä ko. viikolla, ja ei väliä mihin aikaan.
Onko tulossa joku jolle sopii vain illemmalla? Onko tulossa joku jolle sopii vain päivemmällä?
Onko viikonpäivällä jotain merkitystä kellonaikaan?
Tietoa peliin.
Minulle sopii vain työpäivän jälkeen.
Ylvalii, Mikä olis aikaisin kellonaika johon kerkiäisit ?
Voihan pimpula, mie oon tuona viikkona Irlannissa puutarhamatkalla.
Miulla ois 2.6. ja 18.6. ja 25.6. vapaa päiviä.
Henni, mites sulle kävis ma 2.6. työpäivän jälkeen ? Kurppa tarttee kyydin päästäkseen mukaan, ja Ritvalta kyyti järjestyy. LeVä (nimmari muuttunut tuosta mutten muista nyt äkkiseltään mikä se nykyään on) tarttee kyydin myös (pääsis Ritvan kyydissä myös) , tosin ei oo vielä tulostaan mitään ilmottanut. Ei vissiin oo ollut nyt lähipäivinä pentissä.
2.6. sopis kyllä mulle. Ja tomskutkin ehkä siinä vaiheessa vielä jotenkin mahtuis autoon
Onks mitään mahiksia että Chali pääsis tulemaan ? On jo aika siellä päin. Chali huhuu ?!
Kolmelta pääsisin lähteen töistä Helsingistä, myös tuolloin 2.6.
2.6. ei valitettavasti käy mulle, koska meillä on porukka sukulaisia Ruotsista just sen viikon…
Entä se ke. 18.6. ?
Se kävisi hyvin!
18.6. sopisi minulle.
18.6. sopisi alustavasti minulle, toki olen saamapuolella, niin ei minusta niin väliä. Ja tuolloin pystynen lähtemään vähän aikaisemmin töistä.
Sopii hyvin.
Jes, hienoa!
No päätetään varmaan sit se 18.6. päiväksi, kellonaika vielä. Onko 16 hyvä kaikille ? Henni tietty tärkein tässä asiassa
Mulle käy mikä aika vaan! Käykö tämä päivä nyt varmasti kaikille, jotka haluavat osallistua?
Ritva taitaa olla kauempana. Mikä hänelle sopisi?
Oikein hyvä aika.