Katsoin, että viimeiset vanhimmat viestini tuolla viestipalvelussa ovat jo 6v. vanhoja, sitä ennen viestien poisto siis toimi muistaakseni ilman mitään suurempia muttia, sitten oli ilmeisesti jokin uudistus.
Kuten huomataan, ei nämä uudistukset aina parempaan suuntaan välttämättä mene, se pätee monessa muussakin uudistuksessa.
Olen ollut ylläpitoon aktiivisessa yhteydessä, voisi jopa sanoa leikkisästi, että olemme olleet lähestulkoon kirjeen vaihdossa. Toivon, että tulee edistystä asiaan.
Olisi varmaan järkevää, jos kertoisitte jäljellä sinnittelevät puutarhanetin käyttäjät, jos viestien poisto toiminnoissa t. muussa on ongelmia. Ongelmiahan “ei ole” jollei niistä kerrota.
Koville otti kirjautuminen ,toivottavasti ei nyt heitä ulos.
Entinen Tourangelle ,kokeillaan
Jostain syystä tuo nappula ei toimi foorumin kautta kirjautuminen, joten kasvikortiston kautta kirjaudun sisään ja ulos.
Seija-tourangelle-pipo :) Jotenkin muistelen että ainakin joskus aikasemmin on nimimerkin vaihto tullut voimaan vasta vähän myöhemmin. Silloin joskus oli aina yöllä jotkut päivitysajot tai sinnepäin, ja muutokset tuli niiden myötä voimaan. Nyt en tiiä tän nykypentin kohdalla, eikä ole ketään tietäjää tekniikassa jolta vois suoraan kysyä.
Mut katotaan mikä sun nimmari on jonkin ajan kuluttua, mielenkiintoista.
Mitä tarkotit kun sanoit että “se nappula ei toimi”. Mikä nappula ?
Muoks: kun vien hiiren sun avattaren päälle niin se näyttää että olisit tourangelle_2 !?
Linuxilla ja Chrome selaimella ei tänne ole päässyt enää nykyään. En tiedä sitten Android (Linux) puhelimia ja selaimia, että mitkä toimii.
Mutta ihan sama minulle. Eihän tämä palsta mikään kultakaivos ole ylläpitäjälleen.
Mulla on selaimena Chrome eikä oo ollut mitään ongelmia sivuston aukeemisen kanssa. Oon silleen kestokirjautuneena että mulla on aina nimmari täällä “päällä”. Sit vaan tartti näköjään erikseen kirjautua vielä että sai sen oman nimen ja sitä kautta omat tietonsa näkyviin.
Kylläpä tämä sivu sekoilee. Välillä kaatuilee.
Tuolta ylhäältä puuttuu jotain Kasvikortiston vierestä.
Safari-selaimella en pysty suoraan vastaamaan tietylle kirjoittajalle. Ko.teksti kopioituu kyllä vastauslaatikkoon,muttei siihen voi enää pääse lisäämään sitä omaa vastausta/kommenttia. Aikaisemmin kun oli chrome-selain, ei ollut vastaavia ongelmia.
Hyvin toimii, chromella.
Ei täällä kyllä kaikki oo kunnossa. Tuota lilaa palleroa kun painaa tulee tuo alimman kuvan tilanne.
No nyt toimii tuo nappula jonka kautta kirjautuu. Aiemmin en päässyt lukemaan uusia juttuja ja luki monta kertaa, että poista evästeet.
Saa nähdä kuinka kauan toimii tämä foorumi.
Laittakaa noita selkeesti toimimattomia asioita tänne, mielellään noin kuvakaappauksen kanssa.
Pyydän puutarha.netin yhteyshenkilöä jossain vaiheessa katsomaan tänne käyttäjien tästä nykytilanteesta laittamat tiedot ja olemaan yhteydessä tekniikkaan (ensisijaisesti puutarha.netin omaan jos mahdollista).
Ottakaa huomioon tietoja tänne laittaessa että mikään epämääräinen yksittäinen lause ei vie mihinkään, tarvitaan selkeitä faktoja ja tosiaan mielellään kuvan kanssa jotta on mahdollisimman selkeää.
Mitä ihmettä tuolla ylhäällä on tapahtunut?
Nyt sentään pääsen kirjoittamaan tänne.
Tulin tänne just puhelimella ja ihmettelin ite ihan samaa . Todella outoa. Jotain on nyt tekeillä . Olisko nyt alkanut se keskustelujen siirto uudelle alustalle mitä muulle sisällölle on tehty jo paljon aikasemmin. Keskustelut jätettiin sillon myöhemmäksi. Täytyy kysyä yhteyshenkilöltä et What the hell.
Pitkä rimpsu kirjoitusta ennen viestejä näkyy mulla.
Voi sanoa että tämä on ihan hilkulla kaatua lopullisesti. Tämä palsta on nyt pahoin rikki.
Tämä näyttää myös ehkä ihmisten henkilökohtaisia tietoja. Mm. viimeisen liittyjän nimen.
Nyt kirjoitan kännykällä. Minun etu ja sukunimi näkyy, kun klikkaa tuota mustaa hahmoa.
Kyllä on rankkaa kirjoittaa kännykällä, kun yleensä tablettia käytän.
Aiemmin näkyi vaan etunimi.