Tänään olen onnellinen / onnittelen (alkaen 19.1.2018 ->)

Ainakin yksi Unicef-nukke on saanut kodin. Iivarin ostaja lähetti kortin.

Tutustuin äsken netissä tohon asiaan vähän. Onpa kiva ajatus kaikin puolin. Kas kun en oo tohon törmännyt missään :thinking:.

Hienoa että sait tiedon että yksi nukeistasi on saanut kodin ja apusi sitä kautta on mennyt perille!

Suokukalle lämpimät synttärionnittelut 
Kukat, Vesiväri, Kevät, Luovuus, Design

Onnea Suokukalle!

Onneksi olkoon, Suokukka!

Onnea Suokukalle!

Onnea Suokukalle.

Syntymäpäiväonnittelut   Suokukka

Onnea Suokukka!

Noniin, tästä se alkaa taas teidän kyllästyttäminen kesäonnen hehkutuksilla.  Enkä vielä oo ees päässyt vesille, en ylle enkä alle :smiley:

Tänään koin ekan kunnon onnentunteen kesäpäivästä. Kaikkea sopivassa suhteessa, kitkemistä, kastelua ym. hommelia. Ruuanlaittoa. Päivään mahtui hyvin myös pari muuta  tunnin pari kestänyttä aktiviteettia. Ei stressiä mistään, kaikki sujui mukavasti ja tuntui hyvältä.  Kesä. En sano parhaimmillaan koska mulle siihen kuuluu  ehdottomasti myös vesi - uiminen ja soutelu. Mutta nyt tällä hetkellä, niitä vielä odotellessa - tänään olen onnellinen :kiss:

1 tykkäys

Helppo yhtyä noihin onnen tunteisiin:)

Kun viikon olen kitunut 2G-netin kanssa, olen iloinen päästyäni nopeampaan toimintaan.
Jos siitä ajasta etsii hyviä puolia, niin ainakin tuli käytettyä nettitikku viimeiseen asti. Tiistain ihmettelin, keskiviikkona soitin Telialle. Ystävällinen mies vastasi ja valaisi asiaa. Hain uuden “härpäkkeen” eilen postista, silloin ei vielä toiminut. Yön yli mietittyään alkoi toimia, kun olin jo etsinyt yhteystiedon jollekin viisaammalle.

Hyvää juhannusta :heart:

Ja ehkä vielä kuvankin kera, jos nyt 7.yrittämällä onnistuu…

On tämä eläkkeellä olo aivan huikeaa.
Saa aivan rauhassa käyskennellä metsässä ja samalla voi jotain poimiakin.

6 tykkäystä

Ei voi käyskennellessä metsässä vaikka on eläkkeelläkin. Siellä on hirvikärpäsiä enkä voi muutenkaan siellä kävellä. Loukkaantumisen riski liian suuri. :disappointed:

Tänään päätin, että viisi mustikkareissua saa riittää, mustikoitahan on tänä kesänä paljon. 5 x 4 tuntia kaikkiaan keräsin, lentäviä häiriköitä oli vain vähän, hirvikärpäsiä 0 kpl. Alueella ei siis ole oleskellut hirviä.

5 tykkäystä

Tänään oli hyvä päivä. Pohjoispuolen naapurin pihasta kaadettiin meidän talojen välissä olleet kaksi isoa kuusta ja kolme mäntyä. Sieltä kaatui jo muutama vuosi sitten iso mänty meidän talon päälle ja oksa teki kattoon reiän. Olen aina kovilla pohjoistuulilla pelännyt, että sieltä kaatuu lisää puita. Meidän talot on rakennettu kallion päälle, joten tässä on aika vähän multaa juurien päällä pitämässä puita pystyssä.

Toinen vielä iloisempi asia oli että poika tuli yllätysvierailulle. Hän oli ollut autolla työreissussa pääkaupunkiseudulla ja koska oli joutunut käymään Porissa paluumatkalla, osui Vaasa sopivasti matkan varrelle ja hän jäi yöksi ennen paluuta Ouluun.

8 tykkäystä

Hitsit ettoon onnellinen,aamutreenissä chest to bar ja toes to bar harijotusta.
Molemmissa ollaan tangolla,chest to bar meni boxiavusteisesti,mutta toes to bar korkeina polvennistoina.Osa meni jopa kainaloon.
Enoo moneen kuukauteen pystyny roikkumaan tai tekemään mitään tangolla ku on olku olokapäät vuorotelken niin kipiät.
Nyt molempiin on laitettu kortisonipiikit ja kivut on pois,pystyn taas treenaamaan kunnolla :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

3 tykkäystä

Karvarille onnellisia eläkepäiviä!
1000016897

6 tykkäystä