Onnea ja ikälisää.
Paljon Onnea Karvarille ja pikaiset paranemiset
Kiitos ihanat immeiset ![]()
Paljon onnea Karvarille!
Onneksi olkoon, Karvari!
Pikku parvitulppaani yllätti. Eilen sen kohdalla oli lunta, tänään pälvi, ja siinä pälvessä ainakin kymmensenttisiä lehtiä. Toivottavasti alkaa olla nimensä veroinen, kun pitkään on ollut vain yksi kukka. Varastin sen erään rivitalon kukkapenkistä eräänä syksynä, tunnustin myöhemmin. Onneksi varastin, kun henkilö muutti pois kehottaen lähtiessään ottamaan kukkia. Pahaksi onneksi seuraavana keväänä talonmiehet alkoivat juuri siitä lapioida seinän vierestä kukkapenkkejä. Jos olisivat alkaneet muilta seinustoilta, olisin pyytänyt jättämään sen penkin rauhaan kunnes kaikki halukkaat olisivat saaneet hakea mieluisia alkuja.
Hyvää Äitienpäivää!
Leppoisaa Äitienpäivää!
Ihanaa Äitienpäivää kaikille ihanille penttiystäville.
Tulin just töistä ja syön vähän välipalaa ennen ulkoilua.
Voi että mä nautin kun katson ikkunasta ja siellä on valtavasti Väriä.
:laugh:
Kaikkea, keltaista, oranssia, liilaa, tulisen pinkkiä jne kurkkii ikkunasta.
Minulla pitää olla värejä, en pidä itselläni liian hailakoista väreistä.
Huokaus,nyt tämä ihana on valamis ![]()
Kröhöm
en oo tehenny tätä itte
asiakas teki.Sovittiin jo marraskuulla tämä,mutta ei oo saatu ennemmin punasta lankaa.
Niin onki ![]()
Voi kun ihanaa kun saa ajaa taas omalla autolla. Eilen hinattiin pois kotoa ja tänään hain sen takaisin. Starttimoottori meni vaihtoon. Oli hyötyä vakuutuksesta, sain auton käyttööni siksi aikaa kun oma oli korjauksella. Kallista silti. melkein 500 euroa.
Onneksi ei ole alkanut loma vielä, täällä on pirun tuulista ja kylmää harva se päivä, haluan lomalla vähän lämpöäkin.
Tänään eka salaatt8 jossa kaikki ainekset omasta takaa(erilaisia salaatteja,paprika,tomaatteja,kurkkua,vihersipulia ja valkosipulille maistuvaa sipulinvartta)
Äläkää naurako,mutta syänalassa läikähtää mukavasti ku kaikki omastakaa ![]()
Tuon tuntee jokainen joka jotain syötävää itselleen kasvattaa:D
Tultiin tänään kotiin yli viikon sukulaisturneelta. Kaveri oli hoitanut lomakastelijan pestin loistavasti ja lämpöäkin vissiin piisannut. Vitsit minkä sadonkorjuun täällä saa aloittaa ( ja kitkemisen, mut ei siitä enempää nyt…)
. Ensimmäinen munakoiso kypsynyt, hirmusti eri tomaatteja, kasvihuonekurkkuja, mansikoita, vadelmia, porkkanoita, herneitä ja ties mitä vielä, nää vain ensimmäiset riemunkiljahdukset mainitakseni. Ja kukkia tursuaa joka nurkalla myös. Huomenna pitää tehdä tarkempi inventaario ja toimintasuunnitelma.
Vielä pääsen kesästä nauttimaan viikoksi. Tytär yllytti mukaan Kroatian matkalle. Tänään lähdetään. Luulin jo etten enää lentele mihinkään mutta niin vain piti innostua uudestaan. Korona vei matkustusinnostuksen mutta vielä sitä kuitenkin lähdetään. Kolme sukupolvea minä, tytär ja tyttärentytär. Kyllä tulee meillä Mukavaa, ollaan kovia vaeltamaan kaikki. Ei oo mikään löhöilevä rantaloma.
Että oon onnellinen ja tyytyväinen omaan terveyteen
En tarvi mitään lääkkeitä ja nykyään harvoin kipulääkkeitäkään.Saan nukkua yöt hyvin ja pystyn harrastamaan rakastamaani liikuntaa.Oon onnenpekka ![]()
Kävin lukemassa puutarhuri sairastaa osiota.