Tänään olen onnellinen / onnittelen (alkaen 19.1.2018 ->)

Ja pystyn minäkin harrastaa lempiliikuntaani ihan entiseen malliin, selkäkivuille liikunta on paras lääke. Ei oo minullakaan mihinkään vaivaan mitään pysyvää lääkitystä, särkyyn joudun joskus ottamaan lääkkeen, jos oon töissä riehunut ihan liikaa. Ei ne selkävammat vaikuta, kunhan vähän miettii tekemisensä, eikä revittele hulluna.:wink:

Se on hyvä kun ihmiset huomaavat iloita terveydestään, se on varmasti aito ilo. :slight_smile: Itsekin iloitsen kun vielä pystyn elämään itsenäisesti vai9kka apua tarvinkin pihatöihin pikkuisen. 

Tyttö just soitti ja ilmoitti, että hälle oli alustavasti luvattu työpaikka soteyhtymän ravitsemustyöntekijäksi. Pikainen oli puhelinilmoitus, perjantaina oli haastattelussa. Ei tarvi enää tehdä hullun vuoroja varuskunnassa kokkina pilkkahintaan. Peukut on pystyssä, ettei kukaan nosta valitusrumbaa päälle.

Paljon SynttäriOnnea Kurpalle
Ilmaisia kuvitusta aiheesta Kukat

Synttäri Onnittelut Kurpalle!

Kurpalle paljon onnea!

Kiitos kiitos!
( Nuu, ei näitä enää muisteta;)

Onnittelut myös täältä. 

Myöhästyneet onnittelut Kurpalle täältä myös

Myöhästyneet onnittelut Kurpalle :hugs:

Onnittelut Kurpalle!

Onnea paljon Kurpalle,en vaan tiedä,onko vuosipäivä vai mikä muu?

Paljon SynttäriOnnea Chalille
Ilmaisia kuvitusta aiheesta Yksi

Sydämelliset Onnittelut!

Onnittelut täältä myös!

Onnittelut Chalille! 

Voi hyvänen aika Nuu, miten ihmeessä muistit.
Kiitos kaikille onnitteluista :hugs:
Tänään on päivä mennyt lennossa niin äsken juotiin miehen kanssa pikasynttärikahvit ja taas jatketaan puuhastelua.
Minun isällä on myös tänään synttärit, hänelle soitin pikaisesti päivällä ja todettiin yhteen ääneen että nyt on kiire, muistellaan sitten jouluaattona :grin: Näin se on aina mennyt, kaikin puolin ok.

Myöhästyneet onnittelut Chalille :rose:

Chalille paljon onnea

Jontelle onnittelut hienoista työ- kuulumisista!!
Ihan superhienoa :heavy_heart_exclamation: