Onneksi olkoon!
On paljon muuttajia tällä hetkellä
Onneksi olkoon!
On paljon muuttajia tällä hetkellä
Onnea Jade!
Hitsi,sait leivinuunin,oon vihiriänä täälä
Tuliko pitkä muuttomatka?
Onnea vaan muuttajille uusiin koteihin.
Mikä parasta kun on vielä kesä tulossa ja pääsee heti suunnittelemaan, möyhimään maata, istuttamaan ja kylvämään kaikkea kivaa.
Onnea Jadetsu!
Onnea Jadetsu
Hienoa, nyt voit ruveta myös pihaa laittamaan!
Onnea uusille kodeille ja iloisia pihayllätyksiä lumien sulettua.
Noniin, kotiehdokkaan kuntotarkastus on takana. 4,5 tunnin rupeaman jälkeen me ollaan aika hyvin perillä siitä mitä ollaan ostamassa. Kaupat yritetään saada toteutetuksi ens viikon aikana.
Mulla on ajatukset vielä sekaisin, en uskalla oikein ajatella että tää on ihan kohta totta. Varmaan siks että me ollaan molemmat asuttu tässä nykyisessä kodissa sillä mielellä että loppuikä tässä ollaan. Surua on tässä hommassa nyt ehkä vähän enemmän kuin iloa vielä tässä vaiheessa. Mut kyllä se kokonaisvaltaiseksi iloksi ja onneksi muuttuu
Nuu, toivottavasti voitte tehdä kaupat mahdollisimman nopeasti. Varmasti on haikeutta ilmassa mutta nyt kääntyy uusi sivu elämässä.
En kadehdi ollenkaan pakkausoffensiivia. Nythän on hyvä säästää se tarpeellinen ja hävittää ”roina”.
Mietin jos muuttaisin täältä, en ihan heti tietäisi mistä aloittaisi. Muutin talooni -94.
Nuu ja Jade, kuvia kuvia!!!
Mie tähän marraskuussa 1993.
Meinaan asua niin kauan kun pystyn talon hoitamaan ja sitten muutan pieneen kerrostaloasuntoon keskustaan.
Tosi haikeaa olisi tästä lähteä, koska tämä on sellainen josta olin lapsesta asti haaveillut.
Liian iso yksin asujalle mutta…
Kiitos mukanaelämisestä, iso muutoshan tää on elämässä jälleen kerran. Mulla ne näyttää tapahtuvan asioista riippuen 10-20 vuoden sykleissä, todennäköisesti ihan normaalia ajan mittaan elämässä tapahtuvaa muutosta. Paikkoihin kiintyvänä ihmisenä irtipäästäminen tästä(kin) tuntuu vaikealta. Ehkä myös mun kohdalla on niin että nuorempana esim. asuinpaikkamuutos oli helpompi kuin nyt vanhempana. Kaikensorttista asioista luopumista ja epätietoisuutta niiden sujumisesta uudessa paikassa tule pyöriteltyä mielessä.
Olen huomannut että lähes kaikissa taloissa joita olemme käyneet katsomassa näiden 2 etsintävuoden aikana, on ollut kyseessä erosta johtuva myyminen. Ero itsessään on jo yksi suuria elämän kriisejä - Ajatella kuinka paljon vaikeammalta tällainen tilanne tuntuu heistä kuin minusta.
Yritän olla ajattelematta asioita liian laajasti, niinhän sitä sanotaan että tieto lisää tuskaa.
Miten käy puutarhakasvien, saatko siirrettyä sieltä mukaan kuinka paljon?
Jipii, me päässään muuttamaanki jo touko-kesäkuun vaihteessa. Me like
Miten siun kasvarin käy?
Jätä ny ees käyttöohjeet , isoilla kirjaimilla ja vaikka kehystettynä ovveen !!
Jade, etkös sä hakenut siihen kasvariin ne lattialaatat sieltä jostain tunturista, muistanko oikein ?
Mullakin jää molemmat kasvarit tänne, toivon tosiaan että seuraava asukas osaa niitä arvostaa ja käyttää myös !
Rakas esikoiseni sai tänään työpaikan.
Tänään tehtiin asbestikartoitus meidän uuden kodin sauna-pesuhuonetiloissa. Kaikki oli kunnossa. Kyllä helpotti, nyt voidaan jatkaa remonttiasian eteenpäinviemistä.
Minä kunttura,joka en kolmeen vuoteen ole päässyt kävelemään ilman tukea,kävelin eilen koko yerveyskeskuksen pitkän käytävän .Ihana tunne kun pystyy,sitä ei osaa kuvitellakaan,sellainen.jolta liikuntakyky menee,mahtavaa.
Ei voi olla muuta ku onnellinen, ku pääsee Inksun kans lenkille
ja vieläpä kuivalle radalle