Nuulle erityisen ISOT KIITOKSET kärsivällisyydestä ja neuvoista!!!
Kiitos valistuksista. luulin jälleen kerran vian olevan minun korvien välissä.
Eipä toimi ei. Tänne tuu oikein mitään enää kirjoteltuakaan. Jotenkin vieraantunu koko pentistä.
Sitä vanhaa etusivua, missä näkys pätkät viimeisistä kirjotuksista, sitä kaipaan. Nyt tulee katsottua “viimeiset”, mut ei viitti edes avata, kun ei näe, mistä puhutaan.
Lis. Piti laittaa Ei TOIMMI ei…
Ei toimi. Minulla ei näy iPadilla ollenkaan kirjekuorta. Tilin kautta kun menee katsomaan niin sieltä näkee tulleet viestit.
Ulkoasu on mun mielestä jees, mutta mulla tää ei tabletilla toimi ja se vähentää kyllä mun käyttöä. Puhelimella joskus selaan, mutta raskasta on kun ei saa säädettyä esim lukemattomiin viesteihin. Harmi sinänsä kun palsta on tuottanut niin paljon iloa ja hyötyä vuosien varrella.
Testaan nyt häviääkö tämä viesti 6 tunnin päästä.
Onkohan tietokoneeni hajoamassa vai, onko keskustelufoorumin värimaailma mullistunut eilisen aikana. Jostain syystä tuo myrkkylilja säie, johon eilen kirjoitin näkyy yläosateksteiltään sinisenä, kun muualla foorumilla se pysyy tekstien osalta vaaleanharmaana. Kontrastin osalta ei todellakaan ole paras luettava. Pahin yhdistelmä on “Järjestä” ja “Seuraa viestiketjua” -linkeissä esiintyvä oliivinvihreä tausta ja siinä tuo koboltinsininen teksti. Teksti tuntuu näytölläni pursuavan fontista ulos vihreä taustan sekaan.
Tuo värimaailman muutos vaatii näköjään sisäänkirjautumisen, sillä kirjauduin pihalle ja silloin säie oli väriltään entisen harmaa. Kirjauduttuani linkkien väritys muuttui jälleen kuvailemakseni.
Huomasin saman eilen illalla, katsoin äsken ja on yhä “erivärinen” fontti.
En tiedä miksi, ehkä joku kokeilee jotain jossain…
Laitoin tuosta tiedon menemään ylläpidolle. Tuossa on varmaan käynyt niin että joku on onnistunut klikkailemaan tuossa ketjussa jossain paikassa niin että se on mennyt vääränlaiseen tilaan. Vähän niinkuin kun valitaan klikkaamalla jotain, sensortin juttu tuolla näyttää käyneen.
Testataan viestin poisto-ominaisuutta. lähinnä toiminnan varmistelua, eli tämä viesti poistuu kohta.
Vielä näkyy
Toimmii, kirotusvirhei, mutta vaihtakaa tänne paremmat ja mukavammat hymiöt vielä.
Jostain syystä en ollutkaan eilen kirjautuneena, vaikka aina olen. Laitoin viestin palmuvehkaketjuun, vaan eipä sitä siellä näy. Muuten toimii.
Toimiikohan tämä sivusto nyt ollenkaan, kun tämän vuorokauden puolella ei nähdäkseni ole tullut kuin muutama postaus :unsure:
kyselyyn tähän mennessä vastanneista 90.3% on sitä mieltä että ei toimi/puutteita on ja vain 9.7% on huomannut toimintojen parantuneen. - kun muutenkin vähentyneestä joukosta 9/10 tuppuroi yhteyksien tai käytön kanssa, onko ihme että juttukertymä jää vähäiseksi…
Tuo äänestyshän on ikivanha.
Vuorokausi sitten olin jo sitä mieltä, että palsta toimii varsin hyvin, kun korjauksia on saatu aikaan. Nyt moni asia on taas mielestäni omituisesti huonontunut.
Vaihtuiko nimimerkki näkyville kun vaihdoin sen? Eipä tietenkään
Nyt on lannoitus lannalla sivussa errori- tabletilla ja läppärillä.
- paremmin Pentti toimii kuin uudistuksen alussa uskoinkaan. Jotain etsintä toiminnossa on muĺle vieläkin uutta ja kokeiluja tarvitsen…
Nuu, lannoitus lannalla-ketju ei aukea ainakaan ipädillä tai mäkillä minulla.
Jotain siinä kejussa on
“lannoitus lannalla” ei aukea otsikosta, mutta miltä tahansa muulta sivulta kyllä. Eka sivu pimeä.