Tuo pioni näyttäisi Pallaksenpionilta, en tosin ole varma.
On tämä ihmeellinen, välillä näkyy nuo lähetetyt kuvat ja välillä on vain pienet valkoiset ruudut. Yritän vielä muutamaa kuvaa ja ellei onnistu saa olla taas siinä.
Valeunikoista aloitti ensimmäisenä ”Henson violet”. Kuva on liian sininen.
Tässä väri lähempänä oikeaa
Poistin ensimmäisen lähetyksen noista valeunikoista, kun olivat taas kallellaan. Kävin hieman muokkaamassa kuvia ja sain oikeinpäin kuvat.
Kuvia jumaltenkukista
Tiarella
Arovuokko
Palloarovuokko
Kiitos, että sain vierailla sinun kuvillasi.
Kerrassaan mahtavaa!
Menin niin kauas, että kuvien kohdalla oli vain tyhjiä laatikoita ja vuosi taisi olla, jota en tiiä.
Kuolanpionit
Emsimmäistä kertaa kukkii tämä alppikärhö
Tässä tämän hetkisen harrastuksen muutama tuotos
Mitenkä minäkin kirjottelen, tulikkukkahan se oli eikä mikään punalatva. Hieno väri siinä. Siemeniä olis kiva saada jos niitä tulee paljon. Olen tuon tiarellankin varmaan saanut joskus siemenkirjeestä tai sinulta, en enää muista mistä mikäkin on tullut, tykkään siitä! Aivan ihanasti sulla taas kaikki kukkii, samaten täälläkin vaikka noin runasasta lajimäärä ei mulla olekkaan. Ja aivan ihanat laukut, mun täti joka asuu Sallassa nykyään, on tehnyt kans laukkuja kahvipaketeistä mulla on ainakin niitä kolm, mutta ei ne ole noin hienoja kun nuo sinun!!
Kitikat, luultavasti olet tiarella saanut jostakin muualta kuin minulta.
Katsotaan saanko siemeniä tuosta tulikukasta, postitan jos onnistuu.
En tiedä onko minulla enemmän lajeja kuin Sinulla, on pitänyt alkaa vähän karsimaan jo noita liikaa leviäviä. Tehdä samalla tilaa uusimmalle ”höyrähdykselle”. Nimittäin olen ajatellut laittaa pionia noiden leviävien tilalle, kun vanhaksi tulee niin ei jaksa jatkuvasti olla penkkejä uusimassa. Pionithan vaativat pitkäaikaisen kasvurauhan.
Kuunliljat ”kukkii”, pionit vielä tiukasti nupulla
Kylmänkukat ovat kauniita vielä kukittuaankin
Campanula saxifraga
Väkerryksiä
Tämä mummolaukku oli alkupäästä, kun aloitin kahvipussiaskartelun. Ollut kauan keskeneräinen, kun kantohihnoja odotin. Sadepäivän oli tänään, joten päätin saada tämänkin valmiiksi, ettei jäisi keskeneräiseksi.
Muutamia kukkakuviakin joukkoon
Sinivaleet aloittelee