Todella kaunista ja isoja kasviryhmiä, aah.
Ihania kuvia! Tuo lapinakileija oli todella upea. Olen jo muutamaan kertaan yrittänyt kylvää sitä, mutta ei ole jostain syystä minulla onnistunut.
Ihania kuvia. Tuo profeetankukka on ny mulla hankintalistalla. Olipas nätti. Samoin jo kehutut akilleijat. Ja mansikat olivat upeita. Vautsi, mikä määrä mansikoi ja ah niin rehevii! Tuo roikkuva pajusermi oli kanssa tosi hieno, en huomannu, että vastasitko jo siihen, että ootko ite väsänny vai onko ostettu. Jokatapauksessa kivassa paikassa ja erikoinen. Lissää kuvvii…
Kiitos kaikille vierailijoille ja peukuttajille. Aivan ihanaa musiikkia korville.
Memuli, noista sermeistä on kuva käsitöissä sivulla 376. Tuon profeetankukan alkuja oli kyllä syksyllä reilusti penkissä, muistuta memuli keväällä niin voin lähettää Sinulle.
Minä olen aikoinaan ostanut nuo taimena, kun silloin en ehtinyt kasvattelemaan siemenistä.
Kävimme tässä välillä kotiseutumatkailua tekemässä. Lähetän muutaman kuvan reissusta ja muitakin kuvia olisi aika paljon, mutta en tiedä kuinka paljon viitsin laittaa.
Tässä sekä luonnonlunta että tykitettyä.
Onko Teistä kukaan käynyt täällä?
Laita vaan kuvia, on niin mukava talvisyömmellä katsella, toisten gallerioista saa aina aiheita uusille unelmille. Ihana tuo viimeinen kuvakin!
tai täällä
Oli jääveiston SM:t ollut. Kilpailu oli jo ohi kun ehdimme, mutta veistoksethan säilyy kevään ajan kunnes aurinko sulattaa.
Kyllä joillakin on taito hyppysissä.
Vielä yksi kuva
Sitten vielä tulostaulu 5 osalta
Aivan huikaisevan kauniita veistoksia.
Aurinko oli ehtinyt horisontin taa ennenkuin ehdimme tunturiin.
Jatketaanpa sitten kesäisimmillä kuvilla, vaikka näillä lehtoängelmillä.
Seuraavana pohjanruusujuuri
Nämä syreenit ovat vanhoja
Juhannusruusun kukka on kaunis
Tämä suviruusu on yli 40 vuotta vanha, ensin nuppu täynnä salaisuutta
ja sitten kukka
Oi että tykkään tuosta auringonlaskun punaisesta hehkusta!
On mahtava piha!
Turhaan olet pimittänyt meiltä kuvat, kaunista on.
Minulla ei ole vielä muita ruusuja, kuin nämä vanhat, jotka täällä menestyvät.
Haluaisin omajuurisia ruusuja, jotka menestyvät täällä, mutta vielä en ole hankkinut, kun ei ole ollut sopivaa paikkaa.
Tässä yksi näistä pohjoisessa menestyvistä pensaista. Valtaa tuolta kokonaan tuon penkin, mutta on hyvä tienreunassa suojana pohjoistuulilta.