No pitihän se arvata. Peruspuku jäi jostain syystä pois! Laitan sen tähän enenkuin nukahdan tähän näppärin päälle. Eli täs on perus puutarhurin puku. Kevyttä kangasta ja ilmavaa...kuitenkin hihansuussa ja lahkeissa kumminauhat. Näin voi viattomasti kerätä siemeniä kenenkään huomaamatta samalla kun vähän lainaa vettä naapurin lammesta.
Eikö tää kuva tullut muille? Kumma kun näytti et on lähetetty mut en ite nähnyt sitä ketjussa...Noo- What ever. Jos on kaks kertaa ni sori.
Voi Kurpitsa10. Kyllä ton alkuperäsenkin saa. Mulla noita kuvia tulee aina joskus ja välillä niitä on niin paljon et poltettavaksi menee. Ei se oikeesti paperilla nähtynä oo kovinkaan kummoinen.
Voi vitsi kun on hienoja kaikki! Kurpitsa puku aivan yliveto. Joka kerran kun on kurpitsapukuja ollut myynnissä olen toiveikkaana katsonut koot ja aivan liian pieniä ovat olleet.
Tosi hienoja piirrustuksia! Yhden vielä voisit tagetes piirtää: sellaisen pohjoisen vilukissapuutarhurin kokovartalovarustuksen jossa tehokkaat sääskisuojaukset
Tosi hienoja, mulle ainakin kurppapuku ois loistava ensi kesän vaatetus. Ei tarvitsisi uuden naapurin ihmetellä, mitä pellolla touhuan. Voi kun osais vielä ommella tuollaisen ihanuuden.
No kiitoksia vaa. Oikeen osaa vastata kehuihin ku yleensä odotan kritiikkiä. Satuk-a: Täytyy pistää mieleen ja sit ku välähtää niin siirtää paperille toi sun versio. Mun pitää ensin sulatella niitä ideoita enenkuin mitään syntyy.
Hyvinhän tuo villasukkien kans istuu…lahkeet on senverran ylhäällä et ne haittaa. Ja kiva tilava malli muutenkin miehille ku on tota ilmavaa tilaa kulkusille.
Tagetesi piirustuksesi on aivan uskomattoman ihania, ja hauskoja . Mulle kävis noi kaikki aina mielihalujen ja sään mukaan. Vaikea niitä on laittaa järjestykseen, kaikki yhtä ihania.
Nyt kyllä Harrrmittaa Hirrrveesti kun painuin eilen petiin yhdeltätoista, enkä heti tuoreeltaan päässyt katselemaan tagetesin taidetta! Upeita, loistavia! Kuin meille tehty!
Sitä vaan katoin, että missä sä tagetes olet nähnyt minut livenä? Nimittäin sifonkiasussa oleva tätsy oli kuin minusta tehty, paitsi että mulla on paksut ja karvaiset sääret .
Minä kyllä laittaisin ehkä mieluummin päälleni sen pohojosen asun, jota nyt vielä suunnittelet. Jos sen saisi kevytkankaisena versiona, mutta sääski- tai mäkäräissuoja on ainakin meidän pihalla tiettyihin aikoihin tarpeen. Ihan vaan sen takia peittävämpi, etten säikyttelis naapureita ja kylänmiehiä.
Se klassikkojen klassikko sivulla 4 on mun suosikki, vielä kun jalassa olisi kumisaappaat, niin kuvaisi hyvin mua kesällä kotona. Niin onnellisena kesästä ja aina toivomassa että mies vielä jotain rakentelisi mulle. Aivan mahtava tunnelma kynällä saatu aikaan!
Piti katsoa taas uudestaa kaikki Tagetesin työt, niin hienoja ne on.
Muutama viikko alkukesästä on täällä kamalaa mäkäräaikaa. Tunkevat nenään suuhun ja silmiin, ja haukkaavat palan purressaan, niin että veri valuu pitkin käsivarsia. Onko tagetesilla tähän ratkaisua?
Kertakaikkisen ihania!!! Lahjakkuuksia on tää Pentti pullollaan. Minä ihastelen erityisesti noita kasvojen ilmeitä. Jotkut ne osaa. Pari hellepäivää puuhasin kerran pihalla bikinien yläosa, shortsit ja kontiot päällä. Paljain säärin ei senjälkeen ihmisten ilmoilla sitten viitsinytkään esiintyä
No niin, nyt kun erinomaiset mallit ovat paperilla, pitäisi löytyä vielä joku, joka siirtäisi mallit tuotantoon. Teen jo ennakkovarauksen tuosta siementenkeruupuvusta ja isännälle ehdottomasti tuo isorusettinen esiliina.