Katsoin tuon kissa videon. Se oli tosi hauska. Minun ystävällä oli kissa joka oli aina heti tavallisen imurin suulakkeen edessä ja halusi tulla itse imuroiduksi. Kissa piti panna aina toiseen huoneeseen kun alkoi imuroimaan lattioita.
Kurpalle paljon ONNEA ![]()
Onnea Kurppa!
Onnea Kurpalle!
Mitä multa on mennyt nyt ohi ? Tulin vasta penttiin ja ekana törmään täällä onnitteluihin Kurpalle, mut ei sanaakaan että mistä onnitellaan ?
Onnea Kurppa, oli se mistä vaan niin oot sen ansainnut ![]()
Synttärionnittelut Kurpalle. Etusivu näin kertoi
Voi hyvänen aika. Miulla meni tovi tuon etsimisessä.
Kiitos kiitos:)
Mielummin tällaiset luvut sujuvasti ohittaa;)
Pitääkin katsoa mihin olen tuollaisen kirjannut…
Ei kenenkään syntymäpäivä tänään, etusivun mukaan…
Illalla piparien paistamista, apureina nuorimmat lapsenlapset, 6v. ja 3v. Enimmäksen käyttivät muotteja, lopuksi luovuutta. Mahdollisesti olisi ollut nopeampaa yksin, mutta varmasti paljon tylsempää.
Paljon Onnea Kurpalle,olipa syy mikä tahansa ja Hyvää Joulua.
Mun joulu alkaa nyt. ![]()
En oo mitään kyllä tehnytkään ja aika vähän aion joulun eteen tehdäkään, pääasia, että saa viikon lomailla.
Arvatkaas kuka soutelee ensi kesänä
Veneen onnellinen omistaja?![]()
Karvari ja Filopator, tuntuipas mukavalta kun olitte mukana “asian päällä” :)
Tuskin maltan odottaa laineiden liplatusta ja airoista tippuvien vesipisaroiden ääntä ! Kesä, here I come !
Äsken lämmitin pihasaunan. Samalla savustui lohifilee saunan verannalla kaasugrillissä.
Mikäs oli sieltä paksun lumihangen keskeltä kotiin kävellessä kuutamossa kun lumi narskui askelten alla. Nyt nautin kalasta ruisleivän ja oluen kera.
Ei minulta mitään puutu:)
Isäntä on jo vuosia höpöttänyt englantiin Ford tapahtumiin menosta.
No nyt sitten mennään, kesäkuun alussa. ![]()
Mennään samalla vähän lomareissulle ja mä saan keksiä muun ohjelman.
Pikkasen olen googlettanut ja jösses sentään kuinka hienoja paikkoja onkaan englannissa.
Lennetään lontooseen ja otetaan sieltä vuokra-auto.
Tapahtuma on lähellä birminghamia ja sieltä katson hotellin ja viimeinen yö lontoossa.
Matkaamme pitkin maaseutua haluan ainakin kierrellä cotswoldin pikkukyliä ja saa nähdä mitä kaikkea kivaa matkan varrelta löytyykään.
Bibury näytti kyllä aika upealta pikkukylältä sinne ainakin haluan. :w00t:
Vaikka isäntäkin on kauan tehnyt keikka hommia ympäri maailmaa, niin englannissa hän on käynyt vain heatrovn lentokentällä ja yhdessä satamakaupungissa töissä ja minä en aiemmin lainkaan.
Kiitos vinkeistä.
Mä aattelinkin noita B&B paikkoja kun niitä siellä näkyy riittävän, mutta en tiennyt ovatko hyviä.
Luulen, että ehkä en varaa alkupäiviksi valmiiksi majoitusta. Lontoon hotellin varaan, koska tulemme sinne sunnuntaina aika myöhään ja aamulla aikaisin on lento, niin otan kentän läheltä.
Olen toipilaana kotona ja vähän on tylsää.
No nyt tupsahti kotipuutarha lehti postilaatikkoon, jippii on jotain tekemistä tähän nuhaoloon.
En ole tilannut, eikä lukenut edes näytenumero.
Tässä on pakko olla taas ihanainen anoppini liikkeellä, kyseli tuossa taannoin, että tuleeko minulle jokin puutarhalehti ja sanoin, että just nyt ei mitään. ![]()
Ajattelin just mielessäni tällä viikolla, että jos tilaisi hetkeksi kotipuutarhalehden.
Minulla on kohta synttärit, niin anoppi on varmaan halunnut ilahduttaa. ![]()
Anopit on usein ihania, miniätkin toisinaan. ![]()