Hello kaikki kylmässä kärvistelevät puutarhailijat. Huolimatta siitä että yöt on edelleen tosi kylmät, paikoin miinusmerkkiset, eikä päivätkään kylmyyden takia tunnu ees keväisiltä on totuus se että ei mee kuin muutama viikko niin ollaan jo kesäkuussa.
Tavattaisko taas taimivaihdon merkeissä jonkun penttiläisen nurkissa ? Viime vuonna nähtiin Kurpan luona Karhulassa ja sitä edellisenä täällä mun luona Iitissä. Missäs tänä vuonna, mihin kuskataan kasvit ja missä juodaan kahvit ?
Paikan ei tartte olla valmis loistokas puutarha. Kurpalla sellanen oli, mulla sensijaan iso alue jossa siellä sun täällä sitä sun tätä ja loistokkuus tosiaankin kaukana. Jokainen paikka on omanlaisensa ja kiinnostava sellaisena.
Minne suunnataan, ja milloin. Ehdotuksia ja toiveita tänne, startataan homma nyt
Mähän ainakin Hennille jo palloa viime vuonna heitinkin. Ei ottanut samantien koppia mut lupas miettiä.
Myös mua ilman muuta kiinnostais suunnata Porvoon suuntaan Hennin tiluksille.
Ja ties vaikka joku pääkaupunkiseudun penttiläinenkin saatais mukaan kun matka o kohtuullinen
Nimimerkki Annemamma taitaisi siellä suunnalla asua. Oli joskus aiemmin täällä. Hänellä on mopo karannut jo ajat sitten. Oulun puutarhaseura kävi hänenkin pihalla viime kesänä.
Muistan hänet, en ehkäkoskaan tavannut.Onkohan Annemamma siirtynyt tänne uuteen penttiin En oo ihan varma pystynkö näkemään mutta kokeilen katsoa tänään illemmalla ihan mielenkiinnosta.
Mun pihapiiriä voi kyllä tulla katsomaan, tosin täällä on kaikki ihan keskeneräistä ja hujan hajan. Eli ei saa pettyä!
Asutaan Porvoon ja Loviisan puolivälissä osapuilleen. Lähempänä Porvoota kuin Loviisaa. Kylän nimi on Renum.
Pihalla meillä on iso grillimökki, johon mahtuu isompikin porukka istumaan. Tervetuloa mun puolesta!
Mulla on kaikki kesäkuun viikonloput täynnä ohjelmaa. Joko tavataan heinäkuulla, tai sitten kesäkuussa keskellä viikkoa! Saan kyllä raivattua kalenteriin tilaa arkipäivällekin.
Yksi vaihtoehto olisi helatorstai!
Ritva, Hennihän sanoi että pystyy ehkä jonkun arkipäivänkin töiden puolesta järkkäämään. Onko sulla mahdollisuus kesäkuussa sellaseen ? Ja jos on, niin lataa päiviä kehiin - saadaan vaihtoehtoja joista valita. Jos yritetään kesäkuun alkupuolelle saada tapaaminen järkättyä niin nyt pitää se päivä aika pian päättää että kaikki voi sitten omia juttujaan sovitella sen mukaan.
Ja aikahan voi olla joskus 16 jälkeen ihan hyvin - vaikka 17 tai 18.