Koska pelkään niin kovasti että se takatalvi tulee ja tappaa kaiken vihreän menin kameran kanssa edes ottamaan muutaman kuvan. Villatakki oli ohut ja kylmä tuli joten en kuvannut kuin tuolta auringon puolelta.
Isomaksaruoho
Koska pelkään niin kovasti että se takatalvi tulee ja tappaa kaiken vihreän menin kameran kanssa edes ottamaan muutaman kuvan. Villatakki oli ohut ja kylmä tuli joten en kuvannut kuin tuolta auringon puolelta.
Isomaksaruoho
Raparperi
Punaherukan lehdet
Californian tuliunikon itsekylväytyneet siementaimet
Palsternakat, jotka jätin kokeeksi penkkiin, kasvavat intona
Kärhö Rosy o Grady on niin silmuillaan että
Ihan ensimmäistä kertaa kasvatan itse talvivalkosipulia ja näin ovat jo alkaneet
Kasvihuoneen ympäristö on vielä aika tyhjä
jahhas ja näyttäisi siellä olevan muutamat tutun malliset valaisimetkin??? hyvin pukkaa teilläpäin vihreää maasta. onko kasvarissa jotain talvehtimassa? mites viinirypäle sulla Temsku? muistelenko harhaan siullakin olevan sellaista kokeilussa?
Nuo kuvassa näkyvät valaisimet ovat sitä vanhaa mallia, joka on jo vuosikaudet meillä ollut testissä eli ympäri vuoden ulkona.
Ja beta on talvehtinut kasvihuoneessa, pienen zilgan vein talvetushuoneeseen koska oli niin pieni lapsi vielä. Betassa on jo kunnon silmut, zilgassa jo melkein lehdet.
Tänään ne ovat auenneet
Näitä eliminoin neljä kappaletta taas, osa oli jo valmiiksi "pinossa"
Onko tämä kevätkirjotähti vai scilla vai onko molemmat oikein?
Muistini mukaan nämä ovat metsä-,villi tms. tulppaaneja. Nimi "Tarda" tulee mieleen myös?
Tämä sinivuokko, ainut kukkiva koko pihassa, onkin sinnitellyt jo vaikka kuinka kauan.
Temskukka - nimeä on vähän muutettu, nykyään tuon entisen kevätähden "virallinen" nimi VKN:n mukaan on: Tarhakevättähti, Scilla x allenii.
Raakki, kiitos. Scillaksi olen sitä aina sanonut, helpompi ja lyhyempi nimi. Nyt kuvaa laittaessa riemastuin kuukkeloimaan ja nimikirjo löi ällikällä. samoin tuon villitulppaanin kanssa.
Tulipa Tardat ovat parvitulppaaneja, mutta nuo eivät mielestäni ole niitä.
Tardoissa on selvästi enemmän keltaista. (Minulla ovat Tardat nupulla.) Nuo näyttävät Turkestanicalta.
Kun siirsin talvetetut kasvihuoneeseen saamaan lämpöä ja valoa huomasin että täyteen tuli. Mihin kummaan laitan esikasvatettavat?