Tarhurinliivi, Essu

Jaa no meikäläisen hormooneilla kasvaisivat vaan leveyttä…ja loput kasvista roikkuis.

Mää voisin ommella kurpitsakilpailijoille version, jossa se pussihousuosa on keltaviherraidallinen, tai ehkä vaan keltanen, ja sen verran tanakkaa kangasta, että pysyy pulleana. Kurpitsalle teen kokeilukappaleen, voi testailla tehoa torimyynnissä.

Joo ja kurpitsaväellä vihreä tiittilakki hellettä ja aurinkoa vastaan.

vitsi kun olis kiva jatkaa suunnittelua, mutta pakko lähtee ruoanlaittoon, jotta ehdin kampaajalle. Piirtäisin ja skannaisin tänne kuvan, vaan kun toi skanneri temppuilee. Sitä paitsi meillä on nyt nää tietsikkavehkeet hurjannäköisessä pinossa, kun on mullistus huoneessa käynnissä.

Joo, ja “työmiehen hymy” olisi leveä ja näkyis pitkälle.

Nyt olis muutama kuva piirrettynä valmiina, onko ketään enää hereillä joka haluis nähdä ja huumori kestäis?

No aloitetaan alusta. Ensin nämä jotka muistaakseni emo lupas tehdä noille kurpitahulluille:

Pikkasen on huonohko kuvan laatu...meillä kun nää mustat rajauskynät katoaa salaperäisesti ja minä jouduin käyttään tavallista mustekynää.

Huomaa kiva kännykkä tasku ja mukavan tilava alaosa. Auringon pitää vihreä pipa poissa. Lenkkeihin voi ripustaa omat suosikki työkalut

Ihanat =D

Tämä malli oli se jossa puhuttiin pelkästä essusta.

Säädyllisyyden vuoksi suunnittelin taakse tarpeeksi leveät rusetin nauhat jottei naapurit saa turhia nikotuksen oireita. Kivat muodikkaat taskut viimeistelevät mahdollisuuden kerätä kaikkea mahdollista mukaan tarvittaessa.

Tässä puutarhurinessussa kehtaa mennä vaikka naapurin ojaan hakemaan kadonnutta koiraansa. Värinkin voi valita omien mieltymyksien mukaan.

Ihania ovat, Tagetes! (yritän hihitellä hiljaa, että muu perhe ei herää…)

Kun täällä alkaa tuo kasviholismi kovin varhain, suunnittelin myös penttistiinalle sopivan valjaat-systeemin.

Toimii niinnoinkun periaatteessa. Huomaa kätevä siemenholistin asu äidillä: mahdollistaa nopean liikkumisen tarpeen tullen, myös sieltä naapurin ojasta.

Tässä lasten versio kuvattu takaapäin, pikku Pentin esittämänä.

Kätevää kun voi vaihtaa puusta puuhun, aina tarpeen mukaan.

Aivan upeita ja todella hienosti piirretty =D

Vähän kestää tää kuvien laitto näitten hitaitten yhteyksien vuoksi. Pari kuvaa jos jaksatte vielä odottaa, niin kiva. Laitan näitä keskellä yötä juuri siksi kun jos käyttäjiä on paljon on line, tämä romukone ei suostu yhteistyöhön lainkaan. Toivottavasti joku kattois näitä huomennakin, vaiks väliäkö sillä sittenkään.

No tässä tulee oikea klassikkojen klassikko. Jokainen joka haluaa oman henk. koht. timpurin rakentavan itselleen oikeanlaisen kasvarin, pukeutuu tähän:

Edessä ja takana on muovitasku sitä ainoaa ja oikeaa kasvihuonetta varten. Kun se henk. koht. timpuri haluaa elämältä muutakin kuin perunoita ja soosia, sujautetaan kuva lempi kasvarista muovitaskuun. Ei voi olla huomaamatta, eikä tajuamatta. Sitä kuvaa on sit helppo aina sillon tällön vaihtaa, mikä tarve sit onkaan tähtäimes (voihan siinä olla vaiks uuden taimen kuva...).

Ja jollei tajua....ei tipu herkkupipariakaan! Asu on oikeasti läpinäkyvää sifonkia, mutku tääl käy niitä alaikäisiäkin.......

pomppivaa naurua Mä otan tän pomppivaa naurua

Ja lopuksi: minua varten ainoa oikea puutarha-asu:

Tuplavuorauksella varustettu paksukankainen "ja-minä-en-mitään-myönnä"-asu. Vieressä pöydällä tomaatti tai mikälie siemenestä kasvattettu geenihiviö. Olen siis ennen tiheää verkko vuorausta pukuuni kerännyt siemeniä ja joutuessaan väärään paikkaan ne ovat saaneet hormoonikäsittelyn (kts. aikaisemmat keskustelut). Mitä siitä tuli? Leveää ja loput roikkuu!!!!!!!!!!!

Kiitän kärsivällisyydestä, nyt tämä on loppu.

pomppivaa naurua Mulle kans pomppivaa naurua

Voi miten en ollutkaan tätä ketjua aikaisemmin lukenut! Tagetes on tehnyt niin huippuja kuvia!!! Kerrassaan aivan ihania, kyllä on upeaa kun on noin hieno piirrustustaito. Voisiko tuo kurpitsa-asu olla palkintona kurpitsasodassa? Siis tarkoitan tuota tagetesin teosta, ei tarvitse kenenkään alkaa ommella sentään.

Ja tietysti tarkoitan että kopiokin olisi hieno palkinto, eihän nyt alkuperäistä tarvitse raaskia luovuttaa. Mitä Tagetes tykkäät ideasta?