Tää olis kuulunut kirjoittaa eilen mutta sopii kyllä tähänkin aamuun. Ihana oli aamulla herätä ja eka ajatus oli että hei, nyt ei oo minkäänlaista velkaa mihinkään. Sen pitkän jonotuksen pankkiin tulos oli se että sain maksettua loput velat autosta. Puolen vuoden maksut maksoin kerralla niin nyt on autokin sit oma eikä rahoituksen.
Ja aurinko paistaa =)
LeHeMä, onnittelut eläkeläiselle :) Omat aikataulut ja omat hommat, ihan mainio aika sulla alkaa. Sitä en sano et kiireet helpottais, mut ne on ainakin sit ihan itsetehtyjä… ![]()
Onnittelut rayalle synttäreiden johdosta:gift_heart:. Kuulemma sait lahjaksi multasäkkejä
. Täältä vielä kukkia ![]()
![]()
![]()
Onnittelut Rayalle ja sopivasti kosteutta kukkasille.
Kiitos kiitos !!
Naapuri sano miulle postilaatikolla yks päivä kuulleensa huhuja että täytän pyöreitä vuosia, tuumasin hälle vaan että niinkait se virallinen taho väittää että pyöreitä on ja pirun paljon, mutta henk.koht tasolla en ota kantaa koko asiaan.
Oli sitt myöhemmin maininnu isännälle ettei kuulemma ymmärrä savolaisen ihmisen puhetta.–mitäkän lie jääny epäseleväks.![]()
Paljon onnea rayalle!
Rayalle onnittelut täältäkin. ![]()
Paljon onnea Rayalle !!! ![]()
![]()
Onnea kovasti Rayelle,vaikka olet nuori meikämammaan nähden?
Onnittelut Rayalle. ![]()
:w00t:
Hienoja lahjoja, just sopivia sinulle.
Minä haluaisin valtavan kiven lahjaksi, vielä ei ole toive toteutunut. ![]()
Sydämelliset onnittelut:)
Paljon onnea rayalle
Viisi vuotta sua edellä, niin että kyllä täällä vanhempiakin löytyy. Onnea vaan paljon Raya ja nautitaan kaikista puutarhakesistä mitä edestä löytyy, vaikka voimat vähän hiipuiskin.
Viisi vuotta vanhempi minä Kukkahörhelö olen.Oikein iloista ja Puutarhurille työniloa.On hyvä,jos pääsee terveenä.eläkkeelle
Minun kohdalla se ei toteutunut,mutta näillä mennään,mitä on jäljellä
Onnea raya! Minä täytin 70 viime marraskuusa.
Tulin onnelliseksi taimen haku reissulla.
Hain vähän kesäkukkia, puutarha sijaitsee ihan pienen joen rannalla.
Siellä rannassa sillan vierellä on tasainen notkelma, siellä kukki rentukat täysillä ja oli iso perhe retkellä viltillä pikinikillä.
Takaisin tullessa pieni poika oli kalastamassa onkivapansa kanssa.
Tuollaista mekin harrastettiin lapsena ja ne oli lapsena minusta ihan kivoimpia reissuja.![]()
Ei aina tarvitse olla niin isoa ja suurellista, vaan yhteistä olemista ja aikaa.
Sundellillako kävit? Siellä on ollut myös ihana Roope-kissa rapsutettavana ![]()
Siellä just.
Erittäin hyvät taimet ja neuvot aina.
Ihana yrittäjä pariskunta, tykkään tuosta paikasta.
Ja se jokiranta on kaunis tähän aikaan vuodesta. ![]()
![]()
Mä tykkään kanssa, ihana miljöö!