Jes,lopultaki sain vejettyä yhen leuan iliman apuja!!! Tätä oon treenannu kaks vuotta,mutta lopultaki ![]()
![]()
![]()
![]()
Vahavistannu lihaksia käsissä,lapojen ja selän alueella.Säännöllisesti aamuisin ensin hyppyleukoja ja ku voima lisääntyy niin sitten enemmän käsien varaan.Tiettyjä liikkeitä punteilla.Oikiastaan koko torso osallistuu leukojen vetoon.Treeneissä ollaan käytetty kuminauhoja apuna.
Kantsii kuuklettaa että osaa alottaa oikein.
Mä olen aina pystynyt vetämään useamman leuan, vaikka en ole ikinä treenannut. Varmaan elämäni ainut ”urheilusuoritus”, jolla ylpeillä ![]()
Ai niin, ringetestä on joku koulukilpailuprenikka tullut, siinä toinen maineteko.
Oon minäki sillon penikkana saanu niitä tehtyä,mutta työelämä on ”vammauttannu” käjet,hartiat ja niskan.
Sillonku oon alottannu nämä treenit en pystyny ees roikkumaan tangossa.
Tsemppiä rastas,hitaasti hyvä tulee ![]()
Hetkeksi unohdin, että sulla on tuollaisia vaivoja. Hieno homma, että ahkera treeni auttaa ![]()
Minä kyllä liputan crossfitin puolesta.Usein ihimiset luulee että sehän on hirviän rankkaa treeniä,niin onki jos haluaa.Mutta kaikkia liikkeitä voi skaalata ja aina löytyy semmonen liike jonka voit tehä.Meijjän ryhymässä oli alussa semmosia naisia jokkeivät päässeet kyykkyyn,tänään kaikki tekee kyykkyjä.Kukin tekee sen mukaan mitä fysiikka antaa periksi.Monesti luullaan että ku oon joskus pystyny tekemään jotaki niin sitä pystyy tekemään lopun ikää.
Kokeilkaappa vasiten mitä kaikkea pystyttä tekemään nyt mitootta teheneet esim. penskana tai nuoruuvessa.Moni saattaa yllättyä ![]()
Minä taas olen onnellinen , että hajonnut selkä ja nivelrikon vaivaama polvi ovat kivuttomia, ainakin melkein.
Myös elokuusta asti vaivannut reisi-/lonkkakipu on saatu fysioterapiassa kuriin.
Ja työterveyslääkäri sanoi, että saan aina uuden lähetteen , jos vaan tarviin, eikä tarvitse paljoa maksaa, koska minun vakuutus korvaa ison osan.
Minä kyllä treenailen ihan itte itteni kanssa, jostain syystä en ikinä ole innostunut mistään ryhmäliikunnasta.
Mutta kyllä sitä kotona ihan itsekseenkin aika paljon oman hyvinvointinsa eteen voi tehdä.
Toki tapaturma ja pikku tytöstä asti tehty raskas työ on jättänyt jälkensä kehoon.
Kyykkyyn en pääse vaikka mitä treenaisin kuinka paljon, koska polvesta puuttuu pala ja syvään kyykätessä lumpio menee paikoiltaan ja lukitsee polven.
Lenkkeillä pystyn tosi hyvin onneksi ja siitähän minä tykkään, vähintään tunnin päivässä käyn töissä kävelyn lisäksi lenkillä.
Maanantaina oli niin tiukka työpäivä, että 9,5 tuntiin en istunut kertaakaan ja paino putosi 1,5 kg maanantaina ja siihen jäi, lähti loma herkuttelut kerralla pois.
Ensimmäinen lapsenlapsi ensimmäistä kertaa “yökyläilemässä”. Voi tätä onnea!
Aamulenkillä. ![]()
Vielä pääsee peltoja pitkin retkelle aamuisin.
Paljon Onnea Suokukalle ![]()
Suokukalle synttärionnittelut, kaunista ja onnellista päivää ![]()
Onnea synttäripäivän viettäjälle.
Sydämelliset onnittelut.
Paljon Onnea myös täältä Suokukalle.
Suokukka,onnittelut ![]()
Suokukalle synttärionnittelut.
SYNTTÄRI ONNITTELUT Karvarille
Synttärionnittelut Karvarille minulta myös 
(kuva: pixabay)
Kiitos,kiitos ![]()
Onnea kovasti KARVARILLE.