Olen käynyt itseni kanssa jaakobinpainia oman kuvagallerian avaamisesta, kun olen ihaillut Teidän muiden upeita pihoja;
mutta toivotan Teidät tervetulleeksi pihallemme portinpielessä
On vähän rujo vastaanottaja, pikaisesti kyhätty
Tultaessa pihalle tällä hetkellä näkymä tämä
Jouluvalot
Tosi ihanalta näyttää piha, kun on lunta ja jouluvalot tuikkii pimeässä. Jatkoa odotellen!
Tästä tullaan meille sisälle
Tämän hetken tilanne lumien osalta, edelliseen vastaavaan kuvaan noin 3 viikkoa.
Tässä on minun lenkkipolkuni
Lenkkikaverini
Laitetaanpa kukkia viime kesältä.
Viime kevään ainoat tulppaanit, jotka kukkivat toisena kesänä. taustalla kevätvuohenjuuri.
Ensimmäiset kevätesikot, jotka sain edellisenä kesänä hyvältä puutarhaystävältä.
Kiva että aukaisit gallerian, olen joskus tätä kaipaillutkin.
Kaunokaiset
Profeetankukka
Kiitoksia mielenkiinnostanne ja peukutuksistanne. Kynnys on kyllä ollut aika korkea lähteä esittelemään omaa vaatimatonta pihaani. Monta kertaa olen aloittanut, mutta sitten deletoinut ensimmäisen viestini.
Pihasi näyttää kauniilta, Teemaa! Kiva, kun aloitit gallerian
Hyvä, että voitit sen jaakobinpainin! Ihania esikoita! Pajutyöt bongasin myös! Onko se katoksessa roikkuva “seinäke” myös pajusta? Kovasti kiinnostaisi nähdä vähän lähempääkin. Olisi nimittäin tarvetta ja aikomus jotain grillikatoksen seinäkkeeksi värkätä. :))
Harvinaisen hieno Profeetankukka!
DonnaCamillo, noista pajumatoista on kuva tuolla käsityöpalstalla sivu 376.
Linkin teko on vielä opettelematta.
Meni tuon kuvien lähetys niin hitaaksi, että jatkan joskus myohemmin, ellei seuraavaa saa lähetettyä kohtuuajassa.