On sulla kaunista
Yksi kuva sisältä, santpaulioita, on vain yhden värisiä.
Kevätvuohenjuuria
Kotkansiipisaniaisia
Lapinakileijaa
Siperianunikoita, joita löytyy ympäri pihaa erivärisiä. Enimmäkseen kyllä yksinkertaisia.
Kuolanpionia, minulla ei ole vielä muita pionia, jotka olisivat kukkineet. Toissa kesänä ostin ensimmäisiä, mutta kun ne on tulleet väärään paikkaan istutettua, niin olen joutunut niitä juoksuistuttamaan , mistä pionit ei kyllä tykkää.
Syksyllä laitoin mielestäni nyt lopulliseen paikkaan.
Tulikellukka, alkoi taas yhteys takkuilemaan
Luonnon kulleroa, keväällä kukkivat kukat ovat paljolti keltaisia. Nyt jo kierrän melkein keltaiset kukat, kun niitä on tullut joskus laitettua.
Pikkusydäntä minulla jo melkein joka penkin reunassa ( ei nyt sentään) ja perunamaan laidallakin, kun on ollut niin kauan ja leviää kiitettävästi.
Lehtoakileijaa. Minulla saattaa tulla nimet väärin, mutta korjatkaa.
Sammalleimua, eri värisiä
Vautsi mikä lapinakileija!
Rönsyleimua minulla oli iso alue, mutta myyrät söivät viimetalvena näin pieneksi. Syksyllä oli kyllä levinnyt, mutta miten käynee ensikeväänä. Onko jyrsineet loputkin.
Mansikkamaa ja kuva alla pieni osa saaliista.
Tuolla aidan takana näkyy naapurin peltoa.
Tarhakalliokielo
Jatkan myöhemmin, kun aurinko paistaa niin kauniisti, että lähden ulkoilemaan
Hieno homma, että voitit kuviesi kanssa sen painimatsin Ihana ihailla uutta pohjoisen pihaa. Teissä pohjoisen ihmisissä on jotain taikaa, kun saatte loihdittua kauniin kukkien kirman niihin karuihin oloihin! Iso lapinakileijaryhmä oikein sykähdytti.
Hienoa, kun avasit gallerian. Rönsyleimu on myyrien suosiossa, sain kesällä Myskimalvalta alkuja, lähtivät kyllä kasvamaan, mutta syksymmällä huomasin että myyrät olivat mässäilleet juuri niillä, toivottavasti ovat taimet hengissä.
Kiitos mahtavista kuvista, eihän meidän tarvitse kuin puoli vuotta odotella, että saamme taas katsella ja hoitaa kukkaloistoa, jos talvi tuholaisineen ei vie kaikkea. Onneksi meillä on tuota lunta suojana, nyt kun tuntuu alkavan pakkasille.