Mullakin nuo kuvat ovat odotuttaneet itseään. oon havainnu, että ne ilmaantuu sieltä sitten ittekseen jossain vaiheessa. Usein näkyy ensin kännyllä ja sitten pöytäkoneella. En oikein usko, että vika on kenenkään koneessa / käyttöjärjestelmässä enää. Jumittaako palvelin / operaattori …? Iltasanomatkin tökki ainakin täällä päivällä, iltalehti pelas.
Kuvallisen viestin muokkaus on vieläki niin,että se kuva muuttuu semmoseksi harmaaksi pikku ikkunaksi. Tekkeekö muilla samaa?
Samanlainen tulee. Tosi usein joutuu myös kirjautumaan ja hankala etsiä jotain vanhaa tietoa.
Samanlaisia oireita minulla kuin Jadella. Ei aina mutta usein.
Työkoneella (töissä) en enää jaksa yrittää Puutarha.nettiin, ketjujen avaaminen kestää monta minuuttia jos edes avautuvat. Ei ole Pentin syy, kone siellä PC - Windows 10 - IE.
iPädillä, Safari ja iMäkillä, Safari Penttisivut avautuvat nopeasti. Jos on joku häikkä ketjussa, tulee heti error viesti. En millään pääse koko ketjuun tai mihinkään siinä ketjussa.
Muuten Pentti on toiminut hyvin.
Vapaahaku ei toimi kunnolla, siinä on kai vielä ongelmia ainakin minulla. En tiedä miten muuttaa asetuksia niinkuin Mai-lee ehdotti.
Lannoita lannalla avautui kakkossivulta (kiitos vinkistä) kun en ollut kirjautuneena. Kun kirjauduin ei avaudu. Komean kuorman on Irsa saanut.
Moi!
Saako joku nyt virheilmoituksen jostain ketjusta. Jos saa, niin voitteko lähettää virheen minulle. Kiitos!
Phalaenopsis, perhosorkideojen risteymät – Eka sivu antaa tosi mahtavat virheraportit. Nimmarin alta pääsee viimeiselle sivulle
Moi!
Ilmoitatteko jos saatte vielä virheilmoituksia ketjuihin menosta. Palstalle tehtiin pieni korjaus jolla virhettä yritetään metsästää/poistaa.
Timo
Miten saan lisättyä uuden aihealueen/ kysymyksen
Äänestin ei. Ikinä kun ei oo tämmöistä ennemmin tapahtunut että en meinannu päästä äskettäin millään tänne kirjautumaan omilla tunnuksillani vaan herjasi että salasanani on väärä! -ja varmasti muistan salasanani kun täällä melkeinpä päivittäin käyn.
Myös nuita kummallisuuksia että sivut eivät aukene vaan tulee erroria. Ei voi parannukseksi sanoa kun aiemmin ei tämmöistä ole liiemmin ollut nyt on ollut vuoden sisäänkin jo useasti. Vanhat ketjut ei välttämättä ala aukeamaan ollenkaan erroria vaan pukkaa.
Lisäksi, omat säädöt sivustoihin eivät jää “ohjelman” muistiin vaan ne on joka kerta tällättävä uudestaan esim. että haluan nähä uusimmat viestit otsikoissa ja että yksittäinen viestiketju aukeaa uusimmista… en tiedä onko tarkoituskaan mutta jos on niin ainakaan minulla ei pelitä.
Tuokin todella harmittaa, että nuo henkilökohtaisemmat palstat mm. ärsyttää ja sitä sun tätä jne. palstat voi nyt lukea ihan kuka vaan… aiemmin se vaati kirjautumista ja minusta se oli paljon parempi malli.
Viestiketjut on auennut nyt normaalisti. Edelleenkin sama vika yksäreitten kanssa, eli kun keskustelut sivulla on ( missä näkyy kaikki viimeisimmät aihealueet) ei näy saapuneissa uusia viestejä. Mutta kun menee johonkin ketjuun sisälle, niin näkyy viesti saapuneeksi. Pikkuvika, mutta ärsyttävä.
Yhdistelmä Android+Chrome lähti pelittämään, kun otin jonkun synkronoinnin pois päältä.
Nyt ei ole heittänyt pihalle yhtään kertaa, vaikka kuinka olen yrittänyt seikkailla muillakin sivustoilla samaan aikaan. Hyvältä vaikuttaa. Ylläpidolle kiitos päivityksestä
Testiviesti, näyttää tämä toimivan! Sain kuvankin profiilikuvankin laitettua!
Mitä piti tehdä kun tuo “tietojen päivitys kenttä” herjaa jatkuvasti?
Jos täällä kirjoitetaan mobiili versolla, niin muokkaus ei toimi, vaan pitää valita “Näytä työpöytäsivu” ja sen jälkeen toimii.
Safari-selainta käyttäessä ei edelleen voi vastata suoraan aiempaan viestiin, koska kursori menee lainatun tekstilaatikon sisään ja pysyy siellä. Jos kirjoitan vastausta se näyttää siis aiemman kirjoittamalta, eikä mun tekstiltä.
Pieni, mutta ärsyttävä haitta. Toki tämän voi kiertää tietokoneella käyttäen vaihtoehtoista selainta. iPadillä ja iPhonella ylläpito lienee korjannut tilanteen siten, ettei aiempaa tekstiä lainata lainkaan vaan, kirjoitan aina tyhjään tekstitilaan.
Ei nyt ainakaan kun viestien päivämäärät näyttää kolmea kuukautta
Huomenta, miten saa aloitettua uuden keskustelun, kun aina vaan tarjoaa “aloita keskustelu” ?