Nytpä ei mummulla pysy enää tassut maan pinnalla- `pieni´ lapsenlapsi syntyi eilen Kemissä! Pieni on lainausmerkeissä, kun painoa oli kertynyt 4600 g.
Onnellinen kun olen saanut perennapenkit siivottua, vaikka käsi ei vielä ihan kunnossa olekaan.
Olisin onnellinen,kun kesä tulee ja jaksaisi vielä hoitaa kukkamaitaan.Mutta raskain mielin joudumme luopumaan tästä ,kun ei ole voimia enää.Tietäiskö kukaan,joka tahtoisi ostaa vaarin mökin Nurmeksesta.Ei ole järveä,mutta jos on veneet ja vempeleet,niin kilometrin päästä alkaa PIelisen ranta.On venepaikat ja kaikki.Mökkikin yritetty laittaa,niin hyvin kuin manit riittää-.
Paljon onnea Karvarille ja puu-ukolle
Kiitos
Kyllä nyt kävi hyvin anoppilan talokaupassa ! Heti kun oli oikotien asuntoilmoituksessa kuva oli joku mies halunnut tulla katsomaan saunatiloja koska niistä ei ollut kuvia . Oli sitten aika pian soittanut ja kertonut , että jos pankki siirtää jo myöntämänsä lainan siihen taloon niin kaupat tulee!
Olisi ollut näyttö lauanyaina mutta ei tarvittu sitä.
Perjantaina sitten J:suussa nimet paperiin ja se on siinä
Halvalla menee talot pohjoiskarjalassa mutta heilläkin jo ikää ja muuttavat kaupunkiin ensi kesänä kunhan se talo valmistuu.
Huoh! Kyllä niillä ei ollut kovinkaan suuret odotukset sen myynnistä , muutta upeeta , sekin huolen aihe on ohi !
Lauantaina vietettiin navetanvinttibileitä teemana mun vanheneminen ja toiset hoitajanpaperit.
Vieraita noin 30. Läheisiä, rakkaita, sukulaisia, ystäviä.
Miniänpuolikas teki kakun. Koristeina aitoja ruusuja. Ihana oli, unohtu ottaa kuva, ennenku syötiin.
Veli vaimoineen toi mulle riippajalavan:w00t:. Olivat muuttaneet sen “rahapuuks”. 50 sentin kolikoita roikku puun oksat.
Viimiset vieraat lähti kolmen maissa aamuyöllä:P.
Onnea,onnea Kyssis!!!
Varsinainen päivähä oli ja meni jo maaliskuussa, mutta kiitos kiitos.
Ja kuvaki kellahti, mut haittaako…
Onnittelut kyssäkaalille !
Hieno jalava.
Onnea Kyssäkaali!
Onnittelut myös minulta Kyssäkaali!
Tästä pienestä mummun apurista olen onnellinen. Vihdoinkin saimme ensimäisen lapsenplapsen reilu vuosi sitte.
Eläkeikään piti ehtiä, ennen kuin tämä rakkauspakkaus meille suotiin. Tässä kuvass hän tuoksuttaa mummun kukkaa
Onnea Kyssäkaali!
Pikku juttu, mutta aina olen tästä haaveillut;)
Tällä teen vaan taikinat. Miulla on monitoimikone erikseen niin en ainakaan vielä tarvi tuohon lisävarusteita.
Kurppa, oih, olen katsellut samaa valkoista konetta mutten ole vielä hankkinut sitä.
Toivottavasti viimeistään syksyllä, silloin alkaa tehdä mieli taas omaa tekemää pastaa
Se pastan taikinan tekeminen on turhan raskasta käsille.
Tuo kone vaikuttaa aivan ihanalta. Yksinkertainen:)
Mulla on ollut kohta 10 vuotta Kitchen aid tehosekoitin ja tykkään siinä juurikin siitä, että on osiltaan ja käytöltään yksinkertainen. Tietenkin iso osa on myös sillä, että on tehokas ja ja vuodesta toiseen kestävä. Kerran on koneesta tarvinnut vaihtaa terää pyörittävä osa ja senkin pystyi tekemään itse. Meillä tuo kone on päivittäin käytössä, joskus moneenkin kertaan.