Mahtavaa!
Kiitos Nuu, totta maar Hankalinkin on tätä ketjua vilkuillut, näähän on ihan a-luokan reissuja. Sillee ehkä 60 % todennäköisyydellä änkisin itseäni Hennin markille mukaan. Kivampi olis tietysti ajella, jos joku tulis kyytiin. Harmi kun ei Rillari pääse. Reitti olis tyyliin Vesilahti-Lempäälä-Hämeenlinna-Hyvinkää-Mäntsälä-Porvoo ja paluumatkalla jäisin Hyvinkäälle yöksi, jos itte pitää ajaa.
Eikös Tuomipihlajakin asu jossain lähimain? Onko joku hänen kanssaan tekemisissä?
Kerran vuodessa kyselen Tuomipihlajan kuulumisia, voin hänelle viestin laittaa.
Voi että, olis aivan ihanaa saada Tuomipihlaja mukaan ! Viimeks nähtiin siellä mun edellisellä tiluksella Elimäellä, siitä on kauan jo. Kerro lämpimät terveiset multa. Hän tulee mulle aina mieleen kun lemmikit on mulla pihalla ryöpsähtäneet kukinnan jälkeen
Missä LeonM asuu, muistaako kukaan ? Mulle tuli äkkiseltään mieleen Tampere mut olisko kuitenkin vähän lähempänä Kutsuin hänen tänne sillon muutama vuos sitten taimitapaamiseen ja hän olis tullut ellei olis ollut joku jo sovittu tärkee meno samaan aikaan. Nytkin oon laittanut hölöä tästä, muttei oo varmaan vielä huomannut.
Hankalin, olit tänään laittanut omaan kuvagalleriaasi kuvan kirkkaan punaisista esikoista. Ihana väri ! JOS tuut taimivaihtoon niin voisitko mulle palasen siitä lohkasta ?
Tuomipihlajalta terveisiä. Tulee jos saa ajan järjestymään. Ilmoittelee lähemmin.
Luulen, että LeonM on Hämeenlinnasta. Ihanaa, että Tuomipihlaja on tavoitettu! Juu, esikkoa Nuulle, ennemmin tai myöhemmin.
Moro. Asun Mansessa, mutta puutarhuroin pääosin Hämeenlinnan Iittalassa ja Voutilassa. Valitettavasti en tänäkään vuonna pääse mukaan taimivaihtoon. Olen edelliset kolme viikkoa lomalla, mutta palaan töihin just tapaamisviikolla, enkä ehdi arkena enää Porvooseen saakka.
Voi, tosi harmi. Olis todella mukava tavata sut ! Kolmas kerta toden sanoo, eli ens vuonna sitten